![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1761 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen u hebt er een die niet relevant is. Ofwel hebt u er geen, ofwel bent u bang ze te uiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1762 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bang ontmaskerd te worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1763 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1764 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1765 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist niet. Ik wil graag uw mening uitdrukkelijk zien verschijnen. Alleen hebt u blijkbaar schrik voor uw eigen schaduw.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1766 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1767 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog nooit heb iemand zo erg zien spartelen en krinkelen zoals jij het doet. Ik heb als reactie op de Nederland-fobie van HO mijn mening gegeven. Jan Vanden Berghe sluit zich hierbij aan.Jij komt hier in tussen (wat uw volste recht is) met een schampere opmerking die er op neer komt dat ik een fobie zou hebben tegen alles wat Frans is. Maar wanneer we er dan op aandringen dat je dat zou hard maken dan ga je steigeren. Waarom reageerde je dan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1768 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
een Vlaming die in Wallonie woont, dus in feite vervreemd is van de Vlaamse cultuur en overgoten is met het Belgicisme. Dus als kompaan,of familie , of alias Van Oosten, kun je niets anders verwachten. Laatst gewijzigd door cato : 8 november 2014 om 08:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1769 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Oosten zegt dat reeds een overaanbod is van grote winkels bij ons en dat we ketens zoals A. Heijn kunnen missen. En dat geldt ook voor Duitse, Franse of nog andere warenhuizen. D�*t zegt het Oosten.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 8 november 2014 om 08:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1770 | |
|
![]() Citaat:
in Belgie enkel en alleen nog Belgische warenhuizen ? ![]() Geldt dit ook voor banken? Kan BNP Paribas beter vertrekken naar Frankrijk? En de ING beter vertrekken uit Belgie naar Nederland? In Belgie enkel en alleen nog Belgische banken? En hoe zit dat met andere niet Belgische bedrijven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1771 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u enkel naar een DH wil gaan winkelen, is dat uw zaak. Voor andere consumenten geldt hier de regel "de klank is koning". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1772 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1773 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zegt het Oosten helemaal niet in bericht #1756. Daar ging je regelrecht in de aanval uitsluitend tegen Albert Heijn. En daarbij verkondigde je bovendien nog onwaarheden ook door te beweren dat die onderneming zich niet aanpast aan onze smaak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1774 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een bedrijf ontwikkelt haar eigen stijl. Als het meent een bepaald gat in de markt gevonden te hebben met nieuwe of alternatieve producten, waarom niet? Als AH wil proberen om typisch Nederlandse producten hier te slijten, waarom niet? Een ondernemer neemt altijd risico's. Lukt het niet, dan zal hij wel het geweer van schouders veranderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1775 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een (eerde kleine) gemeente niet ver van bij me thuis zijn er twee Aldi’s, een Spar, twee Delhaizes, een GB, een soort GB in gedeeltelijk eigen beheer, een zeer grote winkel waar er allerlei vleesproducten uitgestald zijn, twee kleinere warenhuizen (superettes) waarvan me de naam nu ontsnapt, een Colruyt, een Little, Ik ben bijna zeker dat ik er nog minstens een vergeet. En nu is er sprake dat er nog een Albert Heijn komt. Kortom, volkomen waanzin. En heb ik het nog niet over al dat natuurschoon dat is moeten sneuvelen noch over het walgelijk uitzicht van al datgene wat men daar wild heeft neergepoot. Het verwondert mij trouwens dat u met uw gezindheid die uitgebreidelde en kunstmatig opgezette ‘winkeldrift’ en deze hang naar een ‘niets ontziend materialisme’ verdedigt. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 8 november 2014 om 09:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1776 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw redenering is dan ook een karikaturale gedachtegang. In een economisch bestel als het ons bepaalt de consument de toekomst van de bedrijven. Als er geen nood aan bepaalde bedrijven en/of producten, zal de consument dat wel laten blijken. Met alle gevolgen van dien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1777 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ofwel bent u voor het vrije ondernemerschap, ofwel wilt u alles reguleren zoals de communisten deden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1778 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U moet mij trouwens eens een voorbeeld geven van een supermarkt die recent ingeplant werd in "natuurschoon". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1779 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ "Jan van den Berghe":
u zult ongetwijfeld net iets anders hebben willen schrijven, maar niettemin vind ik dat u een pluim verdient voor deze ronduit zalige uitdrukking waarmee u het hart van een melo-maniak als "djimi" sneller deed kloppen, en op zijn/haar gezicht een héél brede glimlach wist te toveren ![]() ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 8 november 2014 om 10:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1780 |
|
![]() Geldt dat alleen voor warenhuizen of ook voor banken en andere bedrijven?
|
![]() |
![]() |