![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zet dit in subforum internationaal omdat wat vandaag in frankrijk gebeurde morgen aan de andere kant van de plas ook mogelijk is. En Anonymous is internationaal.
Dit collectief krijgt meestal de wind van voren, maar mijn respect hebben ze dat ze in ondubbelzinnige woorden de oorlog aangaan tegen jihadisten die de vrijheid van meningsuiting bedreigen en dit met geweld afdwingen. En ze voegen de daad bij het woord : direct een lijst met dat soort mensen te kijk zetten en de vraag stellen om hun accounts te blokkeren. Kleine stappen, misschien enkel symbolisch. Maar daarom niet minder waardevol. http://www.hln.be/hln/nl/32542/Aansl...hadisten.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wow, terwijl ISIS mensen afslacht gaat anonymous internet-hero spelen.
Nee daar schieten we echt wat mee op ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Ondertussen verdient Time Warner goed aan die Guy Fawkes maskers waar zij de rechten op hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat gaat snel dan. Er is blijkbaar écht iets mis met deze religie.
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dan doen ze eens iets nuttig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Burger
|
![]()
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Ja de vrije meningsuiting beperken om de vrije meningsuiting te verdedigen, je moet er maar opkomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moslims die denken dat ze ongelovigen mogen afknallen hebben geen recht op vrije meningsuiting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, anonymous... Een beetje keyboardwarriors he. Zichzelf in een waas van mysterie en heldhaftigheid hullen terwijl ze in feite enkel wat achter een laptop bezig zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Veel is het niet maar het is allezins meer dan die hypocriete vertoning in Parijs gisteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb hier minder problemen mee dan met hackers die de site van een doodgewoon bedrijf, of een ziekenhuis of zo hacken om te bewijzen dat hun veiligheid op niks trekt. Als ik thuiskom en er zit een wildvreemde in mijn zetel, en die zegt dat hij dat deed om aan te tonen hoe slecht mijn huis beveiligd is, vind ik dat toch niet zo positief.
Deze actie kon ik wel hebben, al maakt ze geen zak verschil. |
![]() |
![]() |