![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() Omdat ik de Mehdi ben duuuh
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() Overwegend. Maar dan is het wel all the way.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() eerst velletje eraf laten snijden?
Is het lief soms een marokkaans maagdje waardoor je verplicht bent om moslim te worden voordat je het heilige grotje mag betreden?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() Ik ben al besneden. Mijn eikel was te dik, nu niet meer
![]() Mijn lief is Vlaams, ik ook. Maar niets hier dat het leven/God eert. Integendeel. Bidden bezinnen en consumptiebewust leven is zo slecht niet. Ik wil me onderwerpen aan God. Iemand die dat doet noemt moslim. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor iemand die niet weet wat de bijbel is, is de koran natuurlijk a piece of cake. En het Vlaamse lief gaat er ineens ook voor? mèt sluier en geschoren speelplaats?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() Jullie? Mijn lief is atheist.
En als Jezus een medicijnman/sjamaan was schiet er niet veel van over vandaag he? |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() geschoren speelplaats?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nog niet aan Quetzalquepopl gedacht? Schijnt ook leuk te zijn met veel bloed en zo.
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LOL. Ze kennen 'n paar mohamedanen die zich weten te gedragen en plotsklaps is islam gematigd, zelfs vredelievend, respectvol & tolerant.
Tot puntje bij paaltje komt en die brave mohamedanen zij aan zij met hen op de barricaden moeten staan om onze democratie, vrijheden en niet goddelijke wetten te verdedigen en behouden. Koude douche hoeveel er daartoe bereid zijn.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() Een democratie???? Waar?
Ik maak deze keuze na het lezen van hadiths. Niet op basis van wat men mij zegt. De keuze is pas te maken als ik van iets af ben. Dag 3 nu pfff not gonna make it though lol |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In 't recent opgerichte kaliefaat.
Naar 't schijnt is 't er goed leven voor de mohamedaan. Hup, met z'n allen daarheen, verlaat dat verwerpelijke, verderfelijke, decadente, niet-democratische westen, zsm aub!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() stop toch met dat domme gelul... de koran verplicht vrouwen niet om met sluier te lopen, daar is voldoende lectuur over terug te vinden. Het is niet omdat achterlijke salafisten dat zeggen dat het klopt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() klopt! Ze moeten zich enkel als moslima herkenbaar maken zodat hun mannen weten dat ze die vrouwen niet mogen molesteren. Een indianenpluim kan daar ook voor dienen. of een gele ster of zo, ik zeg maar wat......
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() Haha, hij woont tussen een nest inteeltmarokkanen. Natuurlijk dat uw multikul vriendjes niets van de koran snappen, daar zijn ze te dom voor. Maar in de praktijk brengen van wat ze horen zeggen over de islam doen ze blijkbaar wel. Ge zijt in elk geval al goed geintegreerd met de moslims. Verrader !
|
![]() |
![]() |