![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Banneling
|
![]() De duivel is me zichtbaar. En mij is verboden zo te leven. Well dan, watch me explode
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Minister-President
|
![]() De islam vertoont kwalijke verschijnselen, daar is niet aan te twijfelen.
Maar de gematigde moslim bestaat pertinent wel. De overgrote meerderheid van de moslims is gematigd zoals de meeste mensen waar ook ter wereld. Maar de gematigde moslim zit tussen 2 vuren. Enerzijds zit hij tussen zijn cultuur - die altijd een beetje indoctrinatie inhoudt, zeker indien de cultuur erg religieus getint is - waar momenteel dank zij de petro dollars de hard liners erg veel kansen en middelen krijgen en anderzijds zit hij gewrongen tussen kiekens zoals hier aan het woord die het hem moeilijk willen maken. Wie oud genoeg is zoals ik heeft nog de macht van de zegevierende en overheersende kerk hier te lande meegemaakt. De kerken zaten vol met 'gematigde' katholieken onder druk van hardliners. Toen er op een dag toch een paar over het hek sprongen zijn alle schapen snel gevolgd en op één generatie is die triomferende en arrogante kerk die ook hier het leven beheerste in elkaar gestort. Denk toch ook niet dat 'ginder' iedereen moslim is. In het WE nog een artikel in de standaard gelezen dat geschat wordt dat de helft van de Iranezen ongelovig is maar doet alsof. Ook dat zal instorten. Ik zie geen verschil tussen de 'gematigde' christenen van mijn jeugd en de 'gematigde' moslims van nu. De ene is verdwenen, de andere zal volgen. Maak het hem niet te moeilijk, integendeel. Bestrijdt het georganiseerde geloof en het fanatisme, niet de slachtoffers - waaronder veel 'gematigde' volgelingen. Het fanatisme van de christelijke kerk was vroeger ook levensgevaarlijk. Nu is het gewoon nog belachelijk fanatisme.
![]() |
#224 |
Banneling
|
![]() Het Christelijke is altijd vervolgd geweest door de Kerk. Toen er niets meer van overschoot en de bange volgelingen het kruis volgde is dat inderdaad belachelijk fanatisme geworden. Nu denkt men er los van te leven maar niets is minder waar. Wij worden in een leugen geboren omdat de waarheid monddood is gemaakt .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Achterliggende gedachte van enkele hardliners in dit topic komt erop neer dat ze het radicalisme in feite niet bestrijden, maar in tegendeel trachten aan te wakkeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Och ja natuurlijk, het is onze schuld. http://politiek.thepostonline.nl/201...discriminatie/ Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die oefening hebben ze namelijk al eens gedaan geloof ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De praktijk bij elk van die religies heeft aangetoond dat er op basis van de lezing van die geschriften strekkingen zijn ontstaan. Wat jij in weerwil van de werkelijkheid blijft doen, is de islam van de andere 2 proberen af te zonderen met de bewering dat een gematigde strekking die de koran niet woordelijk interpreteert, niet zou bestaan. Quod non. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is geen "strekking" in islam die zegt dat de koran het woord van Allah is. Het is de BASIS. Islam heeft ook niks van verlichting doorgemaakt, wat een immens groot verschil uitmaakt. De tijd dat men dacht dat moslims wel automatisch naar de 21ste eeuw zouden overstappen is voorbij. Ze razen met sneltreinvaart richting middeleeuwen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 november 2014 om 13:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Vreemdeling
|
![]() Mooi zo. Het laatste dat we nodig hebben is nòg een traditie gecorrumpeerd door die verlichte pest.
![]() |
![]() |
#233 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tussen het aantal ettertjes in de steden en diegenen die hard aan hun toekomst werken? Natuurlijk hield de eerste en de tweede generatie zich amper met islamisme bezig.....dat waren onbestaande mensen volgens deze thread of beter gezegd: gematigde moslims. Toen stroomden de petrodollars nog zo niet en werd het radicalisme niet zo uitgedragen door de kleine, toegegeven gevaarlijke, minderheid. En natuurlijk is het niet onze schuld. Er is ook veel mis gegaan langs hun kant. Maar voor een stuk is het wél UW schuld zo lang u blijft zeggen dat gematigde moslims niet bestaan. De radicalisten steken de hand uit, u draait u om. De keuze wordt zo wel simpel voor sommigen.
![]() |
![]() |
#236 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb al uitgelegd waarom Mohammed dat zei. Zodat duivels gelijk die van het Vaticaan het geloof niet kunnen hijacken. Zonder Mohammed zaten we al in een NWO. Moge de vrede hem eeuwig gezind zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het wordt me zelfs heel moeilijk gemaakt. En als ik het op mijn strafblad krijg heb ik geen jobkans meer als chauffeur of begeleider of ... Dan geef ik me beter over aan de wetten van God. Zijn consistent en eigenlijk zo moeilijk niet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor hen is ongelovigen alles wat niet van "het boek" is. Ik noem dat andersgelovigen. (net zoals we nu ook andersvaliden hebben hé).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En ja dat weet ik en niet enkel de hindoes. Kan je hieromtrent zelfs een boek aanraden met de nodige wapenfeiten. |
|
![]() |
![]() |