Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 januari 2015, 16:39   #101
Mirushetnieuws
Burger

Mirushetnieuws's schermafbeelding

Standaard

Koenraad Elst werd zelfs even genoemd om uit te nodigen als spreker, misschien. Nu u die naam daar in het gesprek gooit.
Mirushetnieuws is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2015, 16:44   #102
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mirushetnieuws Bekijk bericht
Koenraad Elst werd zelfs even genoemd om uit te nodigen als spreker, misschien. Nu u die naam daar in het gesprek gooit.
Voor nazisympathisanten gaat die mens niet staan. Geen kletskoppen aub. Maar hij weet dat iedereen die terechte kritiek durft te uiten op de islam in -het racistische verdomhoekje terecht komt. Hij kan daar van meespreken zoals je kan lezen. Hier nog 1 van zijn schrijfsels http://koenraadelst.bharatvani.org/a...utch/isvb.html Er zijn nog interessante islamcritici zoals Urbain Vermeulen, Hans janssen, Etienne Vermeersch, Afsan Elian

Laatst gewijzigd door smiley : 18 januari 2015 om 16:48.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2015, 16:44   #103
Mirushetnieuws
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Dat kan men beter niet laten doorgaan. Gaat een complete mislukking worden. Te gek.
Ter zijn verdediging destijds:

“Er zijn dan ook andere problemen dan enkele dwaze kinderen die eens graag de rechterarm strekken in een gesloten zaaltje en die de dag daarop hun bed niet uitraken omdat ze een gigantische kater te verwerken hebben..."
Oud 18 januari 2015, 16:50   #104
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mirushetnieuws Bekijk bericht
Ter zijn verdediging destijds:

“Er zijn dan ook andere problemen dan enkele dwaze kinderen die eens graag de rechterarm strekken in een gesloten zaaltje en die de dag daarop hun bed niet uitraken omdat ze een gigantische kater te verwerken hebben..."
Triestig.
Oud 18 januari 2015, 19:03   #105
smiley

Standaard

Die in Munchen gaan toch door

Citaat:
Moslimtegenstanders willen in München manifesteren ondanks dreiging in Dresden

In Dresden is de morgen geplande manifestatie van de anti-islambeweging Pegida afgezegd uit schrik voor terreuraanslagen, maar in München willen de islamtegenstanders toch de straat op trekken. "Laat ons een teken geven", klonk het op de Facebook-pagina van de Beierse Pegida-tak Bagida.

http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...-Dresden.dhtml
Oud 18 januari 2015, 21:02   #106
Mirushetnieuws
Burger

Standaard

Dan zullen de slimmeriken hier ook wel gaan.
Oud 18 januari 2015, 21:36   #107
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Het lijkt er meer op dat jij op je tenen bent getrapt dat topic starter de maskerade van het blok aan het licht heeft gebracht. Dat stoort blijkbaar erg.
Ik ben hem in elke geval dankbaar, dat hij toont wat Pegida in werkelijkheid is.
Wel integendeel, ik zie hiermee bevestigd dat het VB nog steeds zijn nek durft uit te steken. Dat vind ik juist positief.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2015, 21:38   #108
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Op dit moment lijkt dat duidelijk : niemand.
Het is jammer dat blokkers dat initiatief gekaapt hebben. In duitsland zijn ze er beter in gelukt om de beweging uit het politieke vaarwater van uiterst rechts te houden.
Nu bekend is dat er blokkers achter de schermen aan de touwtjes trekken zal niemand hen nog willen steunen.
Ook als er in kilometers geen VB in de buurt waren geweest, had "weldenkend" Vlaanderen slechts negatief geoordeeld over dergelijke initiatieven.
Oud 18 januari 2015, 21:40   #109
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Ik heb geen blokkers nodig om een democratische samenleving te bepleiten.
De vraag lijkt me hier eerder te zijn of u zou meestappen met "blokkers" als die democratische samenleving kunnen versterken.
Oud 19 januari 2015, 09:50   #110
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Wel integendeel, ik zie hiermee bevestigd dat het VB nog steeds zijn nek durft uit te steken. Dat vind ik juist positief.
Nek uitsteken ? Terwijl ze dit initiatief manipulatief vanuit de luwte aansturen zonder de eigen identiteit openbaar te maken ?
Volksverlakkerij...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2015, 09:52   #111
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ook als er in kilometers geen VB in de buurt waren geweest, had "weldenkend" Vlaanderen slechts negatief geoordeeld over dergelijke initiatieven.
Er is geen reden om aan te nemen dat wat in duitsland wel mogelijk is hier niet mogelijk zou zijn. Maar daar hebben ze het wel partij neutraal weten te houden.
Oud 19 januari 2015, 09:53   #112
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De vraag lijkt me hier eerder te zijn of u zou meestappen met "blokkers" als die democratische samenleving kunnen versterken.
Voor mij is dat totaal uitgesloten. Maar dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken uiteraard.
Oud 19 januari 2015, 10:13   #113
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Met of zonder VB, het verandert er niet veel aan.

PEGIDA wordt automatisch in het extreem-rechtse kamp geduwd door de linkse politiekers en de linkse media.

Idem dito in Duitsland.
Oud 19 januari 2015, 10:17   #114
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht

PEGIDA wordt automatisch in het extreem-rechtse kamp geduwd door de linkse politiekers en de linkse media.

Idem dito in Duitsland.
Op basis van het cv van Bachmann zou ik het zelfs in het criminele kamp durven situeren. Mensen die optochten houden voor een veilige samenleving, georganiseerd door een veroordeelde drugsdealer. Dolletjes.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2015, 10:30   #115
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Idem dito in Duitsland.
Precies!

Operatie beschadiging draait al vanaf 't ontstaan van Pegida op volle toeren in Duitsland zelf.

Mèt of zonder 't blok.

Maar als Gerald Celente gelijk krijgt - en dat heeft hij meestal - hebben we geen Pegida (meer) nodig, dan gaan ze vanzelf lopen.

De uittocht van 'n paar terroristische broekschijterds is feitelijk al begonnen.

Ik zal er iig geen enkele tegenhouden.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2015, 10:49   #116
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Op basis van het cv van Bachmann zou ik het zelfs in het criminele kamp durven situeren. Mensen die optochten houden voor een veilige samenleving, georganiseerd door een veroordeelde drugsdealer. Dolletjes.
Dat maakt deel uit van de linkse campagne tegen Pegida. Jullie spelen de man. Let op, ik zal die Lutz Bachmann zeker niet verdedigen, want hij heeft inderdaad een twijfelachtig verleden.

Maar dat geeft niet weg dat een zee van mensen meedoet met die PEGIDA betogingen tegen de Islamisering, en het zijn lang geen nazi's of criminelen, hoor! Daar moet naar gekeken en geluisterd worden.
Oud 19 januari 2015, 11:00   #117
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat maakt deel uit van de linkse campagne tegen Pegida. Jullie spelen de man. Let op, ik zal die Lutz Bachmann zeker niet verdedigen, want hij heeft inderdaad een twijfelachtig verleden.

Maar dat geeft niet weg dat een zee van mensen meedoet met die PEGIDA betogingen tegen de Islamisering, en het zijn lang geen nazi's of criminelen, hoor! Daar moet naar gekeken en geluisterd worden.
Antoon, ik snap de zin niet waarom sommigen de feiten willen negeren.
Die Bachmann kreeg al veroordelingen wegens slagen en verwondingen, inbraak en diefstal. Hij kreeg drie jaar gevangenis, vluchtte naar zuid-afrika waar hij onder valse identiteit leefde tot ze hem uitwezen. Later is hij nog betrapt met 40 gram cocaine. Een zware jongen dus. Ik zie niet in waarom dit niet zou mogen onder de aandacht gebracht worden.
Wat niet wegneemt dat Pegida er in duitsland wel in slaagt om uit het vaarwater van extreem rechtse partijen te blijven, en pegida vlaanderen niet. Persoonlijk vind ik het laatste nog veel erger dan dat pegida duitsland als 'gezicht' een zware jongen heeft.
Oud 19 januari 2015, 12:38   #118
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Antoon, ik snap de zin niet waarom sommigen de feiten willen negeren.
Die Bachmann kreeg al veroordelingen wegens slagen en verwondingen, inbraak en diefstal. Hij kreeg drie jaar gevangenis, vluchtte naar zuid-afrika waar hij onder valse identiteit leefde tot ze hem uitwezen. Later is hij nog betrapt met 40 gram cocaine. Een zware jongen dus. Ik zie niet in waarom dit niet zou mogen onder de aandacht gebracht worden.
Wat niet wegneemt dat Pegida er in duitsland wel in slaagt om uit het vaarwater van extreem rechtse partijen te blijven, en pegida vlaanderen niet. Persoonlijk vind ik het laatste nog veel erger dan dat pegida duitsland als 'gezicht' een zware jongen heeft.
Bachmann's verleden hoeft zeker niet te worden verzwegen, maar dit steeds weer gaan herhalen en als reden gebruiken om PEGIDA te proberen zwart maken is belachelijk en maakt deel uit van de taktiek van links die kost wat kost wilt doen geloven dat PEGIDA een extreem-rechtse beweging is geleid door criminelen. Amalgamen zijn altijd al het sterkste wapen geweest van die linkse leugenaars.

Bachmann is begonnen met een idee, en dat is meteen overgenomen en ondersteund door massa's mensen. Hijzelf had dat nooit verwacht. Het kan de zee van mensen die PEGIDA ondersteunen niets schelen wie of wat Bachmann is of doet, velen kennen hem niet eens. Het gaat erom dat de Europeanen meer dan genoeg hebben van de Islamisering van hun landen, en ertegen betogen. Die massa's mensen zomaar discrediteren door steeds weer de kaarten 'nazi's', 'extreem-rechts' en 'criminelen' te gaan uitspelen heeft bovendien een averechts effect.

Maar ook dat hebben de linkse rakkers en hun linkse media nog niet door.

En nog even dit: als een extreem-rechtse partij zoals het VB zo'n beweging helpt opstarten dan is dat om dezelfde redenen als hierboven geen probleem voor mij, maar als ze de beweging proberen te kapen voor hunzelf dan gaan ook zij ondervinden dat ze verkeerd bezig zijn, want dat is het laatste wat de bevolking verwacht. De mensen zijn gewoon de Islamisering beu. Niets meer niets minder.

Laatst gewijzigd door Antoon : 19 januari 2015 om 12:41.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2015, 12:49   #119
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is er "twijfelachtig". Ik zou U dit graag zien uitleggen.
Oud 19 januari 2015, 13:23   #120
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Wat is er "twijfelachtig". Ik zou U dit graag zien uitleggen.
Bachmann ist durch die Begehung von zahlreichen, unterschiedlichen Straftaten (u. a. Körperverletzung, Einbruch und Diebstahl)[2] mehrfach strafrechtlich in Erscheinung getreten[3][4] und wurde unter anderem 1998 zu drei Jahren und 8 Monaten Haft verurteilt. Kurz nach der Verurteilung entzog er sich jedoch der Justiz und flüchtete nach Südafrika, wo er zwei Jahre lang unter falschem Namen lebte, aber schließlich von der Einwanderungsbehörde identifiziert und nach Deutschland abgeschoben wurde.[5][6] Nach zwei Jahren Haft in Deutschland wurde er vorzeitig auf Bewährung entlassen.[7] 2008 wurden bei ihm 40 Gramm Kokain und ein weiteres Mal 54 Gramm gefunden. Dieser Verstoß gegen das Betäubungsmittelgesetz (Deutschland) wurde mit einer Freiheitsstrafe auf Bewährung, die im Februar 2015 ausläuft, geahndet.[8] Im Mai 2014 wurde Bachmann vom Amtsgericht Dresden zu einer Geldstrafe von 80 Tagessätzen �* 20 Euro verurteilt, weil er keinen Unterhalt für seinen Sohn gezahlt hatte.[9]

http://de.wikipedia.org/wiki/Lutz_Bachmann
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be