![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een goedkope slettebak (uit Kortrijk)
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euh, Wapper,....
Dat eten kost mij een rib uit mijn lijf, en ik heb nu al geen goesting meer... Ik zal voor alle zekerheid maar op uw sollicitatie antwoorden: bedankt, maar ik heb al eunuchen. Zizo. Nu zijn we administratief weer in orde. Mentaal nog niet na die gruwelfoto. Ik probeer een rood wijntje. "Agrippinaaaaa!!!!!" "Doe ze maar vol!!!!"
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verdwijnen hun bijdragen dan ook? Ik zou dat liever niet hebben omdat de bijdragen van mijn vorige Nick dan weg zijn. Soms is het nuttig om na te lezen hoe je er zelf 8 �* 9 jaar geleden over dacht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Ik had het over mensen met 0 posts op 9 jaar en sedert de inschrijving dan nog steeds 0 posts. Wat is het nut van die ballast ? 0 posts op 1 jaar mogen ze van mij ook opkuisen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Sommigen menen dat je ook gewoon kunt lezen. En dat is waar! Maar haar laatste ACTIVITEIT was de dag na haar inschrijving. Dus ik deel je mening, maar enkel als je niet beoordeeld op posts, maar op 'laatste activiteit'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inge ken goed zinge.....
![]()
![]() |
#49 |
Perm. Vertegenwoordiger VN