![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Burger
|
![]() Koenraad Elst werd zelfs even genoemd om uit te nodigen als spreker, misschien. Nu u die naam daar in het gesprek gooit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 18 januari 2015 om 16:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Burger
|
![]() Citaat:
“Er zijn dan ook andere problemen dan enkele dwaze kinderen die eens graag de rechterarm strekken in een gesloten zaaltje en die de dag daarop hun bed niet uitraken omdat ze een gigantische kater te verwerken hebben..." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#105 | |
|
![]() Die in Munchen gaan toch door
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#106 |
Burger
|
![]() Dan zullen de slimmeriken hier ook wel gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel integendeel, ik zie hiermee bevestigd dat het VB nog steeds zijn nek durft uit te steken. Dat vind ik juist positief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volksverlakkerij... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is geen reden om aan te nemen dat wat in duitsland wel mogelijk is hier niet mogelijk zou zijn. Maar daar hebben ze het wel partij neutraal weten te houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij is dat totaal uitgesloten. Maar dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken uiteraard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met of zonder VB, het verandert er niet veel aan.
PEGIDA wordt automatisch in het extreem-rechtse kamp geduwd door de linkse politiekers en de linkse media. Idem dito in Duitsland. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op basis van het cv van Bachmann zou ik het zelfs in het criminele kamp durven situeren. Mensen die optochten houden voor een veilige samenleving, georganiseerd door een veroordeelde drugsdealer. Dolletjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Operatie beschadiging draait al vanaf 't ontstaan van Pegida op volle toeren in Duitsland zelf. Mèt of zonder 't blok. Maar als Gerald Celente gelijk krijgt - en dat heeft hij meestal - hebben we geen Pegida (meer) nodig, dan gaan ze vanzelf lopen. De uittocht van 'n paar terroristische broekschijterds is feitelijk al begonnen. Ik zal er iig geen enkele tegenhouden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat geeft niet weg dat een zee van mensen meedoet met die PEGIDA betogingen tegen de Islamisering, en het zijn lang geen nazi's of criminelen, hoor! Daar moet naar gekeken en geluisterd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die Bachmann kreeg al veroordelingen wegens slagen en verwondingen, inbraak en diefstal. Hij kreeg drie jaar gevangenis, vluchtte naar zuid-afrika waar hij onder valse identiteit leefde tot ze hem uitwezen. Later is hij nog betrapt met 40 gram cocaine. Een zware jongen dus. Ik zie niet in waarom dit niet zou mogen onder de aandacht gebracht worden. Wat niet wegneemt dat Pegida er in duitsland wel in slaagt om uit het vaarwater van extreem rechtse partijen te blijven, en pegida vlaanderen niet. Persoonlijk vind ik het laatste nog veel erger dan dat pegida duitsland als 'gezicht' een zware jongen heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bachmann is begonnen met een idee, en dat is meteen overgenomen en ondersteund door massa's mensen. Hijzelf had dat nooit verwacht. Het kan de zee van mensen die PEGIDA ondersteunen niets schelen wie of wat Bachmann is of doet, velen kennen hem niet eens. Het gaat erom dat de Europeanen meer dan genoeg hebben van de Islamisering van hun landen, en ertegen betogen. Die massa's mensen zomaar discrediteren door steeds weer de kaarten 'nazi's', 'extreem-rechts' en 'criminelen' te gaan uitspelen heeft bovendien een averechts effect. Maar ook dat hebben de linkse rakkers en hun linkse media nog niet door. En nog even dit: als een extreem-rechtse partij zoals het VB zo'n beweging helpt opstarten dan is dat om dezelfde redenen als hierboven geen probleem voor mij, maar als ze de beweging proberen te kapen voor hunzelf dan gaan ook zij ondervinden dat ze verkeerd bezig zijn, want dat is het laatste wat de bevolking verwacht. De mensen zijn gewoon de Islamisering beu. Niets meer niets minder. Laatst gewijzigd door Antoon : 19 januari 2015 om 12:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is er "twijfelachtig". Ik zou U dit graag zien uitleggen.
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://de.wikipedia.org/wiki/Lutz_Bachmann |
|
![]() |
![]() |