![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
|
![]() Citaat:
Mensen die een fout kunnen toegeven, en mensen die dat niet kunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welk excuus hebt U? Maar, omdat Hamas/Hezbollah een aanslag niet opeisen, zijn ze onschuldig?
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
U vraagt mij welk excuus ik heb. Wat bedoelt u daarmee? Men is pas schuldig als men bewijs heeft. Waar is uw bewijs? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sisi spreekt niet van Palestijnen als schuldigen voor zover ik lees, maar nogal vaag van 'buitenlandse krachten'. Voor Hamas zou het dom zijn zich nu de woede van Egypte op de hals te halen nu de Gaza zich een beetje poogt te herstellen van de Israëlische aanval.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nou gaat Egypte een 500 meter brede veiligheidsstrook aanleggen tussen gaza en Egypte. Op het grondgebied van gaza natuurlijk. Of de bewoners maar even binnen 48 uur hun huizen willen verlaten, want ze gaan de boel platwalsen. http://www.nu.nl/buitenland/3914707/...-met-gaza.html En dan is het weer janken natuurlijk, de idioten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.ynetnews.com/articles/0,7...585380,00.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Valt nog een beetje mee voor de gazanen dan, maar de boel wordt nu wel helemaal hermetisch afgesloten, de gevangenis gaat nu helemaal op slot. En ze hebben het helemaal aan zichzelf te danken. Gevaarlijke gekken die horen opgesloten te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Is het onomstotelijk bewezen dat Hamas/Palestijnen daar achter zitten? Want in de Sinai is er geen gebrek aan lokaal extremistisch tuig.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
lachen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar kom, iedereen mag zijn eigen gevoel voor humor hebben. En welk beeld moet ik dan wel hebben van "de Palestijnen"? Tot nu toe is er vrij weinig materiaal aangereikt waarbij ik "de Palestijnen" kan associeren met een vredelievend hardwerkend volk. Alhoewel, suikerraketten per dozijn maken uit schroot en kunstmest is hard werk. Het verslepen van grote mortieren, da's ook geen klusje voor een luierik.
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en tot cat 2 behoor jij dus...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Even voor alle duidelijkheid: Sinaï is binnenlands. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Dat heb ik niet beweerd. Mijn enige vraag is, of het ook onomstotelijk vaststaat. Indien wel, bewijzen ze voor de zoveelste keer hoe idioot ze zijn, waar ik eerlijk gezegd weinig moeite mee heb.
Maar indien ze het toch niet zou zijn, zou het interessant zijn te weten wie er dan wel achter zit. Al-Sisi mag het dan wel over een buitenlandse macht hebben, dat hoeft echter nog niet te kloppen. Meer informatie is dus vereist.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() 1. Al-Sisi mag het dan wel over een buitenlandse macht hebben, dat hoeft echter nog niet te kloppen. Meer informatie is dus vereist.
2. "Buitenlands" is bij mijn weten niet synoniem aan Hamas/Palestijns. Er zijn nog meer buitenlandse acteuren die maar wat graag chaos zaaien in Egypte. 3. Mocht het Hamas zijn geweest, dan bewijzen ze enkel nog eens hoe idioot ze zijn. Daar heb ik geen enkele moeite mee. Maar zoals gezegd, er ontbreekt informatie om een sluitend oordeel te vormen, hetgeen niet iets onbekends is in die contreien...
![]() |
![]() |