![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De directeur toch. Er is geen enkele neutrale selectieproef. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is geen enkele reden voor vaste benoemingen in het onderwijs. In Nederland bestaat dat ook niet. Het zijn net de vast benoemde leerkrachten die het slechtst presteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het een beetje eigenaardig dat niemand ingaat op mijn posten 39 en 41 want dat is natuurlijk net het grote drama van het onderwijs alsmede het feit dat of je nu goed werk verricht of niet, je loon blijft gelijk, zelfs als je je kloten er volledig aan veegt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zat je graag op school? Veel slaag gehad of strafstudie? Jeugdtrauma's zijn tegenwoordig te verhelpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar één keer strafstudie gehad. Noch het voorgaande , noch je laatste zin hebben ook maar iets met mijn grieven te maken. Wetenschappelijke A gedaan in het HDC (paters Jozefieten) en daarna geschiedenis en TEW aan de KUL. Nooit tot de echte top behoord maar toch goed genoeg om het bovenvermelde in 6 jaar af te werken (6 jaar en één semester). Ik was een redelijk student, deed wat ik moest doen, zonder fanatiek te zijn of tot de absolute top te bekoren. Bent u voorstander van het communistisch systeem in het onderwijs misschien ? Laatst gewijzigd door Pericles : 14 november 2014 om 07:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle aanwervingen zijn vriendjespolitiek of ze moeten echt niemand kennen. Mijn schoonzus werd op voorspraak van de VLD aangeworven. Moest mijn vrouw die mensen niet gekend hebben , dan had ze op haar kin kunnen kloppen. Ze mocht gerust de allerslechtste kandidaat geweest zijn , dan was zij het nog die aangeworven werd. Maak me geen blaasjes wijs , want die gang van zaken is meer regel dan uitzondering. In het onderwijs is het niet belangrijk wat dat ge kent , maar wie dat ge kent. Laatst gewijzigd door Pericles : 14 november 2014 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ga ik niet tegenspreken. Maar in de privésector zijn het dan weer mistige assessments. Of draait het ook om tetten. Ik zie het verschil niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch. Als in de privé iemand verkeerde aanwervingen doet, dan zit hij zelf met het probleem, en heeft dat direct inpact op zijn winst/verlies. Als bij de overheid iemand verkeerde aanwervingen doet, zit de belastingbetaler misschien wel met een probleem, maar niet degenen die de aanwerving heeft gedaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor topfuncties spelen inderdaad andere zaken, maar voor gewone uitvoerende taken laat men dat in een bedrijf van iet of wat omvang over aan de HR manager.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En in dat laatste geval heb je het gewoon over criminele feiten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De draad gaat, als we de titel mogen geloven, niet over de onbekwame juf die men niet weg krijgt, maar wel over een verdiende opslag van de wel bekwame en ijverige juf.
En via de perequatie natuurlijk ook de juffen met pensioen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |