![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
|
Discussietools |
|
|
#461 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
#462 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zo is dat. Alleen voel ik me op mijn veertigste ver van oud. In jouw geval (vadsig & volgevreten) kan ik me dat goed voorstellen dat je op je veertigste al uitgerangeerd was... Laatst gewijzigd door Another Jack : 7 januari 2015 om 19:35. |
|
|
|
|
|
#465 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#466 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
#467 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#468 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee. En U bent daar maar al te goed van op de hoogte, PRESSTV werd sinds lang uit de lucht gehaald bvb., geen vrije meningsuiting noch nieuwsgaring + de typisch westerse PC gecontroleerde media.
Ondertussen: "Frankrijk verkeert in staat van oorlog" "Oorlog". Het woord is gevallen. Het komt uit de mond van verkozenen van de partij UMP en andere (centrum)rechtse politici na de meedogenloze executie van twaalf mensen in het hoofdkwartier van Charlie Hebdo in Parijs. "War on Terror" op het thuisfront zal het worden, maar de schuldigen blijven onbekend en zijn nog steeds in vrijheid... Europe mini 911... edit: Ik voeg er nog even aan toe dat onze reguliere berichtgeving 'nu wel' laat weten dat er een Ahmed bij het voorval betrokken is. Nuff said. Laatst gewijzigd door zonbron : 7 januari 2015 om 19:59. |
|
|
|
|
#469 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
#470 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De pen is een krachtiger wapen dan het geweer. Kumbajaa.
Ik heb nu al het gevoel dat het helpt. Ik heb wel veel geleerd vandaag, Jack. Er zijn naar het schijnt goede nazi's en slechte nazi's . Nazi's light en nazi's full option. |
|
|
|
|
#471 |
|
Banneling
|
Vergeet de anonieme salonnazi's niet.
|
|
|
|
|
#472 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#473 |
|
Europees Commissaris
|
En nog steeds zijn er mensen die schreeuwen om nog meer moslims en om zoveel mogelijk Syriëgangers hier te lande te houden zodat ze hier hun aanslagen kunne plegen. Hoe noemden ze zo een mensen in 40-45.........COLABORATEURS,,,,,,,,,??????
|
|
|
|
|
#474 |
|
Minister-President
|
Heeft er ooit iemand al eens beelden van een IS-vlag verbranding gezien?
Cartoons, US of Israëlische vlagverbrandingen met hopen, daar komen ze met passie voor buiten, maar een teken van het feit dat zij zich afzetten van dit soort schijtwezens...neen....dat is blijkbaar niet mogelijk.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
|
|
|
#475 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wie ?
Waar zijn ze , waar komen ze vandaan ? En zijn dat goede of slechte nazi's ? Laatst gewijzigd door Pericles : 7 januari 2015 om 19:52. |
|
|
|
|
#477 |
|
Burger
|
Wordt het nu niet eens hoog hoog hoog tijd dat de zogenaamde gematigde en als die er zijn vrede lievende moslims eens allemaal heel luid gaan roepen dat ze afstand nemen van de moslim wereld die enkel haat en dood predikt. Dat ze niets willen te maken hebben met de in Syrië vechtende moordenaars. Dat ze niets willen te maken hebben met moslims die geen respect hebben voor anderen hun overtuiging.
Wordt het nu eens niet hoog hoog hoog tijd dat deze onder ons levende moslims getuigen dat iedere godsdienst,ook hun eigen godsdienst zwaar te relativeren valt. Wordt het niet eens hoog hoog hoog tijd dat deze moslims afstand nemen van die teksten in hun koran die aanzet tot doden, moorden, verkrachten enz. Wordt het niet eens hoog hoog hoog tijd dat ook de moslims respect gaan tonen voor vrouwen, holebi's, anders geaard zijnde mensen enz. |
|
|
|
|
#478 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#479 |
|
Minister-President
|
Van nazi's gesproken....
Moest ik een hakenkruis aan een kettinkje dragen, zou iedereen mij als aanhanger van de nazi ideologie beschouwen. En terecht. Ik denk nu aan al de gesluierde vrouwen....het maakt me niet uit of de islam een vreedzame godsdienst is of niet, een feit is dat de beleving van de islam in de meeste landen een gigantisch probleem vormt....dus is zo'n hoofddoek dan mss de islamitische versie van het hakenkruis aan een kettinkje?
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
|
|
|
#480 |
|
Minister-President
|
Niet goed genoeg.
|
|