![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moslima met hoofddoek | |||
zeker doen, versterkt imago van multiculturaliteit |
![]() ![]() ![]() |
6 | 15,00% |
doen maar eisen dat ze haar muts afdoet als ze in contact komt met burgers |
![]() ![]() ![]() |
9 | 22,50% |
niet doen zoals al mijn colelga's je gaat failliet gaan eraan |
![]() ![]() ![]() |
25 | 62,50% |
Aantal stemmers: 40. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Aan mij zou je in ieder geval toch niets meer verkopen hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zal heel wat aan Uw opleiding bijdragen. Edit: en nee, het zijn er nooit veel geweest Laatst gewijzigd door zonbron : 30 november 2014 om 14:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() Dan werk je zeker niet in een commerciële onderneming waar de burgers wel van belang zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() In mijn ogen valt het te bezien:
- Het hangt er vanaf van welk soort stage ze in het bedrijf komt doen. Is het enkel een observatiestage, een actieve stage waar ze zoveel mogelijk zelf zaken doet. - Welk type job. Is het administratief of staat ze aan de machines. Indien het laatste: absoluut verbod (stel je voor dat dat hoofddoek tussen draaiende elementen geraakt). - Wat zegt de risicoanalyse van de werkplek. - Wat zeggen de collega's waar ze (waarschijnlijk enkele maanden) mee zal moeten werken. Ook hun mening mag (liefst moet) gehoord worden. - Wil ze enkel een hoofddoek dragen of heeft ze nog andere eisen (bv. 5 keer op een dag naar Mekka wat sprookjesverzen prevelen of hele dagen niets eten wegen ram-a-madam) enz...
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Gouverneur
|
![]() Als ze beloofd haar mond te houden over haar geloof zie ik geen probleem. Ooit les gekregen van een New born Christian en dat was om de muren van op te lopen. En dat was maar drie weken.
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek "De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geloof zit niet in uiterlijkheden !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben bijna 30 jaar geleden afgestudeerd. Mijn zoon doet nu industrieel ingenieur. Moslims zitten vaak te kakken dat ze een universitair diploma hebben en toch niet doorstoten naar de top van bedrijven. Dat is toch normaal , een autochtoon met een diploma pol & soc of criminologie lukt dat ook niet, daarvoor moet je echt wel iets nuttiger studeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om te beginnen : je enquête anders opstellen, zodat men kan zien wie voor wat stemt. Ik stemde op de derde mogelijkheid : niet doen. Al is de daarbij gezette reden onzinnig, daar ga je niet failliet van. Op de werkvloer horen geen religieuze tekenen. Absolute neutraliteit is op dat vlak het best. Dus hoort volgens mij in geen enkel bedrijf een hoofddoek of kruisteken toegelaten te worden. En geen zever over functies in aanraking met publiek, loketfuncties enz. Gewoon nergens. Haar collega's moeten niet tegen hun zin in contact gebracht worden met die doek. Eenmaal buiten het bedrijf doet die dame uiteraard wat ze wil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een functie waar je echter dagelijks in contact komt met het publiek, acht ik neutraliteit wel belangrijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Religie is iets voor de privésfeer. Ik zie me al een magazijn binnen gaan : ééntje in boerka , eentje met een mijter op zijn schedel en een kruis van 3 meter hoog en een andere met een vergiet op hare kop. OK het Monty Pithon gehalte is dan groot, maar toch. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 30 november 2014 om 15:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet. Religie mag gerust een plaats hebben op het openbaar forum. Een priester mag gerust met een toog op straat rondlopen, terwijl een moslima ook een hoofddoek mag dragen. Daar oefen je geen druk naar anderen mee uit. Als u meent dat die uiterlijkheden u van de wijs brengen, staat u zelf toch wel heel wankel in de schoenen.
|
![]() |
![]() |