![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Met de huidige staking hoor ik steeds weer dat langer werken er te veel aan is.
MAAR : Met de huidige economie en het huidige sociale stelsel moet niemand werken, die oud is, en een geestelijke, of lichamelijke aandoening heeft. Om het simplistisch te zeggen : Dan mag je thuis blijven en krijg je toch nog een inkomen. Zo ook als je tijdelijk ziek bent. Laat ons dit stelsel nu ook niet kapot maken, hé !!??
Vorm & Ruimte // Vormgeving & Ruimtecreatie // Eigen vormgeving & Eigen ruimtecreatie Laatst gewijzigd door Gelukkoos : 15 december 2014 om 14:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is moordend voor een mens. De dag dat ge niet meer meekunt vlieg je. Deze mensen hebben max 30 min pauze per dag en 20 verlofdagen per jaar. Dit zie je in fabrieken maar ook in de zorg en andere diensten. Het is idioot om te verwachten dat die mensen tot 67 jaar gaan werken. De vraag is ; waarom is onze loonkost zo hoog (het is al niet om de laagste pensioenen vd Westerse wereld mee te betalen!). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is moordend voor een mens. De dag dat ge niet meer meekunt vlieg je. Deze mensen hebben max 30 min pauze per dag en 20 verlofdagen per jaar. Dit zie je in fabrieken maar ook in de zorg en andere diensten. Het is idioot om te verwachten dat die mensen tot 67 jaar gaan werken. De vraag is ; waarom is onze loonkost zo hoog (het is al niet om de laagste pensioenen vd Westerse wereld mee te betalen!). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Je valt in herhaling, demonen.
Maar dat doe ik nu ongetwijfeld ook. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Burgemeester
|
![]() Nogmaals; als je tijdelijk of permanent ziek bent (een burn out of zo), dan ga je maar thuis vakantie vieren.
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Ik ben plichtsbewust opgevoed, moest ziek naar school, ga nu ziek werken, ben proactief en doe alles binnen mijn mogelijkheden om mijn job goed te doen en zal hoogstwaarschijnlijk bij die minderheid van klojo's horen die ze bij hun pietje hebben en die de volle rit kunnen uit doen en dan nog in een zwaar beroep omdat ik het niet in me heb van het uit te hangen. Dank u wel regering voor de lijntrekkers en hangmatters tegen de hardwerkende Vlamingen.
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek "De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw verwijt moet aan de vakbonden gericht zijn , die willen de matters laten hangen en de lijntrekkers gerust laten . (Desnoods) allereerst door straatgeweld . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementslid
|
![]() Als je niet meekan, dan moet je maar stoppen.
Maar ga nu niet eisen dat ondernemingen er dan maar voor moeten opdraaien. Tussen oud of lui is de grens aan het vervagen.
![]() |
#9 |
Parlementslid
|
![]() Als je niet meekan, dan moet je maar stoppen.
Maar ga nu niet eisen dat ondernemingen er dan maar voor moeten opdraaien. Tussen oud of lui is de grens aan het vervagen.
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Laat mij raden 30er ? wacht maar goed af haha, niet vergeten dat wat jullie nu buiten schoppen jullie eigen oudere dag in mineur zelf is hé hahaha,
|
![]() |
![]() |