![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moslima met hoofddoek | |||
zeker doen, versterkt imago van multiculturaliteit |
![]() ![]() ![]() |
6 | 15,00% |
doen maar eisen dat ze haar muts afdoet als ze in contact komt met burgers |
![]() ![]() ![]() |
9 | 22,50% |
niet doen zoals al mijn colelga's je gaat failliet gaan eraan |
![]() ![]() ![]() |
25 | 62,50% |
Aantal stemmers: 40. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik het eerste jaar industrieel ingenieur aan de KUL zit ongeveer 450 man en daar zit in ieder geval geen enkele Belgische Marokkaan of Turk tussen. Ze zullen allemaal in Gent studeren waarschijnlijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik de opties in Uw enquete bekijk @Brother Paul ontgoochelt me deze enigszins wat...
Hoe kan men dit toch serieus nemen? Zulke attitudes blijven me verbazen, alhoewel ik geen multukuller ben. Geef haar een kans, dat betekent uiteindelijk Uzelf een kans geven. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alsof de reden om het te doen zou zijn je bedrijf een imago te geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() omdat een werkgever absoluut geen rekening hoeft te houden met enige religieuze overtuigingen van zijn/haar personeel.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 30 november 2014 om 13:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet aannemen, als er morgen kerel met een sombrero hoed komt solliciteren zou ik 'm ook niet aannemen. Al dat gekke gedoe is goed voor op de werksfeer, niet in het bedrijfsleven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze voelen zich wel wat trotser dan een Belg vanwege hun studies, dat is een feit. Ze beseffen uiteraard dat ze bevoordeeld zijn t.o.v. hun lotgenoten. High to the top heb ik ze zien gaan, U moest maar eens weten... U zou zich niet op zulke wijze uitlaten mijn beste eerstejaarse. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Enkel de gedachte aangenomen te worden door iemand die alles in grafiekjes ziet is reeds uiterst angstaanjagend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ze is intelligent, spreekt vlot, kent haar materie, werkt gestructureerd, dus ik zie er technisch geen problemen in ik heb haar gezegd, ik heb hier boeddha's en maria's staan, maar ik ben niet gelovig. Ik geloof dus in niets meer. Zij daarentegen beweert hoe meer ze studeert hoe meer ze haar geloof versterkt heeft ? Wat ik dan blijbkaar een anomalie vind, vanuit exacte wetenschappen komt men precies niet naar het gelovige punt volgens mij, tenzij ze daar bij de koran veel belang aan hechteh dat wat je doet wetenschappelijk onderbouwd moet zijn. Nu in elk geval in het gesprek had ik geen problemen.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 30 november 2014 om 13:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Velen van ons werken samen met collega's met uitgesproken meningen en overtuigingen. Diepgelovige christenen, harde liberalen, marxisten, ... Zolang die mensen professioneel hun werk doen is dat geen probleem. Waarom wordt dit wel een probleem wanneer die overtuiging veruiterlijkt wordt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat "geloof" iets is dat tot de privésfeer behoort en iemand anders niet constant moet geconfronteerd worden met uw overtuigingen ter zake. enz... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik vroeg me af waar de onderzoeken van daan komen die beweren dat er zo weinig moslims/sluier- of kleeddragenden zijn, want in het straatbeeld zi eje inderdaad iets heel anders. Oostende, Sint-Niklaas, Zwijndrecht, Leuven, Gent, ... grote en kleine steden, vooral in de centra en in sommige randplekken (veelal sociale woonwijken of armere buurten) zijn ze toch volop aanwezig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Leuven : 0 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Weigeren. Je hebt volgens mij de keuze om niet herinnerd te worden aan geloof of religie in je bedrijf en in het kader van gelijke toegankelijkheid voor iederen, zonder zich geaffronteerd te weten worden met een religie, veelal door een bevolkingsgroep die voor decennia onder religieuze voorschriften gebukt ging en zich daar eindelijk uit wist los te rukken... Misschien moet dat Moslims maar eens duidelijk gemaakt worden: de sleutel tot vooruitgang is het verlaten van godsdienst... Dat was het ook voor ons. Dat kan het ook voor hun zijn (in het midden-oosten). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Katholieke universiteit versus Islam. ![]() UHasselt en niet te vergeten UAntwerpen zijn er ook nog natuurlijk! De instroom is er wel, de uitstroom is helaas niet altijd evenredig. Opvallend is dat richtingen als rechtspraktijk het bijzonder goed doen (hogeschool) en islamistiek of rechten (univ). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ach, waarschijnlijk betreft het een jonge vrouw. Zal ook U haar verbieden te werken? Nuff said dus... Laatst gewijzigd door zonbron : 30 november 2014 om 13:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |