![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan? Als het een bruine was zou ik er juist het zelfde mee doen, demonteren, helemaal in stukjes van kleiner dan een cm². te beginne met de niet van levensbelang zijnde delen. En ge moogt zelf raden met wel deeltje ik zou beginnen. Als hij wat teveel bloed zodat het gevaarlijk wordt zal ik het tussendoor hier en daar dan wel even dichtbranden. Dat hadden ze met Marc Dutroux destijds ook moeten doen. Ik vind die vaders van die meisjes labbekakken.
Laatst gewijzigd door Garry : 10 december 2014 om 22:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Gouverneur
|
![]() Een gevoel van wraakzucht is wat anders dan een gedachte over gerechtigheid. Ik zie niet in waarom er geluisterd zou moeten worden naar mensen die maar wat graag zwelgen in het eerste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk moet eerst zekerheid bestaan over zijn schuld. Maar dergelijke individuen horen nooit meer vrij te komen en dan is de enige zekerheid daartoe die figuur te demonteren zodat ze er onderdelen van kunnen gebruiken om andere mensen mee te redden. Aangezien we hierbij geen hoop moeten stellen op de overheid zou ik, moest ik vader zijn van zo een meisje, het recht wel in eigen handen nemen. Je mag het niet doen, maar je moet wel want de overheid doet het niet in jou plaats. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De galg op het dorpsplein lijkt me hier gepast. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De schoof heeft overschot van gelijk. Onze maatschappij is veel te soft geworden. Wij zijn allemaal de dupe van onze eigen beschaving, en dat soort draait er zijn vinger niet voor om om jou om te leggen hoor. Niet jou of niets of niemand anders. Zo'n geval moet gewoon opgekuist worden, dat mag geen ene kans meer krijgen dergelijke daden te herhalen zoals bv. door een ontsnapping zoals die van Dutroux destijds. Overigens, is het humaner iemand levenslang op te sluiten dan hem te demonteren en anderen te laten genieten van zijn organen? Ik denk het niet. Om nog maar te zwijgen over wat het kost aan de maatschappij om zo een figuur in gevangenschap te houden
Laatst gewijzigd door Garry : 10 december 2014 om 22:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is precies erger een joint te verkopen aan iemand dan een kind te verkrachten in dit land. Geen wonder dat België een paradijs is voor kinderverkrachters. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 10 december 2014 om 22:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet van onze beschaving. Van onze corruptie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het bewijs onomstotelijk is, knoop dat monster op aan de tralies waarachter diegenen zitten die hem terug hebben losgelaten na zijn vorige fratsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al kostte het heel mijn vermogen om hem te bevrijden uit hotel den houten lepel, maar te pakken krijgen zou ik hem wel. En demonteren vind ik humaner dan de strop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat het systeem corrupt is. Niet omdat dat bij wet is vastgelegd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dat er geen gevaarlijke gestoorde zot uitziet, weet ik het ook niet meer.
Het staat op zijn gezicht geschreven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rede waarom destijds de doodstraf afgeschaft werd bestaat vandaag de dag niet meer. De kans dat iemand onterecht veroordeeld wordt is zo goed als onbestaande geworden met de huidige middelen. Het is gewoonweg een misdaad tegen de maatschappij van dergelijke misdadigers in leve te houden achter tralies. Die misdadigers zijn beteraf dan de oude van dagen die het nodig hebben opgenomen te worden in een ouderlingen tehuis. Die mogen daar meer dan 2000 euro in de maand voor betalen voor veel minder faciliteiten dan dat vandaag dergelijk crapuul gratis bekomt in het gevang. Laatst gewijzigd door Garry : 10 december 2014 om 22:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik buitenkom dan kom ik er zo alle dagen tegen. Ik heb het nog nooit op hun gezicht zien geschreven staan. Als u die gave hebt raadt ik u aan om een job bij de politie te zoeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk jij wel naar die foto?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zouden het moeten doen en dan tijdens hun rechtszaak door de massa uit het gerechtshof moeten bevrijd worden. Ik wil dan wel eens zien wat de overheid daartegen gaat ondernemen als ze duidelijk merken dat hun gang van zaken niet gedragen wordt door de meerderheid, door het volk.
Laatst gewijzigd door Garry : 10 december 2014 om 22:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
Kijk naar de verontwaardiging inzake het Aquino-proces. |
|
![]() |
![]() |