![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1461 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 9 januari 2015 om 15:34. |
|
![]() |
![]() |
#1462 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zeg wat ik gewoon voel. Als het verder gaat, is het niet onmogelijk dat ik dit forum definitief verlaat. Dit forum ruikt meer en meer racisme, extremisme, de haat van de anderen : alles wat ik verwerp.
|
![]() |
![]() |
#1463 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, dat geloof ik direct, zie ![]()
![]() |
#1464 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1465 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En ja, ook aan de andere kant van het spectrum, in extreem rechtse kringen, groeit het aantal sympathisanten. Beiden zaken zijn een probleem. Kop in het zand steken en alles ontkennen zal alleen maar bijdragen tot verdere polarisatie en meer extremisme. Laatst gewijzigd door JBM : 9 januari 2015 om 15:37. |
|
![]() |
![]() |
#1466 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1467 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zoals ik al zei en ik herhaal mezelf want je gaat er gemakshalve mooi aan voorbij. Breng me 1 mohamedaan die z'n eigenste profeet mohamed (voor 't geval JIJ 'm niet moest kennen) en z' glorieuze levenswandel niet kent. Plus 1tje die 't totaal geen erg vindt dat diezelfde profeet mag afgebeeld en bespot worden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#1468 |
Banneling
|
![]() Je reageert gewoon veel te sentimenteel, ontdaan van elke rede.
|
![]() |
![]() |
#1469 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#1470 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens Hollande kunnen we dat oplossen met een aantal kambajaa's en een aantal vrolijke , vrolijke vrienden, want islam is vrede. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#1471 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wereldvreemd en naïef.
Gevaarlijke combinatie in 't licht van de ontwikkelingen van de laatste dagen en dan druk ik me nog zacht uit.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 9 januari 2015 om 15:42. |
![]() |
![]() |
#1472 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1473 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zou ik moeten doen? Applaudisseren voor wat er gebeurde en extreem-rechts steunen? Of lid van extreem-rechtse groeperingen worden? Droom maar!
|
![]() |
![]() |
#1474 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1475 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#1476 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Plus 1tje die 't geen erg vindt dat diezelfde profeet afgebeeld en geridiculiseerd wordt.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#1477 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is de letterlijke uitvoering van wat de gezaghebbende geschriften van de islam leren. Al van 624 na Christus tot op heden. Heb jij de laatste dertig jaar ook maar één journaal gezien op een nationale zender, waarin geen islamgerelateerd geweld voorkwam? Ik niet. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#1478 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Islam ìs extreem rechts.
![]() |
![]() |
#1479 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 9 januari 2015 om 15:50. |
|
![]() |
![]() |
#1480 |
Staatssecretaris
|
![]() Zaken die tot op een bepaald niveau toch niet verboden zijn? En oogst de Islam nu niet wat zij gezaaid hebben? Dat heel de wereld stilaan genoeg van de Islam heeft gekregen. En dat iedereen inziet dat de Islam niet meer is dan een sekte die tot doel heeft om iedereen die niet hun standpunten willen innemen te doden.
|
![]() |