![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, die was het. Bedankt Knuppel!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leg eens uit welk logisch verband je daarin ontwaart?
![]() |
![]() |
#106 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie het allemaal nog eens wil nalezen: https://www.law.kuleuven.be/personal...eidsprijs.html allez voor de slimmerikken die het niet vinden, de tekst zelf: https://www.law.kuleuven.be/personal...heidsprijs.pdf bijvoorbeeld dit leuke stukje: Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 oktober 2014 om 09:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maak iets ingewikkeld en het gaat gegarandeerd naar de haaien....
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#109 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het verbod op discriminatie zorgt er alleen maar voor dat de autochtone bevolking onrecht wordt aangedaan. Als een mohammedaan bij mij wil komen werken, en ik weet toevallig dat zijn koran hem toestaat om mij te vermoorden, dan kan ik mijn verminderde levensverwachting (bv. met behulp van statistisch materiaal) incalculeren in de arbeidsvoorwaarden, taakomschrijving en bezoldiging van mijn mohammedaan. Misschien wil ik voor een mohammedaan maar 90% betalen van wat een niet-mohammedaan mij waard is, tenslotte levert hij een dienst met een andere risicofactor. Maar als we geen rationele risico/rendement-afweging meer mogen maken, worden wij gedwongen om een groep te bevoordelen, en dannog niet onze eigen groep. Antidiscriminatiewetten zijn dus discriminerend.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik deel die mening. Niet omdat ik mij racistisch wil gedragen. Wie mij kent, weet dat ik - als klassiek liberaal - het racisme afwijs omdat racisme een reductie inhoudt van individuen tot de groep waartoe ze behoren. Een groep die ze bovendien niet gekozen hebben, maar louter een toevalligheid is. Waarom ben ik dan wel tegen dergelijke wetgeving? Omdat de oplossing erger is dan de kwaal, de kwaal zijnde het racisme en de discriminatie en de oplossing zijnde de inperking van de vrijheid van meningsuiting. Bovendien gaat antidiscriminatie- en antiracismewetgeving ervan uit dat er een recht op gelijke behandeling of een recht om niet beledigd te worden bestaat. Dergelijke rechten zijn uiteraard onzin. De toepassing van mijn vrijheid van meningsuiting zal af en toe tot gepercipieerde beledigingen leiden, zonder dat dit de intentie was.
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#114 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 26 oktober 2014 om 10:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
|
![]() Citaat:
Alleen in het openbare leven (en terecht uiteraard), maar niet (in tegenstelling tot wat Staaf beweerde) in de private levenssfeer.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 26 oktober 2014 om 10:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De hilarische "peace" voor "piece" gebruiken getuigt al niet bepaald van een duizelingwekkend niveau, maar helemaal te gek wordt het bij het gebruik van het woord "wasteless". Een vrede van niet-verspillende of niet-afvalbevattende stront dus. We gaan in de toekomst pogen serieus te blijven als Duc ons komt verblijden met zijn diarree van verbale elitaire visioenen. Echt waar!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar praha niet in slaagde zal Geert C eens op een andere manier proberen.....
Storme schreef klaar en duidelijk dat alleen de overheid niet mag discrimineren. En hij schreef duidelijk waarom. Chemo als kankerbestrijding is in de regel ook erger dan de kwaal. Ze rekt het leven een beetje, maar vermindert de levenskwaliteit aanzienlijk. De burger moet vrij zijn om werk te verschaffen aan wie zijn voorkeur geniet, alsook om zijn eigendom te verhuren of verkopen aan wie hij verkiest. En dit zonder dat hij bang moet zijn dat hij een klacht aan zijn broek krijgt wegens discriminatie van het Centrum voor Gedachen-Kontrole en Repressie.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 26 oktober 2014 om 10:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verklaar maar.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman. Laatst gewijzigd door Nebur : 26 oktober 2014 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |