![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrouw offert eigen leven om ongeboren kind te redden
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...e-redden.dhtml Ik weet niet het antwoord hierop , maar .... het dunkt me de mama bewust gekozen heeft voor het redden van haar kind !! Mijn vraag: Hoe neem je zulke beslissing , want dit lijkt me heel moeilijk !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mama's doen nu eenmaal zo'n dingen.
Hartverscheurend
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 30 november 2014 om 11:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ik vind het een vreemde beslissing. Iemand van 34 jaar kun je niet zomaar vervangen en die moeder die het kind het meest wou, gaat er nooit van kunnen genieten. Ze had beter opnieuw een kind gemaakt of geadopteerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is liefde ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze had al een kindje, nu heeft die ook geen moeder meer. Een kind zonder moeder is verloren. Er zijn nu 2 kinderen die enkel een papa hebben. Hopelijk gaat de vader zich ook niet van kant maken. Wat ga je aan dat kind zeggen? Mama is gestorven opdat jij zou leven? Fijn voor dat kind. Die zal ongetwijfeld als optimist door het leven gaan. De dokter had zijn bakkes moeten houden en de kleine laten sterven ipv de moeder. Dan kon het koppel binnen enkele maanden opnieuw proberen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet alles is egoïsme. Maar er zullen toch mensen zijn die zelfopoffering als egoïsme voorstellen via argumenten zoals dat ze gehoopt zou hebben op een beloning in het hiernamaals of zo. De mens is echter zo veel meer dan een hedonistische egoïst. Als we dit beseffen kunnen we ook stilaan een meer menswaardig 'economisch' systeem implementeren, niet gebaseerd op het principe van de strijd tegen de medemens voor de overleving van het individu, maar op de constructie van een harmonieuze wereld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het oerinstinct van de moeder dat haar kind ten alle tijde wil behoeden voor het gevaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een moeder kan haar kind niet behoeden voor gevaar als ze dood is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Wat een dom wijf |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alsof onschuld er is om vermoord te worden. Cynisme is een teken van morele decadentie. Iets wat het westen kenmerkt tegenwoordig. De zelf vervullende belofte die daar inherent in aanwezig is doet niets veel goed vermoeden voor Europa de komende tijd. Boodschappen van hoop worden op hoongelach onthaald. Vrede wordt als een utopie gezien. Liefde is ouderwets. We zijn klaar op elkaar op te eten. Wat heeft ons zo ver gebracht?
Ik zit te zagen. Een beetje. OK ![]() Maar toch. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou jij niet beter zitten te azen op de aars van bembem in plaats van je tijd te verdoen aan het gezaag van een wildvreemde?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kom aan Nietzsche. Waar is uw fair play? Zo lichtgeraakt? We zijn hier toch geen peuters. noodzakelijke afsluiter: ![]() Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 30 november 2014 om 19:38. |
|
![]() |
![]() |