Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Bekijk resultaten enquête: Is de rechtse staatsgreep begonnen?
Ja, en die was al lang bezig 5 16,13%
Ja, vanavond liepen we in de val 1 3,23%
Nee, nog niet, maar binnenkort wellicht wel 3 9,68%
Neen 22 70,97%
Aantal stemmers: 31. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussietools
Oud 15 januari 2015, 22:36   #61
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Dit topic mag ondertussen wel naar K&K
Eerst gaan studeren vooraleer je gestudeerden wil kleineren. Op z'n minst geschiedenis en daarna sociologie of antropologie.

Allez, vertrek. 't Is nodig.
C2C is offline  
Oud 15 januari 2015, 22:37   #62
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Eerst gaan studeren vooraleer je gestudeerden wil kleineren. Op z'n minst geschiedenis en daarna sociologie of antropologie.

Allez, vertrek. 't Is nodig.
Argumentum ad verecundiam.

Nee jochie, je bent niet intelligenter dan ik. Begin jezelf eens minder speciaal te vinden, kneusje.

Een gratis ad hominem voor je.

Laatst gewijzigd door Nietzsche : 15 januari 2015 om 22:38.
Nietzsche is offline  
Oud 15 januari 2015, 22:38   #63
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Nietzsche, ik heb de indruk dat ik jouw vader zou kunnen zijn. Ik moet hier mijn autoriteitsargument gebruiken en zeggen dat gij nog te weinig tijd op deze planeet hebt doorgebracht om voldoende historisch inzicht te hebben in politieke materies.

Dus even bescheidener zijn.

Het is niet omdat een kruidenier u zonet rationeel noemde, dat je dat ook bent.
C2C is offline  
Oud 15 januari 2015, 22:39   #64
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Dus: morgen komt de regering in spoedberaad bijeen om zich te beraden over het feit of het leger moet worden ingeschakeld bij dreigingsniveau 3.

Het kan niet duidelijker, me dunkt.
C2C is offline  
Oud 15 januari 2015, 22:40   #65
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Dit is CCC en Operatie Gladio all over again.
C2C is offline  
Oud 15 januari 2015, 22:41   #66
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nietzsche, ik heb de indruk dat ik jouw vader zou kunnen zijn. Ik moet hier mijn autoriteitsargument gebruiken en zeggen dat gij nog te weinig tijd op deze planeet hebt doorgebracht om voldoende historisch inzicht te hebben in politieke materies.

Dus even bescheidener zijn.

Het is niet omdat een kruidenier u zonet rationeel noemde, dat je dat ook bent.
Ik ben niet rationeel, maar altijd nog rationeler dan jij. Echt iedereen met een objectieve kijk kan zien dat jij zelden echt iets zinnigs te zeggen hebt. Jij lijkt te denken "hoe minder goed ik kan samenvatten, hoe meer inhoud mijn post hebben" .

Nee mr : peter pan syndroom, zo werkt het niet.
Nietzsche is offline  
Oud 15 januari 2015, 22:41   #67
hamac

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus: morgen komt de regering in spoedberaad bijeen om zich te beraden over het feit of het leger moet worden ingeschakeld bij dreigingsniveau 3.

Het kan niet duidelijker, me dunkt.
En zeggen dat het allemaal begonnen is met het verstrekken van vaccins.
Oud 15 januari 2015, 22:42   #68
Nebur
Minister-President

Nebur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het autoriteitsargument bestaat niet; of beter: het is geen argument. Het is louter een indicatie van intellectuele armoede. Wie niet meer weet wat te zeggen, die komt af met 'ik weet daar meer over' of 'ik ben ouder en dus wijzer'. Het is betekenisloos.

Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman.
Nebur is offline  
Oud 15 januari 2015, 22:43   #69
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1984ishere Bekijk bericht
zolang het toerisme er maar niet onder lijd
Daar dacht ik ook spontaan aan, vanavond. Wat zijn de internationale consequenties van deze goed opgevoerde show - want we halen wel overal de headlines.

Het is altijd dubbel hé. Harde investeerders (vinyl-tegel-miljardairs en dat soort honden) houden van rechtse klootregimes. Dus die vinden dat soort aanpak wellicht geil. Tegelijkertijd zijn de softe investeerders, even belangrijk, wars van een land waarin met de burgerrechten van de bevolking wordt gespeeld.

Dus deze repressieve, totalitaire strategie heeft zowel z'n voor- als nadelen.
C2C is offline  
Oud 15 januari 2015, 22:43   #70
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nebur Bekijk bericht
Het autoriteitsargument bestaat niet; of beter: het is geen argument. Het is louter een indicatie van intellectuele armoede. Wie niet meer weet wat te zeggen, die komt af met 'ik weet daar meer over' of 'ik ben ouder en dus wijzer'. Het is betekenisloos.
Hij zit in een ivoren toren, laat hem zijn gang gaan.
Nietzsche is offline  
Oud 15 januari 2015, 22:45   #71
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben daar niet mee akkoord. Omdat ik ouder ben dan u. En omdat ik de waarde van gezagsargumenten ken. Wanneer u zelf wat ouder bent, zult u me gelijk geven. Ha.
C2C is offline  
Oud 15 januari 2015, 22:46   #72
Nebur
Minister-President

Nebur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Hij zit in een ivoren toren, laat hem zijn gang gaan.
Neen. Want het zijn zulke types die het brede publiek de indruk geven dat iedereen die zich vragen stelt bij het optreden van de overheid complot-denkers zijn.

Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman.
Nebur is offline  
Oud 15 januari 2015, 22:46   #73
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
zolang het toerisme er maar niet onder lijd
In Frankrijk is dat wellicht nogal een ramp.

Een recent rapportje stelt dat de Amerikanen massaal Frankrijk hebben gedumpt van hun lijstje van favoriete bestemmingen (in 2014 nog nr1). Erg.
C2C is offline  
Oud 15 januari 2015, 22:46   #74
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Gelukkig kan een staatsgreep van het leger in België nooit lukken omdat ze nooit kunnen uitgeraken over de verdeling tussen Franstaligen en Nederlandstaligen in de Junta. Dat ging niet in 1973 en dus nu al zeker niet meer.
Oud 15 januari 2015, 22:47   #75
Nebur
Minister-President

Nebur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben daar niet mee akkoord. Omdat ik ouder ben dan u. En omdat ik de waarde van gezagsargumenten ken. Wanneer u zelf wat ouder bent, zult u me gelijk geven. Ha.
Er zijn veel ouderen die in de loop van de jaren hun mentale kinderlijkheid herontdekken. Ik hoop dat u er veel plezier aan beleeft.

Nebur is offline  
Oud 15 januari 2015, 22:47   #76
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
En zeggen dat het allemaal begonnen is met het verstrekken van vaccins.

Nee de grote schok was toen Bobby Ewing van "Dallas" na 3 jaar achter zijn dodelijk ongeval terug springlevend onder de douche stond en het allemaal maar een bad dream was geweest. Zoiets markeert wel een mens voor de rest van zijn leven. Ik ben nooit meer dezelfde geweest.
Gipsy is offline  
Oud 15 januari 2015, 22:47   #77
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen. Want het zijn zulke types die het brede publiek de indruk geven dat iedereen die zich vragen stelt bij het optreden van de overheid complot-denkers zijn.
Klopt, maar hij gaat niet veranderen. Heeft gewoonweg niet de intelligentie om aan te passen of om zaken van een ander perspectief te zien.

Vandaar ook zijn ernstig ideologisch denken. Verder best een toffe vent hoor, daar niet van. Niets mis mee ofzo, zover ik hem kan inschatten.

Laatst gewijzigd door Nietzsche : 15 januari 2015 om 22:48.
Nietzsche is offline  
Oud 15 januari 2015, 22:47   #78
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Joodse investeerders misschien
Ik ben geen anti-semiet dus ik zie daar geen verschil in. Harde investeerders zijn klootzakken en die houden van klootjesregimes. Of die nu joods, Amerikaans of Brits zijn. Allemaal dezelfde vunzigheid.
C2C is offline  
Oud 15 januari 2015, 22:49   #79
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Zeg Nietzsche, ik ben niet zo belangrijk hoor. Hoeveel posts ga je nu nog liggen zagen over mijn persoon.

Je vond deze draad niet interessant voor dit subforum. Gelieve hem dan ook te verlaten. Ik zou hier graag over het onderwerp discussiëren. Ga in K&K verder babbelen over mijn u bijzonder boeiende persoonlijkheid. Bedankt, mijn kind.
C2C is offline  
Oud 15 januari 2015, 22:49   #80
hamac

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In Frankrijk is dat wellicht nogal een ramp.

Een recent rapportje stelt dat de Amerikanen massaal Frankrijk hebben gedumpt van hun lijstje van favoriete bestemmingen (in 2014 nog nr1). Erg.
Daarom dat de Franse geheime diensten wat in het rond geschoten hebben in Frankrijk. Komen al die Texanen op af. Alles hangt aan elkaar.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be