![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
|
Discussietools |
|
|
#741 |
|
Minister-President
|
Gisteren in TerZake: "We moeten een afweging maken tussen vrijheid van meningsuiting en vrijheid van godsdienstbeleving."
Helemaal niet. Vrijheid van godsdienstbeleving impliceert niet dat een religie niet beledigd mag worden. En ik krijg het schijt van het woord 'islamofobie'. Men noemde anti-communisten toch ook geen communofoben, of verzetsstrijders in WO II fascistofoben? Een zekere afkeer / angst voor de islam is geen irrationele angst, maar een gegronde.
|
|
#742 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#743 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
|
||||
|
|
|
|
#744 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
#745 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
#746 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Reyers laat van 07/01:
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...mas/reyerslaat Almaci krijgt zwaar om haar oren van De Wever. Zij is samen met de linkerzijde verantwoordelijk voor de softe aanpak van moslimextremisten waardoor dit soort aanslagen kunnen worden gepleegd. |
|
|
|
|
#747 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zat zopas op de tram en een Moslima is naast mij komen zitten, met baby en hoofddoek en al. Ze heeft mij niet eens spontaan gezegd dat ze de aanslag afkeurde, en gezien zij Moslima is, ben ik er zelfs zeker van dat zij dat goedkeurt.
Ik heb ze dan ook het ziekenhuis in geslagen en de baby meegenomen om het het kanaal in te gooien. En het ergste is, geen een van mijn eigen blank, christelijk volk heeft mij geholpen, terwijl ik die vrouw met vrees voor mijn eigen leven in het gezicht aan het stampen was. Schandalig! Bende linkse lafaards.
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 8 januari 2015 om 08:51. |
|
|
|
|
#748 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
#749 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#750 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoe kan zo iemand nu zo'n figuren blijven aanbidden? Zien ze dan echt niet in dat ze lid zijn van een moordlustige groepering?
|
|
|
#751 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Afijn, morgen beter, ik zal een 3-jarige Moslimjongen eens goed aanpakken, en deze keer zal ik niet stoppen. Ik weet dat ik nog moet trainen vooraleer ik het echte werk aankan, nl de 12-jarige Moslima's. Genoeg is genoeg!
|
|
|
#752 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het hek is van de dam. |
|
|
|
|
|
#753 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
#754 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is bitter dat het Front National hier wellicht garen uit zou spinnen. Charlie Hebdo is een tijdschrift dat staat voor vanalles waar het FN niet voor staat. En bewijst net dat je links kan zijn én onomwonden kritisch tegenover de islam.
|
|
|
|
|
#755 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Sorry.
|
|
|
#756 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zeg nu, vanaf welk moment moeten we volgens jou ons zorgen gaan beginnen maken over het "denken" van de gemiddelde moslim. Vanaf één aanslag per week , vanaf eentje per dag, vanaf eentje om de 10 minuten of nooit ? Of zullen volgens jou een aantal kumbajaa's gevolgd door een paar vrolijke, vrolijke vrienden blijven volstaan ? Laatst gewijzigd door Pericles : 8 januari 2015 om 09:28. |
|
|
|
|
|
#757 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#758 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
We staan NU op niveau 2. |
|
|
|
|
|
#759 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De islam is namelijk vrede en een "verrijking". Laatst gewijzigd door Pericles : 8 januari 2015 om 09:31. |
|
|
|
|
|
#760 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En uw sarcastische toon bevalt me allerminst. Ik lees in uw berichten eigenlijk ook geen bezorgdheid. U juichte. |
|
|
|