![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mogelijk. Ik ben katholiek en heb het helemaal niet voor de staat Israël. Vroeger wel, maar sedert ik een conferentie bijwoonde van een Belgische pater die abt is in een Palestijns klooster en ik met hem nadien een uitgebreid gesprek kon hebben, zijn mijn ogen volledig opengegaan voor de onrechtvaardigheid van de staat Israël.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De taal waarin het wordt uitgedrukt, is iets abstracter geworden, de joden hoeven niet meer afgeslacht te worden omdat ze Jezus gekruisigd hebben. Gefeliciteerd met de vooruitgang! Hoeveel eeuwen doen jullie daar nou al over?
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds het begin van hun idijoot ontstaan, dacht ik. Waarom?
![]() |
#25 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Daar zeg je zoiets: christenen, geen katholieken...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Omdat in de Bijbel staat dat het ganse land van Israël toebehoort aan het Joodse volk. Dus dan kan er geen sprake zijn van bezetting/kolonisatie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Anderzijds, ze laten ook het homohuwelijk toe.. CD&V en Christendom hebben niets met elkaar te maken, vrees ik |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het oude testament is een verbond tussen de joden en hun god, vormt de basis van het jodendom. Het nieuwe testament is een nieuw verbond tussen christus en zij die leven in zijn naam, de christenen. Dit nieuw verbond overtreft het oud verbond (oud testament) volledig en nihileert het. Het nieuwe testament vormt de basis van het christendom. Neen, christenen zijn geen joden (jodendom), hoe graag u het ook zou willen hebben om de zionistische misdaden (bezetting, etnische zuivering) goed te praten. Laatst gewijzigd door piazzolla : 14 november 2014 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Burger
|
![]() Zionisten beschouwen zichzelf als het uitverkoren volk en Palestina als het beloofde land.
Maar zijn daar redenen voor? Waarom zou de God van de Joden daar nu nog mee instemmen. Hij was blijkbaar zo ontevreden met zijn uitverkoren volk dat hij zijn zoon Jesus Christus vroeg om een nieuwe godsdienst op te richten, het Christendom. Ook dat voldeed hem blijkbaar niet dus zocht hij een andere profeet. Mohammed en die liet hij de Islam verspreiden. Volgens dat geloof steeg Mohammed evens als Jezus ten hemel en dat vanop de tempelberg bovenop de verwoeste Joodse tempel. Een duidelijker signaal is moeilijk te vinden. De argumenten van het zionisme zijn dus waardeloos. Het wordt dus tijd om de Palestijnse staat te erkennen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |