![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die bosmongolen zijn dus "irrecuperabel". Mijn computer onderstreept dat woord met rood. Dat wil dus wat zeggen. Enfin ik denk te mogen besluiten dat je het als een soort missie beschouwt om zieltjes te "recupereren" voor jouw heilig marxistisch gedachtengoed. Iedereen welkom. Behalve dan die bosmongolen natuurlijk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niet iedereen kan evenveel geluk hebben. Ook zij niet.
![]()
![]() |
#103 | |
|
![]() Ik zei niets.
Citaat:
![]() |
![]() |
#104 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#106 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een Vlamingenhater die eventjes gaat zeggen dat de rest hier racistisch is. Het moet niet gekker gaan worden.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
|
![]() Citaat:
Afgezien daarvan kan je gekwootte posts ook nog zien, hé..... ![]() Als ik iemand van de NVA tegenkom zal ik je hem/haar vraag over de NVA voorleggen.... ![]()
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Everytime had niets, maar dan ook niets te vertellen. Niet op inhoud, niet qua thema's (dat zich tot één thema beperkte), niet op diepte (beperking tot één zinnetje in 90% van zijn posts).
Blader door zijn posts, en je vindt dezelfde formuleringen - of je nu op pagina 1, 5, 65 of 100 bent. Tussendoor nam hij er wel plezier mee wat aan gemakkelijk jennen te doen. Een bloemlezing illustreert: Hij was verder wel een uitstekend psycholoog (en waarschijnlijk medium) die perfect op basis van schrijfsels kon concluderen welk vlees er in de forumkuip zat:
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik hier al eerder neerzette: het was everytime hetzelfde met everytime. Hij had zijn nickname niet gestolen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Minister
|
![]()
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die mens zit gewoon te wachten op iemand die in deze draad komt zeggen dat hij moet terugkomen omdat het forum zo leeg en stil is zonder hem...
Als we nu een "Ik keer Everytime tevreden terug-actie" houden ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik raad je aan zijn uitlating hierover eens terug te lezen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Maar nu we toch bezig zijn, hoe staat het met je gegevens over de methodes van de flikken om getuigen te doen 'bekennen' ? ![]()
![]() |