![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1321 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als?
#1322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zal dat zijn de dag dat ze die wél hebben? Weg mensenrechten?
![]() |
#1323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben voor vrijemeningsuiting en godsdienstvrijheid. Uitgezonderd de godsdienst die de vrijemeningsuiting en godsdienstvrijheid wil verbieden. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#1324 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#1325 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1326 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dan krijgt N. een organisch orgasme.
#1327 |
Staatssecretaris
|
![]() Ondertussen weeral 2 doden en een 20-tal gewonden. De hoop dat dit kon afgehandeld worden zonder verder bloedvergieten is dus ook alweer vervlogen. Het leven van de gijzelaarster hangt ook aan een zijden draadje. Mijn hart breekt...
|
![]() |
![]() |
#1328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe bedoel je dan: "Zolang de aanhangers van dat boekje maar niet overgaan tot geweld." ? Ben je blind? Ze zijn er alle dagen mee bezig, van 624 na Christus tot op heden! Was het, het Vlaams Belang geweest dat om die reden zo frequent in het Nieuws kwam zou je het wel gezien hebben zekers? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#1329 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben over de hele wereld voorbeelden van het tegendeel, maar in Belgique zal "de vrijheid van meningsuiting" (voor zover die bestaat) het pleit winnen.
![]() |
#1330 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verdomme ik zie plots redelijk wat mogelijkheden.
Ik verklaar gewoon mezelf tot God, alleen vrouwen mogen me volgen , maar dan wel uitsluitend in jarretels en slettebotten. ![]() |
![]() |
![]() |
#1331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is nog geen reden om te gaan generaliseren. |
|
![]() |
![]() |
#1332 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Is dat terecht? Neen. Zal het gebeuren? Uiteraard. |
|
![]() |
![]() |
#1333 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1334 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Probleem extra is dat een deel van die kleine fractie in onze straten rond loopt. |
|
![]() |
![]() |
#1335 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste katholieken vinden ook de priesters zouden mogen trouwen en dat abortus geen moord is. Om maar te zeggen dat je aan het gedrag van moslims de leer van de islam niet kunt aflezen. En die leer, predikt weldegelijk geweld tegen andersdenkenden. Leer eens het verschil te maken tussen de islam en de moslims. Het ene is een ideologie, het andere zijn mensen die dat in meer of mindere mate volgen. Weet jij eigenlijk wel wat het doel is van de islam? Ik denk het niet. Ik denk dat jij de islam onvoldoende kent, om er over te kunnen oordelen. Tenminste, die indruk laat je bij mij na. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#1337 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 9 januari 2015 om 12:30. |
|
![]() |
![]() |
#1338 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer jij zegt dat de islam niet thuis hoort in het westen, dan zeg je ook dat elke moslim niet thuis hoort in het westen. Want welke mensen hangen de islam aan? Juist. |
|
![]() |
![]() |
#1339 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1340 | |
Secretaris-Generaal VN
|