![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/924/Showbiz...ze-Vader.dhtml
Ik was sowieso al geen fan van die zijn muziek , maar .... zit hier de rkk achter ?? Hoe diep kan je in waardigheid zakken ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ah wat. maak je niet druk.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lekker deuntje.
Ik mis er wel een paar gitaren en the Marshallnoise in. Oh, en Philty op drums.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 7 november 2014 om 00:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Godallemachtig. Hoe roerend. En al direct een would be maar totaal mislukte atheïst om er op te kakken...
![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ CLAESSENS Joris:
Of bedoelt u de zanger ?? Zo ja , dan bied ik mijn oprechte excuses ivm http://forum.politics.be/showpost.ph...04&postcount=5 , en zal ik de mods vragen om dat antwoord te verwijderen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 7 november 2014 om 02:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ CLAESSENS Joris:
Ik denk dat ik mijn antwoord 5 ga laten verwijderen !!!! Mods , http://forum.politics.be/showpost.ph...04&postcount=5 Hokus pokus pilatus pats , verwijder dat antwoord van me , als ge tijd hebt ![]() Mercikes alvast ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die christoff , ppffff !!!!
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Seg is...
Moet die dan geen auteursrechten betalen op die tekst? ![]()
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() Religieuzer dan het volgende moet het voor mij echt niet worden.
https://www.youtube.com/watch?v=rmdgmlFusMY
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die is tegenwoordig samen met Sven Nys zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mercikes aan de mod die mijn bericht nr 5 verwijderd heeft op mijn verzoek
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 8 november 2014 om 22:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is het probleem juist?
![]() |
![]() |
#15 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() moet ge daar de moeite voor een dubbelnick voor over hebben.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kerk & geloofsgeloofliedjes , ik moet er niks van hebben !!
Ik wil daar zelfs geen geld mee verdienen , ook niet geld geven !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 9 november 2014 om 03:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leve het kapitalisme dus.
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |