Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 26 oktober 2014, 08:31   #481
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Hij wil het enkel doen in publieke Franse wc's in Vlaanderen en die zijn we nog niet tegen gekomen.
Wat een constructantwoord...
Eyjafjallajökull is offline  
Oud 26 oktober 2014, 08:52   #482
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
het gaat hier nu ook niet over de Franse president of een superrijk intelligent interessant iemand hé als je begrijpt wat ik bedoel

de meeste vrouwen verkiezen een grotere partner, dat weet iedereen, is geen rocket science
Dan heb ik in mijn leven al veel geluk gehad met mijn 1,67 meter lengte.
Ik ben kwa vrouwelijke aandacht nooit iets te kort gekomen.

Ik denk dat het gewoon iets is wat tussen uw oren zit.
reservespeler is offline  
Oud 26 oktober 2014, 09:12   #483
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht

Tussen de oren?
Oud 26 oktober 2014, 09:15   #484
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Iemand van 165 cm klein noemen is gewoon achterlijk weet je ? Hoogstens kan je zeggen iets onder de middelmaat. En als jij nu werkelijk denkt dat de meeste vrouwen groter zijn dan 165 cm dan vergis je je. Als jij trouwens veel groter bent dan 170 cm (wat ik niet weet, en wat me eerlijk gezegd geen fluit interesseert) en dan bvb nog morbide obees zou zijn dan is daar maar een passend woord voor: monsterlijk.

Jij hebt verdorie nog een goed gedacht van jezelf ook !!!! Lance moet in mijn ogen al biezonder laag gevallen zijn om met iemand als jou te willen afspreken. 13 in een dozijn van jou type denk ik eerlijk gezegd, en dan nog met een bleek kleurtje. Daar moet een normale man niet de minste moeite voor doen. Behalve moslims en negers natuurlijk maar die hebben natuurlijker graag vrouwen met overgewicht, hoe dikker hoe liever.

2 doorgewinterde linkiewinkies en beide hevige moslimknuffelaars zijn het niet eens met elkaar en kunnen blijkbaar nog niet eens met elkaar respectvol omgaan ? Hoe laag kun je nog vallen ? Weet je wat ? Bekeer je allebei tot de islam dan kunnen jullie met getrokken zwaarden of messen elkaar te lijf gaan.

Bembem met je pretentie kom je nog in de goot terecht. En geen mens zal je eruithalen. En lelijke mannen trouwens die hebben soms nog de grootste aantrekkingskracht bij de vrouwen. Zie naar Ch. Bronson. Een man afwijzen die een paar centimeter kleiner is dan jezelf en misschien niet mooier dan jezelf ? Il faut le faire !!!
Niet iedereen verwerkt het trauma van zijn kleine gestalte even goed, hee pro_feet.....

Los daarvan zou het eenieders recht moeten zijn om sex te weigeren, desnoods om de meest malloote reden, zonder dat daar zelfs verantwoording moet voor afgelegd worden.
Wie dat anders ziet, is geen haar beter dan de ambtenaren en stichters van het CGKR.
Daar juridiseren ze ook je beweegredenen....

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 26 oktober 2014 om 09:16.
Supe®Staaf is offline  
Oud 26 oktober 2014, 11:58   #485
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Zeg DeProf Eet wat kom jij je hier eigenlijk moeien? Weet jij nu nog niet dat dit een private chatroom is waar Bembem en haar dubbelnicks rustig met elkaar kunnen bakkeleien.
Ja, waar moei ik me mee in feite ? Dit is geen prive chatroom ten eerste. Als die 2 zo kinderachtig en kleinzielig zijn om dat hier allemaal en plein publique te gooien, dan geef er wel kommentaar op als dat wat te lang blijft duren.

Denk jij dat het dubbelnicks zijn ? Dan ben je slimmer dan mezelf. Ik vermoed van niet.
DeProf_eet is offline  
Oud 26 oktober 2014, 12:18   #486
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Niet iedereen verwerkt het trauma van zijn kleine gestalte even goed, hee pro_feet.....
165 cm is iets onder de middelmaat maar nog geen reden om een trauma op te lopen, zeker niet als je rekening houd wie er je ditmaal afscheept. En wees maar voor 100% zeker dat Bem ook al door normale mannen afgescheept is om haar postuur en schoonheid. Dat ligt er dik op, gewoon beoordeeld aan de beschrijving die ze van zichzelf geeft. Dat had ze beter ook nooit gedaan, heb ik ook al gezegd trouwens.

Citaat:
Los daarvan zou het eenieders recht moeten zijn om sex te weigeren, desnoods om de meest malloote reden, zonder dat daar zelfs verantwoording moet voor afgelegd worden.
Natuurlijk ! Maar als je zelf ver van een beauty bent, moet je dom zijn om dat niet op een respectvolle en beleefde manier te doen, dat is alles wat ik wou duidelijk maken.

Citaat:
Wie dat anders ziet, is geen haar beter dan de ambtenaren en stichters van het CGKR.
Daar juridiseren ze ook je beweegredenen....
Laat die onnozelaars hier maar buiten in deze discussie. Als je die zou laten doen komt er een dag dat je zelf nog verplicht word een Marokkaan binnen in je kot te nemen.

Nee, uit wat ik hier lees (als het waar is uiteraard) besluit ik dan Bem naast haar schoenen loopt en een veel te hoge dunk van zichzelf heeft, zich niet erg welopgevoed gedraagd, en dom is. Lance vind ik dan wel anderzijds abnormaal naief. Was hij niet zo'n verstokte linkiewinkie multikuller zou ik hem verdedigen t.o.v Bembem.
DeProf_eet is offline  
Oud 26 oktober 2014, 12:23   #487
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht

Klopt volledig reserve..

165 cm is gewoon iets onder het gemiddelde. Maar vrouwen willen nu altijd wel iemand die minstens 5 cm groter is dan hunzelf. Dat is een achterlijke instelling. En Bem doet daar aan mee.
DeProf_eet is offline  
Oud 26 oktober 2014, 12:27   #488
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeRidder Bekijk bericht
Dat stelt misschien visueel goed voor wat er hier gaande is, behalve dan de kleurtjes die moeten gewisseld worden.
DeProf_eet is offline  
Oud 26 oktober 2014, 13:35   #489
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
de meeste vrouwen verkiezen een grotere partner, dat weet iedereen, is geen rocket science
Akkoord, maar als je zelf niet iemand bent waarnaar de mensen omkijken als je over straat loopt, kan je wel een toontje lager zingen en niet ontaktvol en lomp en onbeleefd overkomen.

Een doorsnee niet onaantrekkelijke blanke man met "goede" smaak wil spijtig genoeg ook niet gezien worden met een gekleurd dikkertje (tenzij hij van het perverse type is). Daarom zal je zeker een overschot van gegadigden vinden bij arabieren en zwarten. Die mensen hebben nu eenmaal een andere smaak.

Dat klinkt zeer racistisch maar het is de realiteit. Met uitzondering dus van de 2 bovengenoemde categorien zijn de meeste koppels wat op elkaar afgestemd qua smaak.
DeProf_eet is offline  
Oud 26 oktober 2014, 14:38   #490
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat stelt misschien visueel goed voor wat er hier gaande is, behalve dan de kleurtjes die moeten gewisseld worden.
Verdomme, wel sexy schoeisel.
En dat dan met jarretels en netkousen.
Pericles is offline  
Oud 26 oktober 2014, 14:42   #491
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
Klopt volledig reserve..

165 cm is gewoon iets onder het gemiddelde. Maar vrouwen willen nu altijd wel iemand die minstens 5 cm groter is dan hunzelf. Dat is een achterlijke instelling. En Bem doet daar aan mee.
Ze mag een voorkeur hebben voor grote mannen. Ieder zijn/haar ding. Als ik de keuze had tussen Kylie Minogue of Bar Rafaeli zou ik puur fysiek misschien ook voor de tweede kiezen. Al is het voor mij persoonlijk geen absolute, sluitende voorwaarde.

Ik heb ook GEEN probleem met afgewezen te worden.
Het probleem was dat ze helemaal geen uitleg gaf en verschillende berichten van me beantwoorde met enkel: "Laten we het er maar bij laten". Op een gegeven moment had ik haar gestuurd: "Ok, je wil niet meer afspreken, geen probleem, maar we kunnen toch nog wel gewoon met elkaar praten op het forum?" Ook daarop kreeg ik hetzelfde antwoord. Ik begreep er niks van, ik dacht dat iemand berichten van me had vervalst en naar haar verstuurd ofzo.

Ik begrijp uit al de berichten hier in dit topic nu, dat ze het deed omdat ze me niet wilde kwetsen. Ik persoonlijk heb nochtans liever de harde waarheid dan het stilzwijgen, zij koos voor de tweede aanpak. Ik verwijt haar niets meer, we hebben het nu uitgepraat en we beseffen nu dat we 2 compleet verschillende mensen zijn die ook qua karakter niet bij elkaar passen. Ik begrijp dat je een mening hebt over de zaken in dit topic, maar je hoeft geen kant te kiezen. We hebben allebei fouten gemaakt, zo simpel is het.

Laatst gewijzigd door Lance : 26 oktober 2014 om 14:42.
Lance is offline  
Oud 26 oktober 2014, 15:25   #492
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lance Bekijk bericht
Ze mag een voorkeur hebben voor grote mannen. Ieder zijn/haar ding. Als ik de keuze had tussen Kylie Minogue of Bar Rafaeli zou ik puur fysiek misschien ook voor de tweede kiezen. Al is het voor mij persoonlijk geen absolute, sluitende voorwaarde.

Ik heb ook GEEN probleem met afgewezen te worden.
Het probleem was dat ze helemaal geen uitleg gaf en verschillende berichten van me beantwoorde met enkel: "Laten we het er maar bij laten". Op een gegeven moment had ik haar gestuurd: "Ok, je wil niet meer afspreken, geen probleem, maar we kunnen toch nog wel gewoon met elkaar praten op het forum?" Ook daarop kreeg ik hetzelfde antwoord. Ik begreep er niks van, ik dacht dat iemand berichten van me had vervalst en naar haar verstuurd ofzo.

Ik begrijp uit al de berichten hier in dit topic nu, dat ze het deed omdat ze me niet wilde kwetsen. Ik persoonlijk heb nochtans liever de harde waarheid dan het stilzwijgen, zij koos voor de tweede aanpak. Ik verwijt haar niets meer, we hebben het nu uitgepraat en we beseffen nu dat we 2 compleet verschillende mensen zijn die ook qua karakter niet bij elkaar passen. Ik begrijp dat je een mening hebt over de zaken in dit topic, maar je hoeft geen kant te kiezen. We hebben allebei fouten gemaakt, zo simpel is het.
Lance, jongen, uw meesterplan is mislukt.

Je dacht een werkloze, labiele dievegge die vaste klant is bij de psychiater even in te pakken.

Ze krijgt veel naar haar hoofd op dit forum en jij dacht: "ik ga vriendelijk zijn en zwetsen over het feminisme."

"Dan zal het niet lang duren alvorens ik ze over mijn paal kan schuiven."

Helaas, niets is minder waar.

Je zocht een gemakkelijk slachtoffer om je zaad in te dumpen, maar het pakte niet.

En nu zien we opeens een erg dominante, agressieve Lance die boemboem probeert te domineren en tot de orde te roepen.

Je voelt je gekrenkt in je ego omdat je al laag mikte, maar blijkbaar nog niet laag genoeg.

Voor mij ben jij het prototype van de wifebeater, van de koele killer die vrouwen wil afslachten.

Laatst gewijzigd door Demper : 26 oktober 2014 om 15:32.
Demper is offline  
Oud 26 oktober 2014, 16:01   #493
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Lance, jongen, uw meesterplan is mislukt.

Je dacht een werkloze, labiele dievegge die vaste klant is bij de psychiater even in te pakken.

Ze krijgt veel naar haar hoofd op dit forum en jij dacht: "ik ga vriendelijk zijn en zwetsen over het feminisme."

"Dan zal het niet lang duren alvorens ik ze over mijn paal kan schuiven."

Helaas, niets is minder waar.

Je zocht een gemakkelijk slachtoffer om je zaad in te dumpen, maar het pakte niet.

En nu zien we opeens een erg dominante, agressieve Lance die boemboem probeert te domineren en tot de orde te roepen.

Je voelt je gekrenkt in je ego omdat je al laag mikte, maar blijkbaar nog niet laag genoeg.

Voor mij ben jij het prototype van de wifebeater, van de koele killer die vrouwen wil afslachten.
Er zit helemaal geen agressie in mij. Noch fysiek, noch verbaal.
Dat ik een controle freak ben zoals bembem zegt, dat wil ik gerust toegeven. Dat ze me geen uitleg wou geven, dat kon ik idd moeilijk verkroppen.

Maar Demper, ik ben blij dat ik eindelijk een bericht met inhoud van je krijg. Als je nu nog af en toe over je eigen persoonlijkheid zou kunnen schrijven kun je ooit nog wel zelf een date versieren met een vrouwelijk individu.

En jouw theorie dat vrouwen enkel kijken naar mannen met geld is al even grote onzin. Je maakt het jezelf wijs om een excuus te hebben dat ze jou afwijzen. Ik geef tenminste toe dat ik fysiek niet erg aantrekkelijk ben. Jij zoekt een goedkoop uitvlucht om de waarheid niet onder ogen te moeten zien.

Laatst gewijzigd door Lance : 26 oktober 2014 om 16:04.
Lance is offline  
Oud 26 oktober 2014, 16:07   #494
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, waar moei ik me mee in feite ? Dit is geen prive chatroom ten eerste. Als die 2 zo kinderachtig en kleinzielig zijn om dat hier allemaal en plein publique te gooien, dan geef er wel kommentaar op als dat wat te lang blijft duren.

Denk jij dat het dubbelnicks zijn ? Dan ben je slimmer dan mezelf. Ik vermoed van niet.
Als je nu nog niet door hebt dat heel dit spelletje georkestreerd wordt door iemand met een dubbelnick of zes.
Oud 26 oktober 2014, 16:12   #495
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter

koe de poing's schermafbeelding

Standaard

terwijl ik hierop café op mijn gezelschap zit te wachten zit twee tafels een kleine Chinese met zwarte botjes. en ze kijkt af en toe naar me. ik durf niet naar het toilet want voor je het weet steelt ze mijn pintje of stoel of zo
Oud 26 oktober 2014, 16:14   #496
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Als je nu nog niet door hebt dat heel dit spelletje georkestreerd wordt door iemand met een dubbelnick of zes.
Voor iemand die niet graag de Flair leest komt je hier toch vaak hé?
Wie hier allemaal een dubbelnick heeft weet ik niet. Ik weet enkel dat ik en bembem twee verschillende mensen zijn. Guinevere, de Ridder en Demper, daar steek ik echter mijn hand niet voor in het vuur.

Het kleinste kind kan de verschillende schrijfstijlen van mij en bembem vaststellen. We lijken in de verste verte niet op elkaar qua woordgebruik. Om dat objectief vast te stellen zijn geen hogere studies vereist.
Lance is offline  
Oud 26 oktober 2014, 16:15   #497
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
..............
Nee, uit wat ik hier lees (als het waar is uiteraard) besluit ik dan Bem naast haar schoenen loopt en een veel te hoge dunk van zichzelf heeft, zich niet erg welopgevoed gedraagd, en dom is. Lance vind ik dan wel anderzijds abnormaal naief. Was hij niet zo'n verstokte linkiewinkie multikuller zou ik hem verdedigen t.o.v Bembem.
Hoe kan dat kind naast haar schoenen lopen? Ze moest zelfs botten gaan stelen! Dus ze heeft niks fatsoenlijks aan haar voeten.
Oud 26 oktober 2014, 16:16   #498
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er zit helemaal geen agressie in mij. Noch fysiek, noch verbaal.
Dat ik een controle freak ben zoals bembem zegt, dat wil ik gerust toegeven. Dat ze me geen uitleg wou geven, dat kon ik idd moeilijk verkroppen.

Maar Demper, ik ben blij dat ik eindelijk een bericht met inhoud van je krijg. Als je nu nog af en toe over je eigen persoonlijkheid zou kunnen schrijven kun je ooit nog wel zelf een date versieren met een vrouwelijk individu.

En jouw theorie dat vrouwen enkel kijken naar mannen met geld is al even grote onzin. Je maakt het jezelf wijs om een excuus te hebben dat ze jou afwijzen. Ik geef tenminste toe dat ik fysiek niet erg aantrekkelijk ben. Jij zoekt een goedkoop uitvlucht om de waarheid niet onder ogen te moeten zien.
aan je frustratie te zien heb ik weer eens gelijk...
Demper is offline  
Oud 26 oktober 2014, 16:17   #499
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
aan je frustratie te zien heb ik weer eens gelijk...
Wat is je reactie op mijn laatste alinea?
Lance is offline  
Oud 26 oktober 2014, 16:20   #500
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat is je reactie op mijn laatste alinea?
je denkt dat ik niet fysiek aantrekkelijk ben?

en waarom dan wel?

ik ben helemaal niet op zoek, en zou me nooit verlagen tot jouw zielige pogingen
Demper is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be