![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() Vind ik er ook over. Ik kende hem amper. Moet ik me nu gaan verdiepen in zijn liedjes ? Ik ga nu wat eten. Ik stel voor dat gij hetzelfde doet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() Uw doodsoorzaak "ooit" is nu al gekend.
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 9 december 2014 om 10:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 9 december 2014 om 10:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoor dat het zelfmoord was.
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als je van je onwetendheid afwil kan je hier starten : http://www.demorgen.be/muziek/bloeds...-mia-a2143958/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het altijd grappig als mensen trots zijn op hun onwetendheid. Luc De Vos kende ik niet als mens, maar dat hij een begenadigd schrijver was weet ik dan weer wel. In dat opzicht vind ik het heel erg jammer dat de man zo vroeg is heengegaan en als anderen hem willen eren voor de mens die hij was dan doen ze daar niemand kwaad mee. Waarom iemand dan met zijn onwetendheid te koop moet lopen om dat als belachelijk af te doen is mij een vraagteken.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga ik aan jou nu bvb een en ander vragen over autotechniek of over computers of wetenschap en je dan een onwetende noemen ? Nee dus als het je niet interesseert. Ik kende hem dus alleen aan zijn kop. Ik loop dus niet met mijn onwetendheid te koop tout court. Je kan hoogstens beweren dat het mij totaal niet interesseert en dat heeft dus niets te maken met onwetendheid maar met interesse of het soort zaken waar ik me bij aangesproken voel. Ik zal nooit naar een theater gaan, nooit naar een voetbalwedstrijd, nooit naar een boekenbeurs, nooit naar een wielerwedstrijd, voordracht, boksmatch enz... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 9 december 2014 om 12:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar waarom je die onwetendheid moet illustreren op een politiek forum in een draad naar aanleiding van de dood van Luc De Vos is een van die mysteries die wel nooit zullen opgehelderd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 9 december 2014 om 12:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() Dat zou je kunnen stellen voor sommige uitingen van cultuur die ik al opgesomd heb, alhoewel ik me soms afvraag wat er aan kultuur is van sommige uitingen ervan... maar ik heb dan wel respect voor sommige cultuur. Ik vind het bvb onaanvaardbaar hoe sommige (in feite maar een: de islam) godsdiensten omspringen met cultuur of erfenis van andere godsdiensten.
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 9 december 2014 om 12:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien waren dat blaaskens die ze de mensen hebben wijsgemaakt.
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met drank duurt het wat langer, dat is alles.
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |