Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 november 2014, 13:09   #161
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Promoveerde die zichzelf dan?
In plaats van mij het antwoord te laten geven, en het te laten ontkennen door mensen zoals Gipsy die de waarheid ontlopen, gelieve uw informatie uit buitenlandse documentaires te halen en je zult het zelf zien. Maar alleen als je het wil weten, natuurlijk

https://www.youtube.com/watch?v=Z3BLcF6oS3c

--> corruptie binnen de Nederlandse rechtsstaat die het onderzoek blokkeerde zo lang Demmink aan de macht was. Nu hij met pensioen is gaat de bal eindelijk aan het rollen en komt het tot een rechtszaak

En hier het werk van volksheld Marcel Vervloesem die na 20 jaar samenwerking met oa Stefaan De Clerck door onze Belgische staat is uitgeschakeld omdat hij te diep graaft

https://www.youtube.com/watch?v=3WVK1B32Qx0

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 30 november 2014 om 13:10.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2014, 13:09   #162
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Ik laat me vooral niet door een fantast als jij manipuleren.
Dat de politie zegt Dutroux videobanden te hebben vernietigd vóór het proces, omdat er zogezegd niets zou opstaan. Dat vindt u een normaal gedrag voor de Belgische politie?

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 30 november 2014 om 13:10.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2014, 13:14   #163
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
IS dat waar? Hebt u daar nog bewijs van?

En ALS het waar is, wat bewijst het dan? Dat de Rijkswacht mee in het complot zat?

Is dit uw onomstotelijk bewijs??

Ik dacht hetzelfde van u.

Ha ja, en prinses Diana is niet vermoord door koningin Elisabeth. Het is maar dat ge weet.
Wat wel degelijk bewezen IS, is dat Regina belangrijke dingen wist over wat de "champignonmoord" genoemd wordt, en die nooit eerder in de media verschenen.

De Brusselse onderzoeksrechter die de moord op Christien Van Hees 13 jaar lang, zonder resultaat, onderzocht kende na al die tijd zelfs de naam van slachtoffer niet.

Citaat:
Schrijnend is dat dat één van de twee onderzoeksonderleiders in onderhavig dossier, GP'er Guy Collignon, Michel Van Hees, vader van Christine, er op wijst dat het onderzoek evolueerde in de richting van belangrijke, hooggeplaatste personen, die beter met rust konden worden gelaten, en dat hij zijn nakende promotie wel op zijn buik zou kunnen schrijven indien hij zich nog al te grondig met het dossier zou bezighouden. Collignon zou inderdaad korte tijd later promotie maken, en de dader(s) zouden nooit worden gevat.

Als klap op de vuurpijl krijgen de ouders van Christine in 1996 een brief van onderzoeksrechter Jean-Claude Van Espen in de bus, waarin hen meegedeeld wordt dat de moordenaar van hun dochter 'Claudine' niet gevonden is en het dossier zal worden teruggestuurd naar het parket. Na een onderzoek van dertien jaar kent de onderzoeksrechter nog steeds de naam van het slachtoffer niet.
http://www.bendevannijvel.com/forum/...pic.php?id=699

Niet alleen GP'er Guy Collignon kreeg promotie. Ook substituut Nicole De Rouck, de Gentse magistrate die verklaarde dat Louf wel op 12-jarige leeftijd seksueel misbruikt werd door een 40-jarige kerel, maar die daarmee instemde (en haar getuigenis mede daarom in de prullenmand deed belanden) kreeg niet lang daarna eveneens promotie.
Er promoveerden in dit land nergens meer mensen dan magistraten bij justitie die zedenzaken, waarin hoge piefen vernoemd werden, "in goede banden leidden". Lees, naar de haaien hielpen of op een sisser lieten aflopen.

Na 30 jaar werd ook de moord op Van Hees, net als de moorden van de Bende van Nijvel, onopgeloste "cold cases".

Meer hierover kunnen degenen die zichzelf geruststellen met de idee dat de hele historie te onrustwekkend is om waar te kunnen zijn hier vinden:

http://www.adhdfraude.net/blog/?tag=christine-van-hees

Louf was getuige 1. Zij werd uiteindelijk als ongeloofwaardig verbrand. Er was echter ook nog getuige 3. Over die getuige is weinig geweten. De reden is duidelijk. Haar getuigenis kon niet zomaar weggewuifd worden, maar desalniettemin moest getuige 3 "onopgemerkt" blijven. Dit wegens de "ongeschreven wet" die gebiedt dat alle onderzoeken d�*�*r ophouden waar er een lid van de koninklijke familie in betrokken geraakt.

Connerotte moest en zou plaats maken voor Langlois. Connerotte wilde "tot op het bot" gaan. Langlois verbood onderzoek naar "hooggeplaatsten".

Eén en ander verklaart waarom Bourlet zich liet ontvallen: "Si on me laisse faire". Dat was nadat barones Marie-France Botte nogal sceptisch was wat betreft de vervolging van alle prominente figuren wiens schuld bewezen was.
Botte kreeg nochtans gelijk.
Ook zij verdween voorgoed van het toneel nadat "justitie" haar ietwat harder aanpakte dan het in dit land de gewoonte is in zedenzaken waarin hooggeplaatsten worden genoemd.

Terloops. Op de laatste bladzijden van een boek dat ik ooit las, en dat voor zover ik mij herinner "Het deksel van de doofpotten" heette, werd de verwantschap tussen bepaalde personen toegelicht. Ook Nihoul werd vernoemd. Onderzoeksrechter Jean Claude Van Nespen zou aangetrouwde familie van Nihoul zijn.
Oud 30 november 2014, 13:15   #164
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Ik laat me vooral niet door een fantast als jij manipuleren.
Zijn ZDF (Duitsland) https://www.youtube.com/watch?v=NHoGrV5xrEg, BBC (Engeland) https://www.youtube.com/watch?v=0uCoqldzLJs en Zembla uit Nederland https://www.youtube.com/watch?v=oy-CE5EIb_g fantasie?

Al mijn info komt van die zenders, die overigens strafbaar zijn als deze informatie niet klopt.

Waarom klaagt de Belgische staat hen niet aan?

Zowel Engeland, Nederland als Duitsland liegen maar onze Belgische staat met al zijn belangen om dit toe te dekken heeft gelijk?

Waarom ben ik in uw ogen een fantast? Omdat ik niet meeloop met jou en al die andere kuddedieren die het Vlaams gemanipuleerd nieuws slikken als zoete broodjes
Oud 30 november 2014, 13:16   #165
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
In plaats van mij het antwoord te laten geven, en het te laten ontkennen door mensen zoals Gipsy die de waarheid ontlopen, gelieve uw informatie uit buitenlandse documentaires te halen en je zult het zelf zien. Maar alleen als je het wil weten, natuurlijk

https://www.youtube.com/watch?v=Z3BLcF6oS3c

--> corruptie binnen de Nederlandse rechtsstaat die het onderzoek blokkeerde zo lang Demmink aan de macht was. Nu hij met pensioen is gaat de bal eindelijk aan het rollen en komt het tot een rechtszaak

En hier het werk van volksheld Marcel Vervloesem die na 20 jaar samenwerking met oa Stefaan De Clerck door onze Belgische staat is uitgeschakeld omdat hij te diep graaft

https://www.youtube.com/watch?v=3WVK1B32Qx0
Spijt me zeer, maar u schrijft dat Demmink werd bevorderd tot leidend ambtenaar omdat hij chanteerbaar was als pedoseksueel. Als je daar rationeel over nadenkt, is dat toch een absurde stelling? U stuurt nu uw stelling bij. Zet eerst je stelling op een rijtje en kom dan eens een ander verwijten maken.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2014, 13:18   #166
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Niks bewezen?

Kijk godverdomme eens naar die docu. Men schreeuwt het in Nederland, Duitsland en Engeland van de daken en het wordt in België zorgvuldig gecensureerd.

Hoe kan een niet - achterlijk mens nu beweren dat alle informatie in die docu's "geen bewijs" is.

De Belgische rechtsstaat heeft er grote belangen bij dat dit niet aan het licht komt. En dan geef jij onze eigen staat het vertrouwen om dit onderzoek te doen.

Ik heb heel erg mijn twijfels bij jouw verstandelijk vermogen. I'm very sorry
Het moet wel een heel bijzonder iemand zijn die zo machtig kan worden om werkelijk alle hiërarchie , diensten, pers, politiek, marginalen, enz ... Het zwijgen kan opleggen.
Dit is onmogelijk.
Oud 30 november 2014, 13:19   #167
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Dat de politie zegt Dutroux videobanden te hebben vernietigd vóór het proces, omdat er zogezegd niets zou opstaan. Dat vindt u een normaal gedrag voor de Belgische politie?
In het land waar ook de top van de intussen "verdwenen" rijkswacht werd vernoemd in gerelateerde seksschandalen is dat idd "normaal".

Laatst gewijzigd door Knuppel : 30 november 2014 om 13:20.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2014, 13:22   #168
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Het moet wel een heel bijzonder iemand zijn die zo machtig kan worden om werkelijk alle hiërarchie , diensten, pers, politiek, marginalen, enz ... Het zwijgen kan opleggen.
Dit is onmogelijk.
Eén persoon heeft niet die macht, maar wél een heel web van machtige personen die gebonden zijn aan ongeschreven wetten.
Oud 30 november 2014, 13:28   #169
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Eén persoon heeft niet die macht, maar wél een heel web van machtige personen die gebonden zijn aan ongeschreven wetten.
Je kan misschien wel een web van perverten samen krijgen, maar een web van perverten die ook nog eens zwijgen als er moorden aan te pas komen en de volledige nieuws en andere diensten kunnen meeslepen in dat web lijkt me toch op zijn minst onmogelijk.

Mensen hebben ook nog moraal en eer.
Zelfs moordenaars hebben dat.
Oud 30 november 2014, 13:29   #170
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Spijt me zeer, maar u schrijft dat Demmink werd bevorderd tot leidend ambtenaar omdat hij chanteerbaar was als pedoseksueel. Als je daar rationeel over nadenkt, is dat toch een absurde stelling? U stuurt nu uw stelling bij. Zet eerst je stelling op een rijtje en kom dan eens een ander verwijten maken.
Nee dat is helemaal geen absurde stelling. Ik kan u zelfs, mits even zoekwerk, een interview voorleggen van rechercheurs uit Nederland die voor de camera verklaren dat Demmink net werd gepromoveerd EXACT op het moment dat die geruchten er waren met uiteraard groot protest erbij, ondanks het feit dat de hoogste ambtenaar binnen justitie niet chantabel mag zijn.

Maar natuurlijk, omdat er partijen zijn die belangen hebben bij een chantabele baas binnen justitie, is die promotie er asap gekomen.

De telegraaf is een van de grootste en meest betrouwbare informatiebronnen in Nederland. Bij deze http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...Demmink__.html

Lezen aub, of je hebt geen recht van spreken

Er is ook een documentaire gelanceerd in NL, en via internet de wereld in gestuurd omdat de Nederlandse TV alles censureert.

Dutch injustice, when child traffickers rule a nation

https://www.youtube.com/watch?v=nmeYiR-yyS4

Wie dit niet bekijkt, heeft geen enkel recht van spreken in deze discussie.

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 30 november 2014 om 13:46.
Oud 30 november 2014, 13:32   #171
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Dit is onmogelijk.
En toch kan dat blijkbaar wel, en dat kan gezien worden als grensoverschrijdend zonder besef van de gevolgen die daar op volgen...

En dat is in dat dossier schering en inslag, en er wordt verder niets aan gedaan, om juist te voorkomen dat er iets aan het licht komt...

Ik kan niet meer dan benoemen dan wat ik er nog van heb meegekregen, het feit is dat niemand machtig kan worden over anderen, de discussie op dat vlak is een andere feit !
Dat de bewuste dader die dit heeft veroorzaakt controle wilt over anderen door zichzelf niet als 'echt' te beschouwen en dus excuses maakt ten overstaan van wat de waarheid is over zichzelf, richt zich hoe dan ook volledig ten gronde, strakker de paranoia ten spijt zichzelf vernietigend !
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2014, 13:40   #172
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Dat is een subtiele invloed die echt ingrijpt op dat onbegrip en de onwil om te veranderen binnen je eigen mogelijkheden.

Nog dan vindt ik het storend dat er blijkbaar om het weten om van de beïnvloedde personen de harde werkelijkheid ontkent wordt...

Er mag iets niet aan het licht komen wat de waarheid is over de situatie die is geëscaleerd met doden en verduistering van bewijsmateriaal tot gevolg...en dat noemt een ontkennende mens een normale gang van zaken ??

Pfoert, hou je schoen bij de leest hé !
Oud 30 november 2014, 14:48   #173
Stoute Jos
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat wel degelijk bewezen IS, is dat Regina belangrijke dingen wist over wat de "champignonmoord" genoemd wordt, en die nooit eerder in de media verschenen.

De Brusselse onderzoeksrechter die de moord op Christien Van Hees 13 jaar lang, zonder resultaat, onderzocht kende na al die tijd zelfs de naam van slachtoffer niet.

http://www.bendevannijvel.com/forum/...pic.php?id=699

Niet alleen GP'er Guy Collignon kreeg promotie. Ook substituut Nicole De Rouck, de Gentse magistrate die verklaarde dat Louf wel op 12-jarige leeftijd seksueel misbruikt werd door een 40-jarige kerel, maar die daarmee instemde (en haar getuigenis mede daarom in de prullenmand deed belanden) kreeg niet lang daarna eveneens promotie.
Er promoveerden in dit land nergens meer mensen dan magistraten bij justitie die zedenzaken, waarin hoge piefen vernoemd werden, "in goede banden leidden". Lees, naar de haaien hielpen of op een sisser lieten aflopen.

Na 30 jaar werd ook de moord op Van Hees, net als de moorden van de Bende van Nijvel, onopgeloste "cold cases".

Meer hierover kunnen degenen die zichzelf geruststellen met de idee dat de hele historie te onrustwekkend is om waar te kunnen zijn hier vinden:

http://www.adhdfraude.net/blog/?tag=christine-van-hees

Louf was getuige 1. Zij werd uiteindelijk als ongeloofwaardig verbrand. Er was echter ook nog getuige 3. Over die getuige is weinig geweten. De reden is duidelijk. Haar getuigenis kon niet zomaar weggewuifd worden, maar desalniettemin moest getuige 3 "onopgemerkt" blijven. Dit wegens de "ongeschreven wet" die gebiedt dat alle onderzoeken d�*�*r ophouden waar er een lid van de koninklijke familie in betrokken geraakt.

Connerotte moest en zou plaats maken voor Langlois. Connerotte wilde "tot op het bot" gaan. Langlois verbood onderzoek naar "hooggeplaatsten".

Eén en ander verklaart waarom Bourlet zich liet ontvallen: "Si on me laisse faire". Dat was nadat barones Marie-France Botte nogal sceptisch was wat betreft de vervolging van alle prominente figuren wiens schuld bewezen was.
Botte kreeg nochtans gelijk.
Ook zij verdween voorgoed van het toneel nadat "justitie" haar ietwat harder aanpakte dan het in dit land de gewoonte is in zedenzaken waarin hooggeplaatsten worden genoemd.

Terloops. Op de laatste bladzijden van een boek dat ik ooit las, en dat voor zover ik mij herinner "Het deksel van de doofpotten" heette, werd de verwantschap tussen bepaalde personen toegelicht. Ook Nihoul werd vernoemd. Onderzoeksrechter Jean Claude Van Nespen zou aangetrouwde familie van Nihoul zijn.
Knuppel, jij hebt een zeer klare kijk op die zaken!
Stoute Jos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2014, 14:50   #174
Stoute Jos
Banneling

Standaard

En nu tijd voor het klapstuk op die zaken: Chateau des Amerois.
Daar ligt volgens mij de sleutel tot het pedofilie netwerk in België en omstreken.
Stoute Jos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2014, 15:11   #175
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stoute Jos Bekijk bericht
En nu tijd voor het klapstuk op die zaken: Chateau des Amerois.
Daar ligt volgens mij de sleutel tot het pedofilie netwerk in België en omstreken.
Mogelijkerwijze wel, maar dat blijft niet bij deze kasteel alleen, er zijn er meerdere die het netwerk op zichzelf uitmaakt, volgens mijn eigen uitzoeken heeft dit waarschijnlijk ook te maken met het afsnijden of ombuigen van de leylijnen of knooppunten van energie die zeer krachtig blijken te zijn.

Op die punten zijn de meeste gebouwen al dan niet bewust/onbewust gebouwd, meer uitsluitsel kan ik daar niet over geven !
Oud 30 november 2014, 15:43   #176
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit is onmogelijk.
Misschien heb je gelijk, er is niets aan de hand.

De hele wereld liegt, en de Belgische politici en het volledige establishment zijn terdege betrouwbaar.
Oud 30 november 2014, 15:46   #177
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Hier is uw onomstotelijk bewijs

https://www.youtube.com/watch?v=oy-CE5EIb_g

Nederlandse docu gecensureerd in België, over de grootschalige corruptie van de Belgische politie in deze zaak.

Maar om een of andere reden denk ik dat jij die docu niet WIL bekijken.

Men heeft bewijs van een veroordeelde pedofiel die dagelijks telefonisch contact had met een Antwerpse agent. Toen de onderzoekers de telefoon tapten en dit vaststelden, deden ze melding om die agent van de zaak af te halen.

Wat doet de Belgische staat?
De agent die dagelijks met de pedofiel belde wordt aangesteld als coordinator van het "onderzoek" waaruit inderdaad helemaal niets aan het licht komt

Veel kijkplezier, maar ik denk dat je het niet wilt weten
Ik heb het bekeken. Is dat uw bewijs??
Die Regina Loef is een mythomane. Dat zijn mensen die ziek zijn. Die geloven oprecht hun eigen leugens en doen dat om aandacht.
Als ge zo iemand gelooft zijt ge OERDOM!

De rest is allemaal speculatie tot in het oneindige.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2014, 15:49   #178
geertvdb

Standaard

Citaat:

.
Die Regina Loef wist niks. Alleen wat ze uit de gazetten heeft gehaald. Die heeft de ouders van Van Hees zeer veel verdriet gedaan door hen valse hoop te geven.
Het is een schande dat u zo een getikt mens gelooft.
Oud 30 november 2014, 15:52   #179
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Wedervragen. Ik stel vast dat u of niet weet of er zo'n nieuwsitem geweest is of het niet wil zeggen. U kan dan nog de bewijslast bij een ander leggen tegelijk toont u gebrek aan kennis in het dossier.

Lijkt me dat u voornamelijk twijfel wil ontkennen dat er sprake van een netwerk zou kunnen zijn en dat de zaak dus nooit echt opgelost is geraakt. Men moet nochtans geen paranoïde persoonlijkheid te hebben om een cover up in de Dutroux zaak waarschijnlijk te achten.

De buitenlandse pers blijft over een schandaal spreken. Blijkbaar vind het 'onschuldige' België dat allemaal best dat haar reputatie als rechtstaat zowat onbestaande is.

?
Waarom moet ik voor bewijzen zorgen?? Ik geloof niks van al uw getikte hersenspinsels!

Ik weet exact evenveel als u over de zaak, alles wat ik in de pers heb gelezen.
Ik zat trouwens in het buitenland tijdens het proces Dutroux, en ik kan u verzekeren, wat een verademing! Niks complottheorieën, maar kwaliteits verslaggeving van top journalisten.
Oud 30 november 2014, 15:58   #180
Zeus
Europees Commissaris

Zeus's schermafbeelding

Standaard

De identiteit van Eurosceptic ontmaskerd:

Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be