![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
|
Discussietools |
|
|
#841 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik geef toe dat ik geen expert ben - maar ben wel sceptisch......
Juist ja. |
|
|
|
|
#842 |
|
Europees Commissaris
|
Je kan sceptisch zijn, maar als er zoveel getuigenissen, foto's, video's, verklaringen etc zijn is het nogal van de pot gerukt om er aan te twijfelen.
|
|
|
|
|
#843 |
|
Minister-President
|
https://www.youtube.com/watch?v=s2sqdy8jX9M
Het headshot van dichterbij bekeken. Men zou ook kunnen stellen dat de schutter gewoon mist in zijn loopbeweging en dat de agent bezweek aan zijn eerder opgelopen verwondingen, zijn combi was net doorzeefd...
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
|
|
|
#844 |
|
Provinciaal Statenlid
|
En dan nog blijft de vraag: waarom zou iemand de moeite nemen om dit alles in scene te zetten?
|
|
|
|
|
#845 |
|
Partijlid
|
Misschien heb je gelijk.. Maar waarom beweren sommigen op het internet dat het in elkaar gezet is net als 9/11?
|
|
|
|
|
#846 |
|
Europees Commissaris
|
Gaan we dit draadje nu echt laten gaan over de echtheid van de feiten?
|
|
|
|
|
#847 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Go! |
|
|
|
|
|
#848 |
|
Europees Commissaris
|
Dat heb je bij élk drama. Dat zou betekenen dat drama's niet voorkomen. Zelfs de holocaust wordt nog ontkend.
Laatst gewijzigd door Snerror : 8 januari 2015 om 12:53. |
|
|
|
|
#849 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#850 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#851 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Punt blijft, de polarisatie is bereikt in Frankrijk, al dan niet willens. Ik ben benieuwd wat de maatregelen van de overheid gaan zijn.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
|
|
|
|
#853 |
|
Partijlid
|
Ik begrijp dat mijn sceptische gedrag aanstootgevend kan zijn. Maar goed ik raakte beïnvloed door dat filmpje waarop bepaalde conclusies getrokken werden. Maar goed misschien is het beter om gewoon af te gaan op officiële stellingen? Ik geeft toe: ik weet het niet.
|
|
|
|
|
#854 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vooralsnog niet. Ligt nogal gevoelig niet? Vooral gezien de agent een Ahmed was en och... die zo dierbare journalisten. Alles zit snerror! It is what it is! Laat vooral niemand denken... |
|
|
|
|
|
#855 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zie namelijk ook iemand afgeschoten worden. Iets wat ik na duizenden beelden uit Syrie jammer genoeg wel herken. |
|
|
|
|
|
#856 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er zijn twaalf mensen doodgeschoten, naar alle waarschijnlijkheid door drie moslims. Klaar toch? |
|
|
|
|
|
#858 |
|
Partijlid
|
Ik heb geen zin meer om door te zetten. Sommigen veroordelen je gelijk dat je geen respect hebt voor de slachtoffers. Het is niet waar dat ik geen respect heb voor slachtoffers. Maar goed het is makkelijker om gewoon de officiële stellingen te volgen.
|
|
|
|
|
#859 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|