![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Guinevere heeft gelijk in zoverre dat het roepen van 'inteelt' bij ons wat ver is doorgeslagen. Wie trouwt met zijn nicht of neef en kinderen op de wereld zet, zal doorgaans perfect gezonde kinderen hebben. Dat is zelden een probleem. Er zijn pas complicaties wanneer je dit doordrijft en in een kleine genenpoel blijft zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over welke "grote" genenpoel zou het gaan als zowel oma en opa als mama en papa als kinderen telkens met hun neven of nichten huwen? Me dunkt zit je dan wel in een minipoeltje te vissen achter nieuwe genen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 januari 2015 om 06:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En neef-nicht huwelijken gebeuren nog steeds. Laatst gewijzigd door Guinevere : 6 januari 2015 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() *dubbel*
Laatst gewijzigd door Guinevere : 6 januari 2015 om 18:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je meisjes opsluit , en alleen maar laat kennis maken met neven , tja ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Tegenwoordig zijn de geslachten in het publieke leven gemengd, nee?
Laatst gewijzigd door Guinevere : 6 januari 2015 om 18:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je mag als volle neef en nicht nog steeds niet trouwen voor de katholieke kerk...
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zeg je eerlijk: als mijn nicht eruit zou zien als beyonce...
Oefff |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Waarom? In het christendom is het wel toegelaten, zie bv. naar Darwin himself.
Laatst gewijzigd door Guinevere : 6 januari 2015 om 19:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ben je aan het trollen of snap je gewoon niet wat "Katholiek" betekent?
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar wel voor de Belgische Staat; Dat verbod werd opgeheven in de jaren tachtig van vorige eeuw om de massale toevloed van neef/nicht huwelijken van migranten mogelijk te maken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En vergeet niet dat in de overgrote meerderheid van de christelijke denominaties het huwelijk tussen een man en zijn tante of een vrouw en haar oom verboden is. In de islam ook niet trouwens.
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Nederland ligt het opheffen van dit verbod geregeld onder vuur gelukkig.
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
NO FUCKING WAY !!!! Trouwen wil ik sowieso al niet !!!! En kinderen wil ik ook niet , en zeker niet met familie !! btw: Beyonce , nie' mijn kopje koffie !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet jij hoeveel achter-achter-achterneven en -nichten je hebt? Ken je ze allemaal?
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Per definitie, zonder nuance. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik vond destijds Susanna Hoffs een knappe vrouw ![]() Alhoewel , nu vind ik haar nog steeds mooie vrouw ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |