![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik hoor het regelmatig: verhuurder is zo goed geweest om een flat te verhuren aan een Roemeens gezin, na drie maanden is er geen huur betaald en is de flat half afgebroken, en de Roemenen zijn spoorloos verdwenen. Indische huurders wonen met drie gezinnen in het huis, breken het kot af en betalen niet, maar er is niets om de schade op te verhalen. Het is niet meer dan logisch dat mensen zich hier tegen wapenen. Wie zich gediscrimineerd voelt moet zelf maar zijn best doen om de andere partij gerust te stellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De relevante bepalingen van die wet: Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt pech, tomas, gezien mijn ervaring, en die van de meeste werkgevers én verhuurders, overeenstemt met het geheel: de statistiek.
![]() |
![]() |
#244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De rest van de N-VA'ers zijn bijgevolg uitschot, tuig van de richel. De duim gaat wel zéér vlot naar omhoog vandaag. Je bent m.a.w. gelukkig met een dode mus. De volgende berichten van Staaf zouden wel zéér ontnuchterend kunnen werken. Wake up, woman! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De derde verdieping van het appartementsblok waarin ik woon werd verhuurd aan een Congolese vrouw. De vierde verdieping aan een koppeltje uit een Oostblokland. De Congolese werd uitgedreven omdat ze de gemeenschappelijk kosten niet betaalde, waardoor de andere bewoners voor haar schulden opdraaiden. De Oostblokkers betaalden letterlijk NIETS en maakten bovendien overal schulden. Bovendien maakten zij misbruik van mijn (toen nog onbeveiligd) internet. De eigenaars van de betreffende appartementen hebben niet alleen kosten moeten maken om de malafide huurders te laten uitdrijven, maar konden ook fluiten naar de huur. Bovendien kregen ze een compleet verwaarloosd en onderkomen eigendom terug. Ik heb alleen al hierboven genoeg gezien om mijn appartement NOOIT aan OCMW-klanten te verhuren. En al zeker niet als ze van allochtone origine zijn. Ik neem gewoon het risico niet. Dan mag de overheid op haar kop staan. Daar zullen de verwijten van racisme en discriminatie niets aan veranderen.
![]() |
![]() |
#247 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb niets tegen een kleurvolle maatschappij. Ik wil dat mensen op basis van verdiensten worden beoordeeld. Maar ik wil nog meer dat de overheid zich zo weinig mogelijk moeit. Ik ben niet tegen antidiscriminatiewetgeving omdat ik een racist ben; ik bepleit een opengrenzenbeleid zodat iedereen die het wenst naar hier kan komen. Maar antiracismewetgeving beperkt het recht op vrije meningsuiting, en dat zal ik nooit aanvaarden. We moeten racisme tolereren indien we in een vrije samenleving willen leven. Maar u lijkt die nuance niet te begrijpen: ik wil dat iedereen op zijn verdiensten wordt beoordeeld en niet op zijn afkomst, maar ik wil niet dat de overheid dat afdwingt. Ik wil geen totalitaire overheid.
![]() |
![]() |
#248 |
Minister-President
|
![]() Waarom is dat dan geen discriminatie, en het weigeren van zwarten wél? Men hoeft geen christen te zijn om de katholieke moraal te kunnen uitleggen aan kinderen, dus het al dan niet katholiek zijn is irrelevant voor de jobuitoefening.
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik spaar de roe niet als hij het (in mijn ogen) verdient, maar als het goed is mag dat ook gezegd worden. Geef toe dat Superstaaf van een ander kaliber is dan, bijvoorbeeld, Het Oosten. Dat hij er niet te pas en de onpas de collaboratie bijsleurt. Dat hij de BUB nooit veel voet gaf maar er zich zelfs van distantieerde. Ik weet niet hoe het tegenwoordig met jou gesteld is, maar ik weet wel dat de N-VA zich van jou gedistantieerd heeft. Iedereen begaat vergissingen, Robert. De ene komt vroeg tot de jaren van verstand. De andere laat. En weer anderen nooit. Daar zullen we mee moeten leven.
![]() |
![]() |
#250 |
|
![]() 2
Laatst gewijzigd door geertvdb : 26 oktober 2014 om 17:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door geertvdb : 26 oktober 2014 om 17:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#253 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Lange Limburger : 26 oktober 2014 om 18:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er in het contract staat dat de huurder bepaalde gemeenschappelijke kosten betaalt (de wekelijkse schoonmaak van de gemeenschappelijke delen bijvoorbeeld) en die worden niet betaald, dan kan ofwel de schoonmaakster fluiten naar haar geld, ofwel hopen dat de syndicus op een andere manier aan de centen geraakt. De eigenaar is niet aansprakelijk voor die kosten gezien het zo in het huurcontract staat. En toch zal iemand voor die kosten opdraaien.
![]() |
![]() |
#255 | ||
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Knuppel;7378862]
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ????????????????????????????????????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of bedoelt U dat uw kennissen enkel door zuivere VERPLICHTING positieve resultaten kregen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zullen we volgende week nog eens samen eten? ![]() Citaat:
Wat ons destijds een goed idee leek heeft niet alleen geen korreltje zand aan de dijk gezet, het heeft jou wel meer schade berokkend dan mij...maar minder geleerd. Niets is voor altijd in het leven, Robert. Niet voor jou. Niet voor mij. Niet voor Storme, en ook niet voor Superstaaf. Ik ben al blij dat hij de verdediging van Storme op zich neemt. Dat is een goed begin. Niet dan? Wie weet hoe content hij deep down is dat de N-VA de plaats van de PS heeft ingenomen, maar zich koest houdt omdat hij zijn reden van bestaan op dit forum niet wil ondergraven. En wie had ooit kunnen dromen dat Matthias Storme uiteindelijk niet alleen naar waarde zou geschat worden door de "gevaarlijkste belgicist van het forum", maar ook door....de N-VA. Het is ooit anders geweest, nietwaar Robert?
![]() |
![]() |
#259 | |
Europees Commissaris
|
![]() QUOTE=Knuppel;7378929]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |