![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
|
Discussietools |
|
|
#781 |
|
Burgemeester
|
|
|
|
|
|
#782 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jaja, dat zal wel. Ontopic.
|
|
|
|
#783 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Walgelijke figuren zijn en blijven het welke de Middeleeuwen nog steeds niet ontgroeid zijn en zeker niet sedentair geworden zijn (blijf in uwe zandbak punt)
Geschiedenis u weet wel, die lessen waar iedereen lag te slapen ... maar toch. Islamitische veroveringen Toekomst-van-de-islam-in-Europa Tijdlijn Islamitische veroveringen Misselijk makende moorden * Moskeeën afbreken en dat zijn er al best wat in België. Moskeeën die er al staan. Citaat:
Iemand schreef, 'hebben ze dat met die cartoons niet zelf gezocht' wel als men wat ik opnoemde in de bovenstaande lijst uiteindelijk eens zou gaan uitvoeren moeten ze niet komen zagen ende zeveren want dat hebben ze dan ook zelf gezocht. Wie gaat daar in Europa het lef voor hebben om dat te doen buiten niemand? Die Islam-aanghangers zouden ook beter eens leren wat Satire is en uiteindelijk eens leren lachen maar hun geloof moet echt enorm zwaar doorwegen om dat niet te doen. Satire Weg ermee met die idiote bende!!! Kort door de bocht mijn tekst of net niet
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 januari 2015 om 11:25. |
|
|
|
|
|
#784 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Indien ik rechter zou zijn zou ik hun dat wel laten weten... mooi zo... Maar het verandert dus niets aan de zaak. De volle lading dus, sowieso. |
|
|
|
|
|
#785 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#787 |
|
Minister-President
|
Een schoon artikeltje in de HLN.
Frankrijk heeft een probleem met zijn moslims. Charles De Gaulle had dat al voorspeld. Zijn opvolgers hebben er niets aan gedaan. De Fransen leven in een land waar geen varkensvlees meer op het schoolmenu komt en waar kerststallen problemen opleveren. |
|
|
|
|
#788 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je beseft toch wie zijn haat zopas met wapens kracht bijzette, en welke "wapens" de slachtoffers voorgoed uit handen werd geslagen?
|
|
#789 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#790 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voor zover ik weet is Belgique kampioen in het leveren van IS-strijders.
|
|
#791 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#792 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Wie wil deze polarisatie, wie baat erbij? Problem Reaction Solution
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
|
|
|
|
#793 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
#794 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En dan nog met een Citroën. Verstand van auto's hebben ze ook al niet.
Lafbekjes.
|
|
|
|
#795 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
#796 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik hoop van niet.
|
|
|
|
#797 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Shit is aan..
Granaten op een moskee, schietpartij in een islamitische gebedsruimte. |
|
|
|
|
#798 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vergeet ondertussen wel niet wie de gewelddadige extremisten waren die dit in gang hebben gezet.
|
|
|
#799 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar wie begon?
|
|
|
#800 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja kan toch moeilijk verwachten dat het voor eeuwig stil zou blijven aan de andere kant he.
|
|
|