Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

Discussietools
Oud 25 december 2014, 00:47   #21
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Thumbs down 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
citaat trouw:

Radicalen willen een hindoeïstisch India
Iris Ludeker − 24/12/14, 09:15

© ap. Indiase christenen kijken naar het interieur van een kerk in New Delhi, die begin dit jaar afbrandde. De oorzaal is niet opgehelderd, maar brandstichting wordt vermoed.
Heeft Narendra Modi, de premier van India, zijn radicale achterban in de hand, en belangrijker: wil hij dat eigenlijk wel? Die vragen houden India bezig, sinds fundamentalistische hindoes de afgelopen weken een campagne zijn begonnen om moslims en christenen te bekeren.

Hoofd van de Raad van Historisch Onderzoek is een man aan die gelooft dat Indiërs vijfduizend jaar geleden vliegtuigen hadden en stamcelonderzoek deden
Ghar Vapsi noemen ze het in het Hindi: de ceremonies waarbij tientallen en soms honderden leden van minderheidsgodsdiensten 'thuis' worden gebracht. In de belevingswereld van radicale hindoe-organisaties is India een hindoeïstisch land, waar een deel van de bevolking in het verleden door christelijke en islamitische veroveraars onder dwang is bekeerd. Deze mensen moeten als het ware naar hun natuurlijke staat teruggebracht worden. Doel van sommige hardliners is om India 'weer' 100 procent hindoeïstisch te maken.

http://www.trouw.nl/tr/nl/4496/Buite...ch-India.dhtml

ja zeker Cato,

mooi citaat en iets dat leeft in zwart Hondoeistisch India Today, ach stel de vraag wat is HONDOEISME????

nou wil je de extremistische vieszwarte Hindoes zien??? mail mij dan mag je mee as zondag naar een bijeenkomst van radicale zwarte Arya Samajis in den haag aan de regentesselaan (11 tot 18 met gratis eten) waar er notabene al maandenlang een heuse kastenoorlog woedt en de voorzitter is zelfs tijdens een eerste toespraak na zijn verkiezing aangevallen met een vaas. Ja ASAN he, Arya Samaj Nederland, de zwarte hardline Hindoes, volgelingen van swami dayanand.

In INdia is het een grote kaste/apartheid staat nu. De prijsinflatie is toegenomen en honderden miljoenen mensen zitten diep in de put en moeten zich doodwerken voor de rijkere, lichter gekleurde Hogere kaste hindoes die hen een trap na geven als zij protesteren.

Veel Hindoes die ik goed ken zijn vreselijk bijgelovig en ze haten het blanke ras als de pest, iets wat mij fascineert nu, want ik geloof nu dat de verklaring hiervan al gevonden is door Wieroe en ik heb het al in klad opgetekend.

Blankenhaat is iets fascinerends om te onderzoeken hoe het werkt in multiraciale apen topen. Maar blankenhaat is ook absoluut taboe in de hele westerse wereld en niemand wil het openlijk aankaarten en echt op wetenschappelijke wijze documenteren, het begrip autochtonen vs allochtonen is nu totaal achterhaald, dus beter is om dit te schrappen en de wilde apenbeestjes bij hen naam, geur en kleur te benoemen.

noot cato:

Een hindoeistisch India is een contradictie omdat het hindoeisme geen enkel zinnig staatsconcept kent in theologische zin. Nog erger, volgens het klassieke Hindoeisme, oa vooral de karmaleer bestaat er geen enkel rechtsprincipe in morele zin. Iemand die een Hindoe vermoord doet dit feite omdat dit het karma is van die Hindoe dus het is zijn eigen schuld door slecht karma uit vorige levens en dan hoef je de dader dus niets te doen, omdat die handelde volgens het slechte karma van het slachtoffer en nergens voor gestrafd hoeft te worden.

dit scenario heb ik zelf persoonlijk ondervonden sedert ik de vieszwarte hindoe halfapen beter leerde kennen toen ik diep in een crisis raakte sedert 2008.

zie evt deze analyse tekst van mij, nogal raar dat ik als viesbruine hindoe halfaap dit zo schrijf, maar geloof mij veel andere zwartere hindoe aapjes geven mij honderd procent gelijk:

WEBpublication BOOK WART0273 / EPAGE 19 of 23
Analyse Emancipatie Hindoestanen, man en vrouw, incl. de Holebi

18. Harde bewijs dat Hindoes een lager mensapen ras zijn

Offeraar Dewanand
Offercode WART0273
Offerdatum 1 november 2012

http://www.dewanand.com/emancipatie19.htm

Nou leuk he zo een vieszwart Hindoe apenstaatje?

dewanand en wieroe
hindoe fundamentalisten

http://www.dewanand.com
dewanand is offline  
Oud 3 januari 2015, 09:24   #22
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Ondanks zijn dictatoriale neigingen is het geen stommerik. Hij heeft precies een bepaalde langetermijnvisie. En klaarblijkelijk meent hij over de juiste strategie te beschikken. Overspeelt hij zijn hand? Ik weet het niet.
Natuurlijk overspeelt hij zijn hand net als Poetin.
Een groot paleis maakt nog geen verstandige keizer.
cato is offline  
Oud 4 januari 2015, 12:27   #23
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
Natuurlijk overspeelt hij zijn hand net als Poetin.
Een groot paleis maakt nog geen verstandige keizer.
Misschien is dat paleis niet enkel voor hem maar ook voor zijn opvolgers. Hier een kort filmpje waarin George Friedman over Turkije in de 21ste eeuw praat.
Ke Nan is offline  
Oud 7 januari 2015, 11:29   #24
cato

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Misschien is dat paleis niet enkel voor hem maar ook voor zijn opvolgers. Hier een kort filmpje waarin George Friedman over Turkije in de 21ste eeuw praat.
Het paleis wordt al door Erdogan gebruikt.
Nu het Turkse Rijk nog.
cato is offline  
Oud 8 januari 2015, 18:56   #25
dewanand
Minister-President

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Temps Futurs Bekijk bericht
Haten ze de blanke Indiërs of de blanke westerlingen?
goede vraagje Temps Futurs,

het is erg gek in feite, want praktisch alle niet blanke rassen en mix rassen haten de blanke westerlingen als de pest of men geeft hen de schuld van alles, incl de eigen domheid en armoede; zo van bla bla bla 'blame it on the white man', en dan gaan die zwartjes klagend bij de pakken neerzitten jammeren om die lange, superieure blanke mannen die hun dus zo vreselijk uitbuiten en leegzuigen.

ja zo praten ook veel vieszwarte hindoe halfapen die ik persoonlijk ken en zij beschuldigen mij ervan dat ik als een zgn 'blanke man denk en schrijf en blanke hersenen heb' hoe imbeciel is dit als je zo denkt he???

tsja wat heeft de blanke man nou fout gedaan op aarde?

En wat als de blanke man uitgestorven zal zijn na het jaar 2200?

Kijk naar dit gedicht:

2014: Klaagzang van de oerHollandse neger

Offeraar Dewanand
Offercode s208
Offerdatum 1 januari 2014

http://www.dewanand.com/s208.htm

Dus die vieszwarte hindoes hebben een dubieuze houding tov de blanke mannen, enerzijds vereren zij hen, anderszijds haten zij hem. zo van wacht maar blanke man tot wij jou niet meer nodig hebben, dan maken wij jou wel af. Haat/liefde verhouding.

India is een door en door racistisch landje, ook negers zijn daar lagere paria kasten en negers mogen cafes en discotheken in india echt niet binnen, pure rassendiscriminatie in india en die negerhaat zit ingebakken in het hele hindoeisme. Ook de islam kent een radicale negerhaat en veel negers bespreken dit weleens met mij als onderzoeker, omdat het inderdaad een biologische en seksuele oorzaak heeft. Is simpel hoor, negers hebben een veel grotere penis dan ons hindoemannen en arabieren dus hierom zijn deze rassen doodsbang dat negers al hun meiden uitnaaien en dit is de hele pikoorlog tussen de niet blanke rassen onderling. Allemaal zijn bang voor die grote neger lullen en negers showen er royaal mee en naaien zoveel mogelijk meiden van andere rassen, en hierom is negerhaat dus iets natuurlijks in biologische zin. Ik praat hier open en bloot over met intelligente negers die ik goed ken en die van mijn eerlijkheid houden en onderzoekende geest.

bye

dewanand en wieroe
niet blanke hindoe fundamentalisten uit delft kennisstad

dewanand is offline  
Oud 12 januari 2015, 23:12   #26
MultiMAN
Banneling

Standaard

MultiMAN is offline  
Oud 12 januari 2015, 23:14   #27
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MultiMAN Bekijk bericht
Netanyahu...
Nietzsche is offline  
Oud 13 januari 2015, 21:38   #28
dewanand
Minister-President

kijk onder wat die mongolen LIJDER van Turkije uitbraakt, kan het nog zieker?

waarom zegt Erdogan zulke idiote dingen? Zijn PAN-islamitische ideologie verraadt hij zo toch?

immers alle islamisten, jihadi's, Isis krapuuls, al qaida rukkers, en ook bijna alle maagdelijke doekjespoesjes willen dit absoluut:

1. Herstel van het oude superieure Islamitische Kalifaat, het eerste rijk van Allah de Kleine waar de zon nooit onder ging.

2. en uiteindelijk na veel geslijp om de zwaarden te scherpen dat de hele wereld gevangen zit in het duistere web van Allah de Sinistere, die altijd nog barmhartig is als hij de schizofrene stem is in je mongolen kopje die je aanspoort en zegent om een zelfmoord aanslag te plegen met een bom van 0,01 kiloton in je kont.

ja ja westerse en hindoeachtige jochies, onderschat de kracht niet van de islamitische ideologie, het is deels ook zuiver Biologisch en natuurlijk op Gaia, moeder aarde.

in theorie is islam een doodgewone natuurlijke, biologische kracht in onze hele mensapen wereld en dus ook super gezond.

zo praat Erdogan als Pan-islamist, erg logisch, kinderlijk en doorzichtig gezwam:

-------------
← Diederik Samson bewijst opnieuw: links leert het nóóit
‘Wordt het geen tijd dat wij de levensbeschouwelijke kooplieden uit onze scholen ranselen?’ →
Erdoğan: “islamofobie” oorzaak aanslag Charlie Hebdo
Geplaatst op 13 januari 2015 door E.J. Bron

Screenshot_48

(Door: Michael van der Galiën)

De Turkse president is helemaal van het padje.

Dat de Turkse president Recep Tayyip Erdoğan zichzelf als een nieuwe sultan ziet, wisten we al, maar het is toch enigszins schokkend om te zien dat hij zich totaal niet druk kan maken om islamitisch terrorisme. Of beter gezegd: dat hij ontkent dat er zoiets bestaat en de schuld voor aanslagen snel even in de schoenen van het westen schuift.

The Turkish leader also gave an answer bordering on conspiracy theory to a question about the Charlie Hebdo massacre in Paris, opining about “games being played with the Islamic world,” and expressing anger that “French citizens carry out such a massacre, and Muslims pay the price.”

Dit is wat hij letterlijk zei:

“These [attacks] are all a result of a scenario. There are also games being played with the Islamic world. We need to be aware of this. French citizens carry out such a massacre, and Muslims pay the price. That’s very meaningful … Doesn’t their intelligence organization track those who leave prison?”

“The West’s hypocrisy is obvious. As Muslims, we’ve never taken part in terrorist massacres. Behind these lie racism, hate speech and Islamophobia.”

Lees verder>>>
(h/t “Vederso”)
DDS

https://ejbron.wordpress.com/2015/01...charlie-hebdo/

dewanand is offline  
Oud 14 januari 2015, 10:01   #29
Lof der Zotheid

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
kijk onder wat die mongolen LIJDER van Turkije uitbraakt, kan het nog zieker?

waarom zegt Erdogan zulke idiote dingen? Zijn PAN-islamitische ideologie verraadt hij zo toch?

immers alle islamisten, jihadi's, Isis krapuuls, al qaida rukkers, en ook bijna alle maagdelijke doekjespoesjes willen dit absoluut:

1. Herstel van het oude superieure Islamitische Kalifaat, het eerste rijk van Allah de Kleine waar de zon nooit onder ging.

2. en uiteindelijk na veel geslijp om de zwaarden te scherpen dat de hele wereld gevangen zit in het duistere web van Allah de Sinistere, die altijd nog barmhartig is als hij de schizofrene stem is in je mongolen kopje die je aanspoort en zegent om een zelfmoord aanslag te plegen met een bom van 0,01 kiloton in je kont.

ja ja westerse en hindoeachtige jochies, onderschat de kracht niet van de islamitische ideologie, het is deels ook zuiver Biologisch en natuurlijk op Gaia, moeder aarde.

in theorie is islam een doodgewone natuurlijke, biologische kracht in onze hele mensapen wereld en dus ook super gezond.

zo praat Erdogan als Pan-islamist, erg logisch, kinderlijk en doorzichtig gezwam:

-------------
← Diederik Samson bewijst opnieuw: links leert het nóóit
‘Wordt het geen tijd dat wij de levensbeschouwelijke kooplieden uit onze scholen ranselen?’ →
Erdoğan: “islamofobie” oorzaak aanslag Charlie Hebdo
Geplaatst op 13 januari 2015 door E.J. Bron

Screenshot_48

(Door: Michael van der Galiën)

De Turkse president is helemaal van het padje.

Dat de Turkse president Recep Tayyip Erdoğan zichzelf als een nieuwe sultan ziet, wisten we al, maar het is toch enigszins schokkend om te zien dat hij zich totaal niet druk kan maken om islamitisch terrorisme. Of beter gezegd: dat hij ontkent dat er zoiets bestaat en de schuld voor aanslagen snel even in de schoenen van het westen schuift.

The Turkish leader also gave an answer bordering on conspiracy theory to a question about the Charlie Hebdo massacre in Paris, opining about “games being played with the Islamic world,” and expressing anger that “French citizens carry out such a massacre, and Muslims pay the price.”

Dit is wat hij letterlijk zei:

“These [attacks] are all a result of a scenario. There are also games being played with the Islamic world. We need to be aware of this. French citizens carry out such a massacre, and Muslims pay the price. That’s very meaningful … Doesn’t their intelligence organization track those who leave prison?”

“The West’s hypocrisy is obvious. As Muslims, we’ve never taken part in terrorist massacres. Behind these lie racism, hate speech and Islamophobia.”

Lees verder>>>
(h/t “Vederso”)
DDS

https://ejbron.wordpress.com/2015/01...charlie-hebdo/
Zo idioot is het niet, als u er even over nadenkt. U moet niet vergeten dat het volk in Turkije, dat grotendeels zeer sterk pro-Erdogan is, hem op het woord gelooft. Bijgevolg is het een koud kunstje ze te indoctrineren.
Lof der Zotheid is offline  
Oud 14 januari 2015, 15:04   #30
cato

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Zo idioot is het niet, als u er even over nadenkt. U moet niet vergeten dat het volk in Turkije, dat grotendeels zeer sterk pro-Erdogan is, hem op het woord gelooft. Bijgevolg is het een koud kunstje ze te indoctrineren.
Een groot en machtig Turks Rijk ,zoals ooi het Ottomaanse Rijk ,
is een droom van de meeste Turken en Erdogan werkt hieraan.
Democratie en de EU zijn voor hem niet zo belangrijk.
cato is offline  
Oud 3 februari 2015, 21:34   #31
dewanand
Minister-President

Standaard

meeste turken houden van erdogan en ik merk het altijd als ik met gewone geintegreerde turken praat in delft eo. Sympathie voor erdogan is overigens legaal zolang het vreedzaam blijft, zonder bommen en messen trekken.

dewanand is offline  
Oud 3 februari 2015, 21:38   #32
cato

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
meeste turken houden van erdogan en ik merk het altijd als ik met gewone geintegreerde turken praat in delft eo. Sympathie voor erdogan is overigens legaal zolang het vreedzaam blijft, zonder bommen en messen trekken.
Natuurlijk mogen ze sympathie hebben voor Erdogan.
Alleen moeten deze mensen stoppen met opvattingen,
dat Turkije bij Europa hoort en lid van de EU moet worden.
cato is offline  
Oud 7 februari 2015, 23:06   #33
dewanand
Minister-President

Talking 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

slim idee van Wieroe, de slimme HIndoe Nazi kat uit delft kennisstad:

zo bekijkt wieroe het stapsgewijs:

1. De Europese Unie richt een virtuele Turkse Kalifaat op, wettelijk bekrachtigd en alle turken en al hun genetische verwanten worden automatisch verplicht lid hiervan.

2. Dankzij stap 1 zijn alle etnische turken nu geregistreerd in een centrale database van de EUSSR.

3. Alle turken samen in hele EU zijn samen zeker tien miljoen personen, dus de EU moet hen allemaal onderbrengen in een Virtuele Mini Turkse Kalifaatje ergens aan de rand van Europa en ze zijn allemaal min of meer verplicht om daarnaar toe te emigreren, en hun treinkaartjes moeten zij maar zelf betalen om deze etnisiche zuivering goedkoop te houden en om het slimmer te doen dan de Katten Fuhrer uit Nazi Duitsland.

Zo zie je hoe Wieroe op creatieve wijze Nazistische oplossingen ontwikkeld in zijn luie, warme mandje.

Beetje dit idee he, database kaste, hi tech, op en top, met absolute immigratie en remigratie quota per etnische (sub) kaste. Wel even eerst rassendiscriminatie legaliseren he om het natuurlijk te houden in onze Westerse Mensapentoop hier, zuiver BIOLOGISCHE oplossings strategie, integrated solutions van Wieroe, super zeg onze Hindoe Nazi (homo) kat.

------------------------------------

REF oudere publicaties van wieroe en mij op kritisch podium dewanand:

WEBpublication BOOK WART0159 / EPAGE 41 of 58
Eerbetoon aan profeet Hans Janmaat
Een persoonlijke impressie
4. Level 4: De reincarnatie van Janmaat
4.2. Database kasten

Offeraar Dewanand
Offercode WART0159
Offerdatum 16 juni 2006
Offerlokatie Rotterdam, PI Noordsingel, cel CS16

(hier wat leuke fragmenten eruit, lees die hele tekst maar door online)

Het kleine handje scheen niet moe te worden. Duizenden gedachtekronkels vulden het onvolgroeid babyhoofdje. Op de tweede dag gleden de hiernavolgende zinnen uit de pen.

Vroeger, heel lang geleden, was Nederland een warm, veilig en gezellig land. Helaas is die goeie ouwe tijd definitief verleden tijd. Het is nu totaal anders en dat zal eens geanalyseerd worden.

Nu even terug naar de praktische leefwereld: de befaamde kastemaatschappij.
De aangeboren behoefte van elk mens om zich te spiegelen aan en zich te identificeren met gelijksoortigen uit hsijn leefomgeving, toont aan dat het verdelen van de wereld in (sub)groepjes met elk een eigen unieke gevoelswaarde, een van de primaire kenmerken is van het menszijn.

Dit verdelen is een van de sterkste eigenschappen en voordelen van intelligentie, want intelligentie is het vermogen om verschillen, overeenkomsten en (abstracte) relaties te ontdekken, teneinde gelukkiger te worden

Rechtvaardigheidsgevoel.
Stel eens de volgende directe vraag:

Hoe rechtvaardig is het als de "blanke" Nederlanders het grootste deel van de uitkeringen, subsidies, kinderbijslag en premies betaalt van de zwarte minderheid, waarvan de werkloosheid onevenredig hoog is?

Voorbeeld 1: Hindoestaanse database kaste - Sewa.
Momenteel wonen er in Nederland grofweg 120.000 Hindoes, uit o.a. Suriname, India en Guyana. Hoe zou een Hindoeïstische database kaste eruit zien en hoe zou het in de praktijk kunnen functioneren? Dit zal nu eens beknopt geanalyseerd worden.

Allereerst wat strikte definities.
Een database kaste is een virtuele gemeente van alle leden van een specifieke identificeerbare etnische groep in Nederland, met een eigen zorgstelsel en een eigen sociaal vangnet voor de eigen gemeenschap. Het virtuele karakter ervan betekent dat de leden van de database kasten niet in een gebied hoeven te wonen. De virtuele gemeente bestaat alleen in de database van de staatsorganen, die de hele administratie verzorgen en alle calculaties uitvoeren. De hele Hindoegemeenschap zorgt dus zelf voor de eigen werklozen, kinderen, gehandicapten, bejaarden, arbeidsongeschikten en vluchtelingen. Hindoestaanse werkenden en hun bedrijven betalen dus belastingen en premies voor de zorg van de eigen gemeenschap. Het Hindoeistisch concept van sewa, onbaatzuchtige giften, wordt dus in de praktijk gebracht door het organiseren van een Hindoeïstische virtuele gemeente, die "bewoond" wordt door de Hindoes uit de eigen database kaste.

Enkele voordelen van deze Hindoeïstische database kaste met een eigen virtuele Hindoe gemeente:

(zie de rest deeplink naar Kritisch Podium Dewanand):
http://www.dewanand.com/janmaat41.htm

dewanand is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be