![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Banneling
|
![]() Hier wat zeveren over "tactisch schieten", maar iets eens weten wat een hapering kan teweeg brengen, laat staan verhelpen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De dag dat je Glock het laat afweten zal dat je op een pijnlijke manier duidelijk worden. Hopelijk voor jou zal dat op het schietstandje zijn. Ik vind het trouwens schandalig dat mensen die geen hapering kennen (laat staan ze kunnen oplossen) een vergunning krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Banneling
|
![]() Morgenvroeg start ik mijn Mitsubishi.
Ik hoop dat ik niet dat niet naar de VAB moet bellen met de mededeling: "Statistisch gezien is dit heel onwaarschijnlijk, maar..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleszins, je trekt je slede naar achter en laat ze los om een nieuwe patroon te kameren en je schiet opnieuw.
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is een zware hapering, de patroon zit geklemd, de lader is defect,... Wat nu? Laatst gewijzigd door Another Jack : 23 november 2014 om 23:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In feite is het voldoende bij de bekende merken te blijven, het wapen proper te houden, het te testen, en geschikte munitie gebruiken (belangrijk). De verschillen in betrouwbaarheid zitten niet zozeer tussen de grote producenten, maar tussen individuele wapens (productiefouten, kwaliteitscontrole). Als de Glock van Skobelev na een paar duizend schoten blijft goed functioneren is er geen reden om te veronderstellen dat hij dat niet zou blijven doen. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 23 november 2014 om 23:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik had gewoon mijn twijfels over de wapenkennis van de forumrambo's. Die twijfels werden meer dan bevestigd. Elk wapen loopt kans om bij intensief gebruik te haperen, dat ontkennen is ronduit ridicuul. Alleen Xeno gaf een min of meer bevredigend antwoord bij een lichte hapering. Laatst gewijzigd door Another Jack : 23 november 2014 om 23:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien om dat u daar toevallig wel iets van kent en uw ego wil projecteren in de discussie? Het argument is echter vrij irrelevant omwille van de kleine kans op 'hapering'. Een auto (dat met vier vielen) is een gevaarlijk wapen als hij hapert. Maar we verwachten bij het rijexamen niet dat mensen bewijzen een mecanicien te zijn.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 23 november 2014 om 23:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 23 november 2014 om 23:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er een patroon in je loop is blijven zitten kan dat gevaarlijk zijn. (na een doffe knal). Nog nooit van gehoord in de praktijk.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 23 november 2014 om 23:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat moet wel echt wel een unicum zijn.. ![]() Komaan mannen, serieus blijven he... Laatst gewijzigd door Another Jack : 23 november 2014 om 23:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah , een topic waarin kneusjes die nog nooit in aanraking zijn geweest met wapens stoer kunnen doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Banneling
|
![]() Ik ook.
Nooit van gehoord, gezien of meegemaakt... Laatst gewijzigd door Another Jack : 23 november 2014 om 23:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jack komt een perfect normale topic derailleren met zijn houding van "Ik weet meer van wapens dan jullie".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het ook nooit meegemaakt. Maar u was het die begon te lachen met statistiek. Remember? Doffe knal...niet opnieuw schieten. Niet zo moeilijk te onthouden. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 23 november 2014 om 23:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dat een schande om een zekere expertise in een bepaald vakgebied te hebben? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ken ik niet. Leg mij dat allemaal eens uit, ik ben niet te beroerd om toe te geven dat ik niet alles weet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Te tonen bedoelt u? Dat hangt ervan af. Het is vrij naast de kwestie de discussie die u in deze draad begon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |