Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 januari 2015, 15:44   #21
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Die zien we nog wel terug. Niet vergeten dat hij vroeger een rattachist was die niets van de Vlamingen moest hebben, tot hij zich tot het belgicisme bekeerde.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2015, 15:49   #22
Karel Martel B

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Plus natuurlijk de gratis haat tegenover de Franstaligen enkel en alleen omdat ze Franstaligen zijn.
Ik denk dat het franstalig expansionisme er ook iets mee te maken heeft, met die haat.

Eerst importeren jullie honderdduizenden analfabeten om de Vlaming in Brussel verder te minoriseren.

En dan hebben jullie geen goesting meer om in Brussel tussen dat volk te wonen, dus komen jullie in de rand wonen.

En dan hebben jullie het gore lef om te eisen dat de rand dan maar tweetalig moet worden.

Een mens zou voor minder een hater worden.
Oud 10 januari 2015, 15:50   #23
AVV.VVK
Parlementsvoorzitter

AVV.VVK's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar Bekijk bericht
Ik ben hier nog niet zo lang, maar voor mij was elk sereen gesprek met die man onmogelijk.
Tuurlijk, je ziet hier nog maar 8 jaar...
AVV.VVK is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2015, 15:52   #24
AVV.VVK
Parlementsvoorzitter

AVV.VVK's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Vandaag 10 januari 2014, 12:11
Uw tijd gaat nu in.
Benieuwd wanneer je de moed bijeenschraapt om dat gênante moment door te bijten, als je niet kunt weerstaan, terugkeert, en al heel snel door de terechte lachers ontdekt wordt.
Hij heeft het al exact één jaar vol gehouden!

Proficiat!
AVV.VVK is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2015, 15:54   #25
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven Bekijk bericht
Die zien we nog wel terug. Niet vergeten dat hij vroeger een rattachist was die niets van de Vlamingen moest hebben, tot hij zich tot het belgicisme bekeerde.
Ach zo, dat verklaart veel.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2015, 15:55   #26
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Wie is dat eigenlijk?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2015, 16:05   #27
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is dus inderdaad besloten. Dit forum is voor mij een extreem-rechtse forum geworden waar ik me helemaal niet meer herken. Wat de meesten hier pleiten, is gewoon racisme, extremisme, de haat van de anderen. Wat ik hier lees ove wat er in Frankrijk gebeurde, is gewoon afschuwelijk. Plus natuurlijk de gratis haat tegenover de Franstaligen enkel en alleen omdat ze Franstaligen zijn : daarvan uw bekrompen en kleingeestige Vlaams-Nationalisme. Ik ben zelf Franstalig. Misschien was ik naïef : ik dacht dat het nog mogelijk was tussen Franstaligen en Vlamingen op een serene manier te spreken. Maar neen, de kloof moet voor u groeien. In feit moeten de Franstaligen voor u zich niet meer met de Vlamingen bemoeien en hebben Franstaligen dus hier niets meer te zoeken. Alle Franstaligen zijn slecht voor u enkel en alleen omdat ze Franstaligen zijn : het is uw recht zo te denken, het is mijn recht anders te denken.

Er is gelukkig een leven buiten dit forum. Er zijn nog een heleboel mensen zijn, die zoals ik open zijn, die voor de diversiteit zijn, die voor de multiculturaliteit zijn. Er zijn nog een heleboel mensen die geen mensen haten enkel en alleen omdat ze een andere taal, een andere godsdienst en een andere cultuur hebben. Met die heleboel mensen zal ik me duidelijker veel beter voelen dan bij de meesten hier.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2015, 16:25   #28
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Hij is nog maar net weg en we zien hem al niet meer.
Oud 10 januari 2015, 16:27   #29
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Hij is nog maar net weg en we zien hem al niet meer.
zo ne goeie hebben wij nog niet gehad
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2015, 16:59   #30
non-conformist
Europees Commissaris

non-conformist's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het is inderdaad zo dat de overgrote meerderheid van de actieve posters van "rechtse" signatuur zijn.
Het gros van de draden is dus eigenlijk niet meer en niet minder dan een hommage aan het "rechtse" en "extreem rechtse" gedachtengoed.

Lang geleden was dat enigszins anders, toen waren er nog kritische rechtse posters die er niet vies van waren kritiek te uiten op de leiders van partijen als Volksunie, Vlaams Blok/Belang.

Sinds de populariteit van N-VA is die kritiek verstomd. De nieuwe generatie "rechtse" en "extreem rechtse" posters vind alles goed wat de grote leider zegt en doet.
De grootste prioriteit van deze mensen is echter het doel van alle anders denken zo snel mogelijk een ban aan hun laars te lappen,. Liefst een permanente ban, zodat er niemand meer is die andere ideeën kan komen ventileren.
Er wordt dus op het rode driehoekje geklikt alsof hun leven ervan afhangt.
In discussie gaan met deze mensen is "futiel", want het past niet in hun leef- en denkwereld. Daarom heb ik dat een hele tijd geleden ook opgegeven.

Het plezier is er inderdaad al een hele tijd af. Ook ik dacht er al meermaals op om geluidloos te verdwijnen.
Maar ik hoop dat het tij alsnog zal keren en er weer meer pluralisme op het forum komt.
X2

En ook hier krijgen we hetzelfde gelul van de club der lullen van het jaar.
non-conformist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2015, 17:12   #31
Indomitable
Minister-President

Indomitable's schermafbeelding

Standaard

If you can't stand the heat stay out of the kitchen
Oud 10 januari 2015, 17:35   #32
non-conformist
Europees Commissaris

non-conformist's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable Bekijk bericht
If you can't stand the heat stay out of the kitchen
Ach, kijk, het leeft.
non-conformist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2015, 17:58   #33
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het is inderdaad zo dat de overgrote meerderheid van de actieve posters van "rechtse" signatuur zijn.
Het gros van de draden is dus eigenlijk niet meer en niet minder dan een hommage aan het "rechtse" en "extreem rechtse" gedachtengoed.

Lang geleden was dat enigszins anders, toen waren er nog kritische rechtse posters die er niet vies van waren kritiek te uiten op de leiders van partijen als Volksunie, Vlaams Blok/Belang.

Sinds de populariteit van N-VA is die kritiek verstomd. De nieuwe generatie "rechtse" en "extreem rechtse" posters vind alles goed wat de grote leider zegt en doet.
De grootste prioriteit van deze mensen is echter het doel van alle anders denken zo snel mogelijk een ban aan hun laars te lappen,. Liefst een permanente ban, zodat er niemand meer is die andere ideeën kan komen ventileren.
Er wordt dus op het rode driehoekje geklikt alsof hun leven ervan afhangt.
In discussie gaan met deze mensen is "futiel", want het past niet in hun leef- en denkwereld. Daarom heb ik dat een hele tijd geleden ook opgegeven.

Het plezier is er inderdaad al een hele tijd af. Ook ik dacht er al meermaals op om geluidloos te verdwijnen.
Maar ik hoop dat het tij alsnog zal keren en er weer meer pluralisme op het forum komt.
Bijgevoegde afbeelding(e)

Oud 10 januari 2015, 18:08   #34
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is dus inderdaad besloten. Dit forum is voor mij een extreem-rechtse forum geworden waar ik me helemaal niet meer herken. Wat de meesten hier pleiten, is gewoon racisme, extremisme, de haat van de anderen. Wat ik hier lees ove wat er in Frankrijk gebeurde, is gewoon afschuwelijk. Plus natuurlijk de gratis haat tegenover de Franstaligen enkel en alleen omdat ze Franstaligen zijn : daarvan uw bekrompen en kleingeestige Vlaams-Nationalisme. Ik ben zelf Franstalig. Misschien was ik naïef : ik dacht dat het nog mogelijk was tussen Franstaligen en Vlamingen op een serene manier te spreken. Maar neen, de kloof moet voor u groeien. In feit moeten de Franstaligen voor u zich niet meer met de Vlamingen bemoeien en hebben Franstaligen dus hier niets meer te zoeken. Alle Franstaligen zijn slecht voor u enkel en alleen omdat ze Franstaligen zijn : het is uw recht zo te denken, het is mijn recht anders te denken.

Er is gelukkig een leven buiten dit forum. Er zijn nog een heleboel mensen zijn, die zoals ik open zijn, die voor de diversiteit zijn, die voor de multiculturaliteit zijn. Er zijn nog een heleboel mensen die geen mensen haten enkel en alleen omdat ze een andere taal, een andere godsdienst en een andere cultuur hebben. Met die heleboel mensen zal ik me duidelijker veel beter voelen dan bij de meesten hier.
Tja, wanneer je tot in der eeuwigheid blijft ontkennen dat er in deze staat twee volken leven, wanneer je het Vlaamse standpunt telkenmale hautain als "brol" poogt van tafel te vegen, wanneer je steeds maar opnieuw poogt de onwil van de francofonie om zich wat meer aan te passen aan de Nederlandstaligheid van Vlaanderen te vergoelijken... Dan bots je op weerstand. Als wij daarmee dan "extreem rechts" () zijn, dan is het maar zo.
quercus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2015, 18:20   #35
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Tja, wanneer je tot in der eeuwigheid blijft ontkennen dat er in deze staat twee volken leven, wanneer je het Vlaamse standpunt telkenmale hautain als "brol" poogt van tafel te vegen, wanneer je steeds maar opnieuw poogt de onwil van de francofonie om zich wat meer aan te passen aan de Nederlandstaligheid van Vlaanderen te vergoelijken... Dan bots je op weerstand. Als wij daarmee dan "extreem rechts" () zijn, dan is het maar zo.
Wat wil jij nu feitelijk zeggen ? Stel jij het als doel om van dit forum een "extreem rechts" medium te maken waar andersluidende meningen weerstand verdienen ?

Ik beschouw dit nog steeds als een politiek forum waar partijpolitieke repressie per definitie is uitgesloten.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2015, 18:22   #36
DewareJakob

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Wat wil jij nu feitelijk zeggen ? Stel jij het als doel om van dit forum een "extreem rechts" medium te maken waar andersluidende meningen weerstand verdienen ?

Ik beschouw dit nog steeds als een politiek forum waar partijpolitieke repressie per definitie is uitgesloten.
Je hebt het niet begrepen.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2015, 18:52   #37
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het is Everytime die de term "extreem rechts" op ons kleeft. Gewoon omdat wij niet bereid zijn de nep-"argumenten" waarmee hij komt aandraven, te slikken. Het is niet omdat Everytime zegt dat dit een "extreem rechts forum" is dat het dan inderdaad zo is. Wij kunnen niet beletten dat hij dergelijke onzinnigheden uitkraamt.
quercus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2015, 19:48   #38
Wapper

Wapper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is dat voor zever, dat is toch niet het geval? Ik vind dat linkse opinies hier ruim aan bod kunnen komen.

Citaat:
En gelijk heb je. Maar is de laatste verkiezingsuitslag u misschien ontgaan?
Zou het kunnen dat de forumbevolking de politieke constellatie van Vlaanderen weerspiegelt? (het is maar een idee )
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2015, 19:49   #39
Wapper

Wapper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door polandsoc Bekijk bericht
Groot gelijk,dit forum is een bruin cafe voor rechtse gefrustreerde vlamingen
Kijk, kijk, ze hebben weer wat binnengegooid!
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2015, 19:52   #40
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door polandsoc Bekijk bericht
Groot gelijk,dit forum is een bruin cafe voor rechtse gefrustreerde vlamingen
Daar is wel iets van. Maar van discussiëren met andersdenkenden word je kloek.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be