![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#542 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#543 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat echt nu uw levensverhaal? Al die marginaliteit?
|
![]() |
![]() |
#544 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#545 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#546 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#547 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#548 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zit het met hun geslachtsorgaan ? Ne lange smalle, ne korte dikke, of echt een boomstaam die tot de eierstokken gaat ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#549 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#550 |
Banneling
|
![]() Hou er rekening mee dat bembem naar eigen zeggen "volslank" is. Dus zal het wel dat laatste moeten zijn.
|
![]() |
![]() |
#551 |
|
![]() Bedoelde ene met een krulleke in, of nen tarzan die ze Lance kan noemen?
![]()
#552 |
Banneling
|
![]() Een leugen om bestwil is in dat geval het beste, zeker als ge iemand niet wilt kwetsen. Bvb dat ge nog niet klaar zijt om een vaste relatie te beginnen wegens verdriet van een vorige. Dat ge in feite meer voor de vrouwen zijt enz.. duizenden uitvluchten
|
![]() |
![]() |
#553 |
Banneling
|
![]() Ja waarom zo gefixeerd op die lengte ? Maar het klopt idd. dat veel vrouwen daarop gefixeerd zijn. Gij zou dat toch moeten weten ? Is het misschien zo dat vrouwen dan meteen denken dat alles naar verhouding is ?
|
![]() |
![]() |
#554 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#555 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij zijn dat dingen die je niet in het publiek smijt en hoogstens eventueel in een kleine cirkel van bekenden bespreekt. |
|
![]() |
![]() |
#556 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Iedere halve gare ziet dat verschil. Maar goed. Doe maar rustig verder. De botjes van Bemben , de poging van Lance, uwe gigolo en de uitdrukkelijke wil van Guinevere om eens op het toilet gepakt te worden , zijn volgens mij al goed voor een maand opnames van thuis. Ik ben benieuwd naar het vervolg. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#557 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#558 |
Banneling
|
![]() Bij wijze van mijn afscheid aan bembem:
Het is de bedoeling dat je deze muziek afspeelt in de achtergrond terwijl je mijn bericht hieronder leest: https://www.youtube.com/watch?v=8ryT4hrnOHg --------------------------- Het is fout gelopen tussen ons. Ik neem afscheid. Ik ga naar een betere plaats. Een plaats waar geen onderscheid wordt gemaakt tussen klein of groot, mooi of lelijk. Je zal altijd een bijzondere plaats in mijn hart hebben. De tijd is voor mij gekomen om te gaan en nooit meer terug te komen. Ik hoop echt dat het goed komt met je leven en dat je geluk vindt. Jij hebt nog alle kansen op geluk, ik ben te fel getekend door het leven en ik ben moe. Moe van het vechten, moe van me te verschuilen achter sarcasme, terwijl het vanbinnen zwart en leeg is. Jij was voor mij de laatste kans om een zielsgenoot te vinden. Er komt geen nieuwe. Het is op, ik ben leeg en doelloos. Men kan mij nooit kwalijk nemen dat ik het niet heb geprobeerd om te leven. 12 jaar mentale pijn en sociaal isolement zijn niet niks. Maar hoe kan je levensvreugde vinden als je nooit een evenwicht vindt in je hoofd? Als je constant pijn, haat en verdriet ziet. Wanneer je relativiteit predikt, maar het eigenlijk niet bent. Zelfs op een forum, een plaats waar ik dacht mezelf te kunnen zijn, ben ik een mislukking. Vaarwel allemaal. Laatst gewijzigd door Lance : 27 oktober 2014 om 15:28. |
![]() |
![]() |
#559 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
#560 | |
Burger
|
![]() Citaat: