![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Vreemdeling
|
![]() Movement X zou verboden moeten worden vanwege banden met Hezbollah
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook ik zou dat beter niet doen, want het is de enige aandacht die dit stukske krapuul krijgt. Aynerand is een armzalige aandachtshoer die niets, maar dan ook niets zinnigs te vertellen heeft, en die wegens zijn verregaande argumentatieve armoede liever negatieve aandacht krijgt dan helemaal géén aandacht.
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, de media zouden een cordon mediatique rond die kerel moeten trekken. Het probleem met Jah-Jah is echter uitgerekend dat de media precies het tegenovergestelde doen. Er zijn altijd dommekloten die zich laten vangen door wie erin slaagt om de media te bespelen. Kijk maar naar Bert Anciaux. Die kerel moest ik ook eerst van dichtbij leren kennen vooraleer ik "zag" wat een ongelooflijke onbenul er in werkelijkheid achter dat door de media gecreëerde imago schuilging.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 19 november 2014 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We noemen het Suikerfeest, dan mag het.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat erom wat nog wel en niet mag.
De Raladan gaat voortaan Pasen vooraf, en de kruisiging wordt voortaan uitgebeeld met het ritueel slachten van schapen. Sinterklaas vervangen we door Allah, en zijn helper is niet langer zwarte piet maar Mohamed. Kerstmis schaffen we af en we vervangen het door de geboorte van IS.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 19 november 2014 om 12:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen. Het is iets wat hier niemand anders doet dan ik, namelijk een tikfout maken.
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja kijk Knup, we moeten met de tijd meegaan hé.
Straks valt het sint-suikerfeest dus in de zomer want moslims gebruiken de maankalender.
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bedoelt "met de moslims meegaan" zeker.
Als vrouw bedank ik daarvoor. Van mij moge ze allemaal, en ik zeg �*llem�*�*l, hun valies pakken en naar hun woestijnen terug trekken. Daar maken ze van het laatste groen dat hen rest ook maar woestijn, maar hier moeten ze niet proberen waar ze ginder voor zijn gaan lopen. Hier worden kinderen niet gedwongen om te trouwen. Hier is geen vrouwbesnijdenis. Hier moeten de meisjes niet gesluierd lopen omdat ze anders voor hoer worden uitgescholden. Hier wordt niet ritueel geslacht. Hier worden geen "ontrouwe" of verkrachte vrouwen gestenigd en homo's opgehangen. Hier wordt wel spek, kipkap en varkensribbetjes gegeten. Hier bestaat allang geen gescheiden zwemmen meer, en ook gescheiden schoollopen behoort al een tijdje tot het verleden. Moslims moeten geen varken eten omdat wij het eten, maar ze moeten wél onze tradities met rust laten. Kunnen ze dat niet, dan moeten ze maar gaan leven zoals hun heilig boek het hen voorhoudt en zoals IS het wenst.
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet bepaald geachte Heer Abou Jahjah Dyab,
ofschoon het hem/haar zou verwonderen dat u dit forum uw aandacht waard acht, zou hij/zij u toch graag een vraag willen stellen: mag uw voorlopig nog mede-aardbewo(o)n(st)er "djimi" zichzelf eigenlijk nog een zwartkijk(st)er noemen, iet of wat zwartgallig uit de hoek komen, op zwart zaad zitten, en/of een beetje zwarte sneeuw zien? ![]() Ha(r)telijk dank bij voorbaat voor eender welk antwoord waartoe u zich wilt verlagen, "djimi"
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 19 november 2014 om 15:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
om er het vliegend diarree van te krijgen !!!! Ze willen simpelweg de westerse cultuur omverwerpen , Sommige zijn echte verzuurde mierenneukers !! Blijkbaar alles wat westers is , moet er RAUS ![]() Ik hou van de westerse cultuur !! Zij die dit fout vinden , pech voor hun !! Als zij ons ding mogen naar de kloten helpen , wij ook het hunne !!!! Waarom leven wij ?? ![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=309
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag dit wel ?? Anders , fuck zeg , da' belooft !!!!
|
![]() |
![]() |