![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee hoor de werkelijkheid is al erg genoeg, zo vertel je hier dat je een klein, dik en lelijk Koreaans adoptiekind bent, dat je stinkt uit je bek dat je zweet van niets te doen en zo verder. In deze draad vertel je ons dat je niet alleen te lui bent om te werken en zoals in vorige draden te lui om af te wassen, nu ben je zelfs te lui om je eigen woonst op te ruimen en leef je in een varkensstal en zo kunnen we nog een tijdje verder gaan hoor.
Over het feit dat er geen man je wil, zelfs niet voor een one night stand en steeds meer en meer, aandacht moet en zal je hebben eender hoe. Pffffff ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die mogen enkel daar komen waar jij ze toelaat, tenzij je in één van hun huizen woont en zij nu de jaarlijkse controle op de staat van de woning komen doen. Maar daar je spreekt over gemeenschapsdienst, iets dat enkel door de rechtbank kan opgelegd worden, heb ik de indruk dat die van het openbaar centrum voor maatschappelijk welzijn, je thuis komen opzoeken in verband met je inzetbaarheid voor jobs. En enkel politie mag je kasten open trekken en dan hebben die daar nog een huiszoekingsbevel voor nodig. Verder mag je iedereen de toegang tot je woning weigeren, maar of dat verstandig is in geval van het OCMW is maar de vraag. Want die gaan enkel op huisbezoek als er een vermoeden van sociale nood binnen die leefomgeving is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Profiteur in de dop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie weet krijgt ge poetshulp van het OCMW. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Jaja, zo stelde ze zich voor hier op het forum, uit een diplomaten familie, maar daar spreekt ze niet meer mee, haar zuster is het beu haar schulden te betalen etc.
Komaan man, volg jij bembem niet? Beter dan alle dagen Thuis of Familie kijken hoor. Zij schrijft geweldige scenario's en als ze figuranten nodig heeft zoals lance bv. maakt ze die aan (dubbelnicks) geloof me, moest ze de ambitie hebben schrijfster te worden succes gegarandeerd dan. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ach en dan vergeet ik er nog bij te vertellen dat ze de nickname bembem gekozen heeft omdat als ze iets uit de kast neemt of wegzet ze de dwangneurose heeft tweemaal af te kloppen terwijl ze bembem zegt. Is ze cool of is ze cool????? ![]()
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 5 januari 2015 om 09:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Jaja ze leeft zich echt in in haar rolletjes.
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Tja de meeste mensen volgen soaps op TV wel ik volg een soap op politics.
![]()
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoomer ik antwoord vanaf nu niet meer op je berichten, ik weet niet wat ik je heb misdaan maar dat ik een geelke ben met problemen is blijkbaar reden voor je om met me te spotten!! Zelfs met nieuwjaar noemde je me zielig, pfff!
![]() Laatst gewijzigd door bembem : 5 januari 2015 om 10:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij waarschijnlijk, maar dat komt omdat u om de haverklap draadjes opent over het feit dat u geen werk heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Art. 60 is een artikel om ongeschoolden een tijdje te begeleiden in een job.
De job wordt volledig betaald door het OCMW. Als art. 60 afgelopen is, kan degene die de begeleiding gekregen heeft, gaan stempelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat van die gemeenschapsdienst heb ik van horen zeggen, dus weet niet of ze daar daadwerkelijk ook mee op de proppen zullen komen .. Van dat huisbezoek ben ik wel zeker want dat heeft de maatschappelijk werker me alvast laten weten dat dat zou plaatsvinden ... Daarmee dat ik wat anticipeer want ik maak liever een goede indruk dan dat ze een vieze rommelige woning aantreffen die weliswaar momenteel niet spic & span is - geef ik grif toe, maar nu ook niet de varkensstal die Hoomer er van maakt ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij kunnen ook voorstellen om via dienstencheques te gaan werken of als poetsvrouw binnen de OCMW-diensten, maar kunnen geen gemeenschapsdienst opleggen. Citaat:
Maar als je woning er uitziet als een paleis of museum zal die daar zijn mening ook op afstellen, een woning is namelijke een plaats waar geleefd word en kan dus niet 100% in orde zijn. Zorg dat je badkamer en keuken netjes zijn en ga eens met een dweil door je slaapkamer en leefruimte. Maar je moet die geen rondleiding geven in je woning, daar heeft hij/zij geen bevoegdheid voor. Dat mag enkel een sociaal werker aangesteld door het gerecht met een gerechtelijk bevel eisen. En dan moet er reeds een gerechtelijk onderzoek naar je levenswijze plaats vinden, waarbij er klachten tegen je zijn neergelegd. En er moet dan ook reeds een gerechtelijke zitting in jou aanwezigheid hebben plaats gehad. Die sociaal werker komt dus enkel in je eigen leefomgeving met je praten over hoe ze je terug aan het werk kunnen krijgen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() Hoe? Moet men van het vrouwelijk geslacht zijn om soaps te volgen?
![]()
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Ik spot niet met u hoor en ja dat geval met nieuwjaar, is het niet zielig aan je comp te zitten om juist te 00.00 uur met nieuwjaar te kunnen posten. Heb jij dan echt niemand om nieuwjaar en/of kerst met te vieren.
![]() |