![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Sorry, maar geloof het of niet, maar alcoholjunk ben ik ook niet. Als ik 5 pinten bier op een jaar drink is het veel. Een ik zie niet in welke andere alcohol ik zou drinken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als er iemand rookt op een plaats waar dat niet mag (in bus of tramhokje gebeurt dat dan nogal eens), en zijn rook dan nog in mijn richting blaast zeg ik altijd op zijn Antwerps "gaat het zo'n beetje ?". Ze weten dan meestal direct dat het niet mag en het mij stoort en ze verontschuldigen zich dan onmiddellijk. Nooit geen problemen mee gehad. Maar ne halve gare die een jointje in mijn buurt zou opsteken, da's wat anders natuurlijk. Wat volgt is naar mijn mening gewoon wettige zelfverdediging in 't klein. Die probeert mij in mijn ogen kapot te maken. Oh en zoek maar verder maar ik ben aan niets verslaafd, ook niet aan het posten hier. Toen ik onlangs voor een maand was gebannen, heb ik dit forum niet gemist. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 3 november 2014 om 22:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Ik snap het, ik dacht heel even dat ge bedoelde dat ik nogal gewelddadig die man mogelijk zijn jointje zou wegkloppen. Ik ben heel zachtaardig van aard, geloof me. Maar er zijn natuurlijk, zoals bij iedereen grenzen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zou er eigenlijk nooit opkomen om geweld te gebruiken, of ze moeten mij of mijn gezin rechtstreeks bedreigen. Diegene die een gast afklopt omdat'em een joint opsteekt in een buskot, vind ik even marginaal of marginaler dan diegene die de joint opsteekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar 't is niet omdat ge blowt, dat ge verslaafd zijt hé. Ondertussen is het ook al een week of zes geleden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Waarschijnlijk niet. Maar wie zegt dat zoiets ga voorkomen als ik die gast zijn joint uit zijn mond slaag. Want eerst vragen of hij zo vriendelijk wil zijn ... gaat al niet omdat hij high is. Dan nog effen wachten totdat hij met zijn beneveld brein snapt wat ik bedoel enz ... tegen dat het zover is heb ik natuurlijk al wat binnengesnoven. No way dus. Ik laat bovendien gewoonlijk geen visitekaartjes achter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Mijn tien kilootjes maal 4 voor u dan. Ik stel voor dat gij het goede voorbeeld geeft en zelf ga protesteren in mijn plaats. En Miss Piggy daar gaan we spijtig genoeg maar wat moeten mee leven. Ik zet de TV wel af of zap weg als ze haar lelijk smoelwerk op TV laat zien, want buiten ziekelijk obese heeft dat mens nog een varkenssnuitje om U tegen te zeggen. Ze zou normaal gesproken elke moslim de schrik moeten aanjagen wegens de gelijkenis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toen ik van drank moest afkicken kerel heb ik de hel gezien. En ik heb duizenden euro's schade gemaakt... Van een jointje word ik rustig en vredelievend. Ge moet "uw" karakter niet op een ander toepassen. Neem de proef eens op de som, word 1 jaar (1 maar) geheelonthouder van alcohol, drank, sigaretten. Ik daag je uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementslid
|
![]() Er staat blijkbaar in het regeerakkoord dat drugs verboden zijn en dat er geen gedoogbeleid voor drugs komt.
Dan is de oplossing heel simpel. Cannabis de status van drug ontnemen en gelijkzetten met alcohol. Cannabis gevaarlijk? Niet gevaarlijker dan alcohol. Wie herinnert zich dit nog: http://www.hln.be/hln/nl/2002/Dossie...-alcohol.dhtml Ondertussen hebben enkele staten in Amerika de kweek en handel in cannabis reeds legaal gemaakt. En België blijft als een boerengat achter.
Laatst gewijzigd door Nexer : 5 november 2014 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |