![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, er zal over de komende prijsstijgingen voor elektriciteit nog veel worden gepalaverd. En inderdaad, voorlopig niemand die protesteert. Veelzeggend. Wedden dat het de komende jaren een onderwerp wordt dat een regering kan doen vallen. De sossen weten dit als geen ander. Nogal een geluk dat er geen panelen bestaan voor aardgas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ja,de electriciteit wordt ongetwijfeld duurder,maar er zullen duidelijk goedkopere kontrakten en duidelijk duurdere zijn,voor gelijk aantal kWh....En er is mij nog geen verschil opgevallen tussen de electronen die ik via Luminus of via Essent gekocht heb de laatste jaren mag ik toch opmerken.... ![]() Dat is een nogal aanzienlijk verschil met het duopoly op de datanetwerken...Andere spelers dan Telenet en Proximus(Belgacom) zijn eigenlijk.....ofwel dapper ofwel onnozel.... kelts voorstel: Geef het netwerk "telefonie" en het netwerk "kabel" elk aan een andere netwerkbeheerder en laat voor de dienstverlening de concurrentie maar los...... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 22 december 2014 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen. De prijsverschillen worden kleiner. Dit merk ik gedurende de laatste twee jaar op de maandelijkse nieuwsbrief van mijnenergie.be. Alle leveranciers worden sowieso duurder. En er wordt ondertussen schaarste gecreëerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Duitsers ontvangen hun niet-betaalzenders al jaren via een simpele Astra-antenne. Bijvoorbeeld. Er is geen enkele Vlaamse zender te ontvangen via satelliet. Behalve BVN misschien. Het monopolie wordt van overheidswege bewust in handen van de twee grootste spelers geduwd: Het Belgisch kroonjuweel Belgacom, en het Vlaams ( US ?) paradepaardje van minister president VDB destijds. En de belastingbetaler zal voorlopig blijven betalen. Laatst gewijzigd door Rudy : 22 december 2014 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Overigens nogal aan flauw argument te stellen dat je niet op het ene zou mogen reclameren, omdat het 'andere' ook in prijs verhoogt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=85 De Commerciële FTA zenders via satelliet: http://www.lyngsat.com/freetv/Germany.html Citaat:
http://www.lyngsat.com/packages/TV-V...itaal-23E.html Ik heb TV Vlaanderen Basic light , zeg ik op na einde jaarcontract !! http://www.tv-vlaanderen.be/digitale...sic-light.aspx Wegens: http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=19 Info: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=103
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 23 december 2014 om 21:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar welke problemen bij het opzeggen van het contract? Je betaalt gewoonweg niet meer, en het beeld verdwijnt vanzelf. Dus... ? Moet zeggen dat ik ook geen goede ervaringen heb met Telenet. Ik heb de digicorder gekocht, en heb nu +- 1/maand ongeveer een half uur geen beeld wegens updates bij het opstarten. Ben ik de enige? Het volledige verhaal van de afschaffing van het kijk- en luistergeld, is er een van de 'vestzak, broekzak-operatie' waarbij men een deel van zijn kledij is verloren. En dat verloren deel is naar de staat gegaan als platvloerse belastingsverhoging ![]()
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? Laatst gewijzigd door fbpolitics : 24 december 2014 om 02:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Gouverneur
|
![]() Feit is dat de kwaliteit die Telenet biedt (het hele product overschouwend) beter is dan die van de concurrentie. Het gaat om een technologisch product en een SLA van 100% kan niemand aanbieden maar algemeen genomen is de kwaliteit daar beter en is het dus niet zo dat de meerprijs van Telenet t.o.v. hun concurrenten zo maar uit de lucht komt vallen. Dat is het voornaamste punt dat velen hier willen maken.
Laatst gewijzigd door doremi : 24 december 2014 om 08:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
zo'n beetje gelijk de chinezen een betere democratie hebben als N-korea tov vh buitenland is telenet/bgc rode lantaarn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het enige probleem wat ik met Telenet heb is dat het sinds kort regelmatig gebeurt dat het balkje onderaan (waarin je ziet naar welke zender en welk programma je aan't kijken bent) regelmatig niet mijn vanzelf na een paar seconden verdwijnt.
Heel lastig want dat ding staat over eventuele ondertitels. Het enige wat helpt is de stekker eruit en terug erin. Ik denk dat ik mijn digicorder eens moet gaan inruilen.
![]() |
#131 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Home (huisje) Allerlei Instellingen Digibox/Digicorder Instellingen Beeldscherm Zapbalk verdwijnt na x seconden -> kies hier uw tijdsspanne. .
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Binnen telecom hebben we in Vlaanderen voorlopig niets beters op de markt dan telenet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Normaal zou die markt helemaal vrij moeten zijn, helaas weet men via illegale praktijken een duopolie te behouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Freespirit. Je zegt dat Telenet duur is. Dat is uw persoonlijke perceptie. Ik vind Telenet vrij goedkoop als ik het aanbod kwalitatief en op prijsniveau bekijk. Wie zoekt naar kwaliteit komt sowieso bij Telenet terecht. Er is nu eenmaal niets beters.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
de beste kwaliteits/prijsverhouding |
|
![]() |
![]() |