![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou jij doen zoals Sophie deed, namelijk één van je kinderen kiezen en het andere laten doodgaan?
Ik niet ![]() ![]() ![]() ![]() En jij? Zou jij zoiets doen? Je ene kind dood of in de goot*, en je andere kind alles ... Eerlijk antwoorden pls ... ![]() *Zoals mijn moeder oa. momenteel met mij doet door mijn zus wel haar aandacht, liefde, affectie en geld te geven ... En moest zij moeten kiezen als Sophie, dan koos ze gegarandeerd voor mijn zus, en ik dood ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...e-redden.dhtml
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...aar-baby.dhtml http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...oor-baby.dhtml Ik heb er geen ervaring mee , maar .... ik denk , vermoed dat voor zulke mensen dit een bewuste keuze is !! Ik kan natuurlijk ook mis zijn !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uitstekende hypothese. Echt eentje waar wij vanachter ons computertje goed over kunnen oordelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euh .... ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ah !!
Waarom is er soms (blijvende) ruzie of onverschilligheid tussen kind & ouders ??
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ook wel onenigheid gehad met m'n ouders , vooral kerk & geloof ,
ik had er totale hekel aan , dat zat thuis dus niet goed !! Nu mijn mama (& mijn papa (RIP)) laat mij wel doen , maar .... de paus & bijbehorende , niks negatief mag gezegd worden !! Maar voor de rest had ik thuis geen klagen ![]() Ze hebben mij bewust gemaakt , en dus .... here i am ![]() ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- Maar na mij , zo gene 2de meer ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 8 januari 2015 om 02:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige van mijn familieleden mogen zelfs ontploffen !!!!
Ze bekijken mij scheef , omdat ik geen Frans kan !! Maar ja , enkele die in Vlaanderen wonen kunnen geen Nederlands , of vertikken het zelfs , ondanks dat blanke Vlamingen zijn !! Ook mijn muziekkeuze ligt bij hun zwaar op de maag !! I don't give a stinking rotfucking pukeshit !!!! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 8 januari 2015 om 02:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn nog maar net 12 mensen in koelen bloede vermoord, zonder de gewonden nog maar te vernoemen.
Zoveel levens verwoest, ook van nabestaanden, vrienden, kennissen, collega's. Maar bembem moet en zal over haar eigen pietluttigheden kunnen komen klagen. Er zijn zoveel mensen die veel en veel ergere dingen meemaken in hun leven. Pak jezelf (terug) op en maak wat van je leven, je bent 35 en voor je 't weet is 't voorbij. Bovendien kan jij niet oordelen over de keuze die 'n moeder moet maken wat betreft haar kinderen. Jij staat niet in haar schoenen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mag er de komende tijd over niets anders gepost worden? Zelfs niet in K&K? Moet alles nu gerelativeerd worden tav deze gebeurtenis. Het lijkt wel een hoogdag voor sommigen.
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Best eigenaardig want door deze draad hoor ik in de verte Willy Alberti zingen: Niemand laat zijn eigen kind alleen.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is Sophie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou in normale omstandigheden onmogelijk kunnen kiezen tussen mijn 2 kinderen. Dat zal voor de meeste moeders en vaders wel zo zijn.
Maar Sophie's choice speelt niet in normale omstandigheden. Een concentratielager is wel de grootste abnormaliteit die men zich kan voorstellen! Wie weet hoe iemand op zo'n plaats uiteindelijk reageert. Mogelijk zag Sophie haar dochtertje zelfs liever dan haar zoon en gunde ze haar daarom een vlugge dood tegen een ellendig leven dat hoogstwaarschijnlijk ook te snel zou eindigen. Men kan een mens echt niet veroordelen voor een daad die hij/zij stelde als gevangene in zo'n kamp!
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN