![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 27 oktober 2014 om 16:44. |
|
![]() |
![]() |
#562 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#564 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Persoonlijk vind ik dat bembem deze nick mag laten leven, ze heeft er mindere om te laten sterven.
![]()
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 27 oktober 2014 om 17:46. |
![]() |
![]() |
#565 |
Banneling
|
![]() Dank u, bembem
![]() Laatst gewijzigd door Guinevere : 27 oktober 2014 om 18:03. |
![]() |
![]() |
#566 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#567 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik denk familie van Demper. Zo'n gestoorde hersens moeten we genetisch zijn.
#569 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() pa rd
|
![]() |
![]() |
#570 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=DKSbtkGMBC8 |
|
![]() |
![]() |
#571 |
Vreemdeling
|
![]() Dat hoort niet. De politie moet onder alle omstandigheden correct optreden.
|
![]() |
![]() |
#572 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#573 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#574 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vertrokken, maar zal hij rust vinden ?
Tijd voor wat winterse poëzie. Een handgreep uit de Winterreis cyclus om ons op te monteren. Das Wirtshaus, Wihelm Müller, Franz Schubert Auf einen Totenacker hat mich mein Weg gebracht; Allhier will ich einkehren, hab' ich bei mir gedacht. Ihr grünen Totenkränze könnt wohl die Zeichen sein, Die müde Wand'rer laden ins kühle Wirtshaus ein. Sind denn in diesem Hause die Kammern all' besetzt? Bin matt zum Niedersinken, bin tödlich schwer verletzt. O unbarmherz'ge Schenke, doch weisest du mich ab? Nun weiter denn, nur weiter, mein treuer Wanderstab! Die Krähe, Wihelm Müller, Franz Schubert Eine Krähe war mit mir Aus der Stadt gezogen, Ist bis heute für und für Um mein Haupt geflogen. Krähe, wunderliches Tier, Willst mich nicht verlassen ? Meinst wohl, bald als Beute hier Meinen Leib zu fassen ? Nun, es wird nicht weit mehr geh'n An dem Wanderstabe. Krähe, laß mich endlich seh'n Treue bis zum Grabe ! Das Irrlicht , Wihelm Müller, Franz Schubert In die tiefsten Felsengründe Lockte mich ein Irrlicht hin: Wie ich einen Ausgang finde Liegt nicht schwer mir in dem Sinn Bin gewohnt das Irre Gehen ’s führt ja jeder Weg zum Ziel: Unsre Freuden, unsre Leiden Alles eines Irrlichts Spiel! Durch des Bergstroms trockne Rinnen Wind ich ruhig mich hinab Jeder Strom wird’s Meer gewinnen Jedes Leiden auch sein Grab Die Nebensonnen , Wihelm Müller, Franz Schubert Drei Sonnen sah ich am Himmel steh'n, Hab' lang und fest sie angeseh'n; Und sie auch standen da so stier, Als könnten sie nicht weg von mir. Ach, meine Sonnen seid ihr nicht! Schaut Andren doch ins Angesicht! Ja, neulich hatt' ich auch wohl drei; Nun sind hinab die besten zwei. Ging nur die dritt' erst hinterdrein! Im Dunkeln wird mir wohler sein.
#575 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Le Gibet (Maurice Ravel)
![]() |
![]() |
#576 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#577 | |
|
![]() Kan dit waardeloze topic niet gesloten worden? Het is onderhand wel welletjes geweest...
![]() |
![]() |
#578 | |
|
![]() Citaat:
Voor die keer dat er hier eens gelachen kan worden. ![]()
![]() |
#579 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kijk al uit naar het vervolg. ![]() Waar blijft onze scenarioschrijver ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#580 | ||
|
![]() Citaat:
2. Na zoveel bladzijden oeverloze zever om constant hetzelfde (lichaamslengte, al dan niet dikke en toch aantrekkelijke en weer middelmatige Koreaanse stoten en lelijkerds die al dan niet gefrustreerd zijn), is het stadium van eens lachen al ver voorbij. Het irriteert.
![]() |