Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 december 2014, 12:57   #121
Eliyahu
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Ik ben alvast geen fan van heel wat recente maatschappelijke ontwikkelingen.
Bs'd

Ik ook niet. Vooral het opkomende atheïsme, en de abnormale focus op homo's stuit mij bijzonder tegen de borst.

Gelukkig is het maar een tijdelijk fenomeen, spoedig zal europa overgenomen zijn door de moslims, en dan hangen de homo's aan de lantaarnpalen te bungelen, en is het heel gauw afgelopen met die idioterie.
Eliyahu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2014, 12:59   #122
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eliyahu Bekijk bericht
Bs'd

Ik ook niet. Vooral het opkomende atheïsme, en de abnormale focus op homo's stuit mij bijzonder tegen de borst.

Gelukkig is het maar een tijdelijk fenomeen, spoedig zal europa overgenomen zijn door de moslims, en dan hangen de homo's aan de lantaarnpalen te bungelen, en is het heel gauw afgelopen met die idioterie.
Dus de vrijheid om niet in een God te geloven kan voor jou ook niet?
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2014, 13:11   #123
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Meer dan ooit van toepassing :
Bijgevoegde afbeelding(e)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2014, 13:14   #124
Eliyahu
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
Tijd om het oude testament te verbieden
Bs'd

Gezien het feit dat homo's lijden aan gruwelijke ziektes, daardoor 20 tot 30 jaar korter leven dan een normaal mens, en die ziektes verspreiden in de maatschappij, en in acht nemende dat atheïstische regeringen in de 20e eeuw bijna 200 miljoen van hun eigen onderdanen uitgemoord hebben, zou het dan niet beter zijn om homosexualiteit en atheïsme te verbieden?
Oud 8 december 2014, 13:16   #125
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bs'd

Gezien het feit dat homo's lijden aan gruwelijke ziektes, daardoor 20 tot 30 jaar korter leven dan een normaal mens, en die ziektes verspreiden in de maatschappij, en in acht nemende dat atheïstische regeringen in de 20e eeuw bijna 200 miljoen van hun eigen onderdanen uitgemoord hebben, zou het dan niet beter zijn om homosexualiteit en atheïsme te verbieden?
Indien atheïsme wordt verboden ga ik resoluut voor het pastafarianisme.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2014, 13:20   #126
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Deze topic gaat één van de beste ooit op Politics worden.

*leest gefascineerd verder*
Oud 8 december 2014, 13:23   #127
Eliyahu
Banneling

Standaard

Bs'd

Ik ben net gisteren met de ban geslagen op het christelijke geloofsforum. Het zoveelste forum waar ik in de ban gedaan ben.

Ze konden de harde feiten betreffende onze homoseksuele medemens niet verdragen.
Oud 8 december 2014, 13:23   #128
DewareJakob

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door coro Bekijk bericht
Je vraagt er duidelijk om om nog een keertje te worden geband hé!
De laatste tijd duiken meer(?) nieuwelingen op die gelijkaardige haat-taal verspreiden en die kort daarna er uit worden gewipt. Ik denk dat het één en dezelfde is. Een trol die dit discussieforum vervuilt met eindeloos gescheld.
Oud 8 december 2014, 13:28   #129
DewareJakob

Standaard

Citaat:
Bs'd

Ik ben net gisteren met de ban geslagen op het christelijke geloofsforum. Het zoveelste forum waar ik in de ban gedaan ben.

Ze konden de harde feiten betreffende onze homoseksuele medemens niet verdragen.
Als je de geschiedenis kent waarin over mensen met jouw geloofsovertuiging net zo'n kwalijke en leugenachtige dingen werden verteld... Dat je dat negeert en zelf hetzelfde doet tegen een andere bevolkingsgroep, ja dan is het einde zoek.
Oud 8 december 2014, 13:29   #130
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bs'd

hopelijk hier ook. verklaren dat homo's gestenigd moeten worden is aanzetten tot geweld.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2014, 13:31   #131
Eliyahu
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Als je de geschiedenis kent waarin over mensen met jouw geloofsovertuiging net zo'n kwalijke en leugenachtige dingen werden verteld... Dat je dat negeert en zelf hetzelfde doet tegen een andere bevolkingsgroep, ja dan is het einde zoek.
Bs'd

Het grote verschil is natuurlijk dat ik geen leugens vertel.

Iedereen kan de feiten controleren.
Oud 8 december 2014, 13:34   #132
morte-vivante

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bs'd

Waar zegt God dat alle groenoogigen en roodharigen uitgemoord moeten worden?

Leven groenoogigen en roodharigen ook 20 tot 30 jaar korter dan de rest der mensheid vanwege de smerige ziekten waar zij aan lijden en die zij verspreiden in de samenleving?
als ik eens wat tijd heb zal ik net hetzelfde doen als jou Eli, ik cherrypick en verkracht een paar "studies"
Oud 8 december 2014, 13:38   #133
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Eli, "dude," als god, jawheh bestaat.. hij/zij/"het" zou zich schamen voor de prietpraat die u zegt in naam van een hoger iets.

uw prietpraat hoort thuis in de jaren '90, ergens op de Jerry Springer show. man man...
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2014, 13:41   #134
DewareJakob

Standaard

Citaat:
Bs'd

Iedereen kan de feiten controleren.
Zo heeft ieder zijn waarheid.
Oud 8 december 2014, 13:41   #135
Eliyahu
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Ik ben zelf homoseksueel. Ik herken mij en de homoseksuelen die ik persoonlijk ken alvast niet in het beeld dat van homoseksualiteit wordt geschetst in Eliyahu's bericht. Het zou wel erg veel van mijn tijd vergen om al die (vaak verouderde) bronnen uit te pluizen en alle beweringen die erin worden gedaan punt voor punt te bespreken. Ik vrees dat dat ook geen zin heeft. Eliyahu geeft zelf aan recenter en ander onderzoek niet te vertrouwen wegens 'politiek correct'. Over wetenschappelijke correctheid blijft hij/zij een stuk vager. Als je erop staat wil ik mijn geest wel eens laten waaien over één specifieke kritiek. Dat zou ons in staat stellen van de vage algemeenheden over te stappen naar concreten feiten en cijfers.
Bs'd

Het gaat om de feiten, niet of jij je herkent in die feiten.

Hier zijn wat recente feiten, de eerste links kan je NU vinden op de CDC's homepage:

Bs'd

Laten we even kijken wat de CDC, de amerikaanse Centers for Disease Control and Prevention, er nou precies van zegt:

http://www.cdc.gov/msmhealth/HIV.htm

HIV severely affects gay and bisexual men—more than any other group in the United States. Gay and bisexual men make up about 2% of the overall population, but account for approximately two-thirds of all new HIV infections each year. Data included in CDC’s 2013 National HIV Prevention Progress Report Adobe PDF file show that there was a 12% increase in new infections among gay and bisexual men overall between 2008 and 2010, and a 22% increase among young gay and bisexual men aged 13-24. Gay and bisexual men also account for over half of the 1.1 million people living with HIV in the United States.

Oh, kijk nou, het is toch waar!

http://www.cdc.gov/msmhealth/STD.htm

Sexually Transmitted Diseases

Sexually Transmitted Diseases (STDs) have been increasing among gay and bisexual men, with recent increases in syphilis being documented across the country. In 2012, men who have sex with men (MSM) accounted for 75% of primary and secondary syphilis cases in the United States. MSM often are diagnosed with other STDs, including chlamydia and gonorrhea infections.

HPV (Human Papillomavirus), the most common STD in the United States, is also a concern for MSM. Some types of HPV can cause genital and anal warts and some can lead to the development of anal and oral cancer. Men who have sex with men are 17 times more likely to develop anal cancer than heterosexual men. Men who are HIV-positive are even more likely than those who are uninfected to develop anal cancer.

Oh kijk nou! Nog geen 2% van de bevolking, maar 75% van de syphillis gevallen!

Zeventien keer meer kans op aarskanker.

En hier hebben we PubMed, US National Library of Medicine, National Institutes of Health, toch waarachtig niet een instelling die verhaaltjes verzint: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16050624

Gay obituaries closely track officially reported deaths from AIDS.
Cameron P1, Cameron K.
Author information
Abstract

The age distribution of AIDS deaths of males who have sex with males [MSM] was estimated from obituaries in the Washington Blade, a gay newspaper. Statistics from the 2003 HIV/AIDS Surveillance Supplemental Report are highly congruent with deaths of MSM due to AIDS from these obituaries. Death due to AIDS in old age was most frequent for heterosexuals and least frequent for MSM who were drug abusers. Obituaries in the Washington Blade are thus consistent with and may be representative of deaths due to AIDS among MSM. The latest CDC report tends to strengthen the overall finding based upon obituaries: that the lifespan of MSM (MSM dat is males who have sex with males, oftewel homo's) is shortened two to three decades by AIDS and, possibly, other causes.

Kijk nou! Homo's leven 20 tot 30 jaar korter dan hetero's! En dat van zeer hoogwaardige bronnen! (uit 2005)

Je kan toch beter gaan roken dan homo worden, leef je toch langer....

Dus beste duikboot, als je niet snel je leven verandert, dan moet je je voorbereiden op een leven met smerige ziekten, hoogstwaarschijnlijk HIV+ dus je leven lang zware medicijnen slikken, een rot leven wat 20 tot 30 jaar korter duurt dan het leven van een normaal mens.

Waar je zin in hebt....

Jij liever als ik.
Oud 8 december 2014, 13:54   #136
morte-vivante

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Eli, "dude," als god, jawheh bestaat.. hij/zij/"het" zou zich schamen voor de prietpraat die u zegt in naam van een hoger iets.

uw prietpraat hoort thuis in de jaren '90, ergens op de Jerry Springer show. man man...
de god van de liefde noemen ze dat dan
Oud 8 december 2014, 13:58   #137
morte-vivante

Standaard

Citaat:
Bs'd

Iedereen kan de "feiten" controleren.

ik ben zeker dat anderen dat argument ook gebruikten tegen de joden
Oud 8 december 2014, 14:24   #138
SMI94
Banneling

Standaard

Als we tegen kerstdag alle joden uitroeien, hebben we met nieuwjaar ook geen anti-semitisme meer.
SMI94 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2014, 14:50   #139
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
tegenover deze kwiet zijn Eli en Drukazz linkse rakkers! Wie had dat gedacht dat er nog extremere extremisten zijn
De competitie aan de conservatieve kant van het forum is moordend.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2014, 14:50   #140
Eliyahu
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
als ik eens wat tijd heb zal ik net hetzelfde doen als jou Eli, ik cherrypick en verkracht een paar "studies"
Bs'd

Ik cherrypick en verkracht niks. Ik laat je alleen de harde waarheid zien.

Een waarheid die jij door linkSSe hersenspoeling niet wil zien.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be