![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
|
Discussietools |
|
|
#821 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Die Kerk heeft die invloed vandaag niet meer... terrorisme, in dit geval moslimterrorisme vult die plaats mooi in.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
|
|
|
|
#822 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het bloed van die hoofdwonde zal aangetoond worden, hoop ik. Laatst gewijzigd door zonbron : 8 januari 2015 om 12:23. |
|
|
|
|
|
#823 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
Niet iedereen gedraagt zich als een geweldenaar. Daar zijn genoeg beschaafde mensen die niet van geweld houden. Om dan nog maar te zwijgen over mensen die houden van -en vrede willen met, buitenlanders.
|
|
|
#824 |
|
Europees Commissaris
|
Blijkbaar niet.
|
|
|
|
|
#825 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#826 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Belangrijkse opmerking... wie coordineerde die moordenaars vanuit die auto? Dat rondje na het schieten op de agent is wel erg verdacht, die 'wenteling' was totaal onnodig voor een zogenaamd welgetraind team, veronderstel ik.
|
|
|
|
|
#827 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Revoluties ontstaan ook bijna altijd als er hongersnood is. |
|
|
|
|
|
#828 |
|
Partijlid
|
Dus op die videobeelden waarop duidelijk te zien is dat de agent niet geschoten werd zijn nep? Als de agent met een automatisch wapen vanaf een zo'n korte afstand geschoten werden dan zou je toch bloed moeten zien?
Laatst gewijzigd door Gerard_Leek : 8 januari 2015 om 12:35. |
|
|
|
|
#829 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
#830 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
|
|
|
#831 |
|
Partijlid
|
|
|
|
|
|
#832 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door zonbron : 8 januari 2015 om 12:42. |
|
|
|
|
|
#833 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jullie zijn echt ziekelijk en respectloos voor eender welk drama dat zich afspeelt.
|
|
|
|
|
#834 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
![]()
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
|
|
|
|
#835 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jij bent echt stoer, mag ik je aanraken?
|
|
|
|
|
#836 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Maar je hebt sowieso wel niet zo goed nagedacht moet ik zeggen. Laatst gewijzigd door Snerror : 8 januari 2015 om 12:45. |
|
|
|
|
|
#837 |
|
Partijlid
|
Hoe moet ik weten of het echt is als de beelden iets anders laten zien? Moet ik alles geloven wat de media stellen?
|
|
|
|
|
#838 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar dat was ze dus duidelijk niet... of had ze toch instructies van de fietsbrigade. Ja... jammer. Jarenlang met dreiging leven, dan verzwakt de aandacht soms... nogmaals. jammer. |
|
|
|
|
|
#839 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#840 |
|
Partijlid
|
Als dat klopt dan neem ik mijn woorden terug. Goed ik geef eerlijk toe dat ik geen expert ben op dit gebied. Maar ik ben wel erg sceptisch als het gaat om aanslagen.
|
|
|