Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 juli 2014, 21:52   #22421
Johnny Blaze
Minister

Johnny Blaze's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Je snapt het niet hé? Komt later misschien als je groot bent. Afijn, ik hoop het voor jou.

Maak niet uit, pluis gewoon verder alle nieuwsberichten uit, je vindt heus wel nog wat 'schandalig' nieuws vanwege de Amerikanen.

.
Ik kan u zelfs een ganse docu tonen

http://youtu.be/x3Sb6rvVRJo

Geen zorgen, is Nederlands ondertiteld moest uw Engels subpar zijn.

Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 28 juli 2014 om 21:53.
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2014, 21:58   #22422
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Alles kan, want plots zijn de GSM's getransformeerd tot airphones?
hebben altijd airphones geweest dat troefers er gsm's van maken maakt weeral duidelijk dat die het niet nauw nemen met de WAARHEID!
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2014, 22:08   #22423
Islamitisch Verzet
Banneling

Standaard

Hommage aan de 19 martelaren die voor vuurwerk zorgden op die dag.
Islamitisch Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2014, 10:57   #22424
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze Bekijk bericht
Ik kan u zelfs een ganse docu tonen

http://youtu.be/x3Sb6rvVRJo
Ik ken die docu, net als ik er ook al gezien heb over geopolitieke belangen, macht & geld, etc... die meespelen in andere contreien. Ik heb nooit geschreven dat de V.S. een uitzondering zou zijn op het gebied van het lelijk geopolitiek spel, maar bij jullie lijkt de V.S. de enige boeman te zijn, en dat valt een iets teveel op.

Citaat:
Geen zorgen, is Nederlands ondertiteld moest uw Engels subpar zijn.
Dat van mij is goed genoeg, heb jaren in de VS gewoond. Verdrink niet in je superioriteitscomplex.
Oud 29 juli 2014, 11:48   #22425
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Ik ken die docu, net als ik er ook al gezien heb over geopolitieke belangen, macht & geld, etc... die meespelen in andere contreien. Ik heb nooit geschreven dat de V.S. een uitzondering zou zijn op het gebied van het lelijk geopolitiek spel, maar bij jullie lijkt de V.S. de enige boeman te zijn, en dat valt een iets teveel op.

Dat van mij is goed genoeg, heb jaren in de VS gewoond. Verdrink niet in je superioriteitscomplex.
Ik wist trouwens op voorhand dat het rioolsite kolder is en van nature klik ik dan niet aan. Heb me toch laten vangen door Micele die beweerde dat het een uitzending was van een officiele media (NBC of zo, ik ben het vergeten). Het was natuurlijk geen officiele news site maar wel een tendendieus knip en plakwerk van zaken die geen steek houden.

Naar gewoonte worden alle bewezen feiten weg gemoffeld en op de koop toe is er op de achtergrond een dégoûtante kletswijvenstem met een tonaliteit om van te kotsen. Ik heb het maar een paar minuten volgehouden en heb afgeklikt.

Enfin iedereen zijn meug. Voor mijn part vertellen ze dat Elvis Presley en Michael Jackson nu samen zitten te kaarten op een verlaten eiland. Maar helaas worden die 3.000 mensen (waarvan een goede vriend, getrouwd en twee dochters die een succesvol leven voor de boeg had) een tweede keer vermoord.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 29 juli 2014 om 11:48.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2014, 14:07   #22426
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik wist trouwens op voorhand dat het rioolsite kolder is en van nature klik ik dan niet aan. Heb me toch laten vangen door Micele die beweerde dat het een uitzending was van een officiele media (NBC of zo, ik ben het vergeten). Het was natuurlijk geen officiele news site maar wel een tendendieus knip en plakwerk van zaken die geen steek houden.

Naar gewoonte worden alle bewezen feiten weg gemoffeld en op de koop toe is er op de achtergrond een dégoûtante kletswijvenstem met een tonaliteit om van te kotsen. Ik heb het maar een paar minuten volgehouden en heb afgeklikt.

Enfin iedereen zijn meug. Voor mijn part vertellen ze dat Elvis Presley en Michael Jackson nu samen zitten te kaarten op een verlaten eiland. Maar helaas worden die 3.000 mensen (waarvan een goede vriend, getrouwd en twee dochters die een succesvol leven voor de boeg had) een tweede keer vermoord.
We zijn het gewoon. De Amerikanen noemen dat "What else is new?"
Oud 29 juli 2014, 16:33   #22427
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

9/11-blunder Paramount bij promotie nieuwe Turtles-film
Oud 29 juli 2014, 16:35   #22428
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

you don't beleive this ...
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  display.jpg‎
Bekeken: 93
Grootte:  76,7 KB
ID: 94916  

Oud 23 januari 2015, 10:46   #22429
mvd
Minister-President

mvd's schermafbeelding

Standaard

Parlementsleden Walter Jones, Thomas Massie, Steve Lynch, e.a. proberen opnieuw om 28 pagina's uit het 9/11-rapport in de openbaarheid te brengen. Daarin zou de rol van buitenlandse medeplichtigen beschreven staan (Saudi-Arabië)

Citaat:
Seeking the American government’s analysis of the 9/11 attacks, most people look to the 9/11 Commission Report. There is, however, another report that merits equal attention: the Joint Inquiry into Intelligence Community Activities Before and After the Terrorist Attacks of September 11, 2001.

President George W. Bush censored 28 pages of this reportan entire section said to describe the involvement of specific foreign governments in the attacks. After reading it, Congressman Thomas Massie described the experience as “disturbing” and said, “I had to stop every two or three pages and rearrange my perception of history…it’s that fundamental.”

In the interest of achieving justice for victims and preventing future attacks, knowledge of foreign government involvement in 9/11 must be shared with the American people…and with the world.
http://28pages.org/

https://www.youtube.com/watch?v=L2xk9VR36hQ

Citaat:
Lawrence Wright, who won the Pulitzer Prize for The Looming Tower, addressed the issue of the 28-pages in a recent New Yorker article:

A former staff member of the 9/11 Commission who is intimately familiar with the material in the twenty-eight pages recommends against their declassification, warning that the release (..) could “ramp up passions” and damage U.S.-Saudi relations. Stephen Lynch agrees that the twenty-eight pages were buried in order to preserve the U.S. relationship with Saudi Arabia. “Part of the reason it was classified was the fact that it would create a visceral response,” he told me. “There would be a backlash.”
https://www.commentarymagazine.com/2...ing-911-pages/

Laatst gewijzigd door mvd : 23 januari 2015 om 11:04.
mvd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2015, 12:43   #22430
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus het kan wél?

Vlot bellen met GSM op 30000 voet?
Dat is nu toch al op alle mogelijke manieren uitgelegd waarom dat zoiets niet kan met snelheden boven de 250km/h. Dan komt er nog de hoogtefactor bij ook. Het is m.a.w. totaal onmogelijk.

Maar ja, als ge Dixie, atmosphere en antoon etc.. heet, zijn alle middelen goed om uw gelijk te halen.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2015, 12:45   #22431
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Neen, uw complottheorie wordt eenvoudigweg verworpen, zoals gewoonlijk.
Ge raaskalt weer zoals gewoonlijk. Ge begint tegenstrijdige dingen te zeggen.
Oud 23 januari 2015, 13:00   #22432
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Neen, ze hebben nog steeds niet geleerd dat de passagiers op 9/11 met de airphones belden, niet met hun GSM's, en die werken wel degelijk op die hoogte.
Hopeloos gekronkel om toch maar uw gelijk trachten te halen. Hoe kan dat nu dat ge zo dom zijt ? Neemt ge uzelf nog wel serieus ?? Waar halen die ineens een airphone ? En trouwens dat is nooit ofte nooit gezegd geweest door trutters, er is altijd gezegd geweest dat het met een GSM was. Overal en op officiele media is dat ons voorgehouden (voorgelogen in feite omdat er nooit dergelijke gesprekken zijn gevoerd). GSM's en geen airphone's zouden gebruikt zijn.

Jullie zitten nu in een fase dat je echt niet meer weet wat vertellen of uit uw duim zuigen om jullie verhaaltje maar overeind te kunnen houden. Op een bepaald moment begint het zelfs zo op te vallen dat het er verdacht veel begint op te lijken dat jullie gesponsored worden om maar te blijven ontkennen wat er echt gebeurd is.

Ik vergelijk het zo een beetje met de moslimknuffelaars en linkiewinkies die ons jaren hebben voorgehouden dat het allemaal wel goed meevalt met de multikulinvasie, Angel M. even terzijde gelaten die het d
Oud 23 januari 2015, 13:12   #22433
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Alles kan, want plots zijn de GSM's getransformeerd tot airphones?
Inderdaad is dat het laatste stukje oogverblinding dat die truuters uitvinden. Nu ze heel krampachtig met hun leugens in een hoekje geduwd worden, vinden ze de zotste dingen uit. Ons is altijd voorgehouden dat er met GSM's gebeld werd, en als nu na 10-tallen jaren eindelijk bewezen is en vooral door iedereen aangenomen word dat daar iets mis is in zo'n bewering, dat men kan GSM'en op zo'n hoogte kan bellen, maar ook bij zo'n snelheid (bij meer dan 250km/h blijkt dat onmogelijk), word ineens de "airphone" uitgevonden.

Het begint echt potsierlijk belachelijk te worden.
Oud 23 januari 2015, 13:29   #22434
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
hebben altijd airphones geweest dat troefers er gsm's van maken maakt weeral duidelijk dat die het niet nauw nemen met de WAARHEID!
Nee, verdraai de zaken nu weer niet. Er is altijd gezegd geweest dat er GSM's gebruikt worden. Jullie maken er ineens airphone's van omdat iedereen nu ondertussen wel weet dat ge geen GSM gesprek kunt voeren met die snelheid en op die hoogte. Jullie hebben dat wel steeds beweerd. En het heeft tot onlangs geduurd eer men jullie onbetwistbaar onder de neus heeft kunnen duwen dat zoiets niet mogelijk was. En zie !! Plots is er de airphone !!! Vind ge nu zelf niet dat ge heel zielig begint over te komen ? Nochtans geef ik U af en toe gelijk in het Israel-Palestina dossier, maar hier trapt ge de bal wel mis.
Oud 23 januari 2015, 18:20   #22435
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Nee, verdraai de zaken nu weer niet. Er is altijd gezegd geweest dat er GSM's gebruikt worden.
Neen, helemaal niet. Naar bed zonder eten en als straf de hele draad doorlezen, dan ga je zien dat vanaf het begin er werd gesproken van airphones.
Dat jij niet kan lezen is je eigen probleem, schuif dat niet af op anderen. wees een man, of probeer toch eens.

Citaat:
Hoe kan dat nu dat ge zo dom zijt ? Neemt ge uzelf nog wel serieus ?? Waar halen die ineens een airphone ? En trouwens dat is nooit ofte nooit gezegd geweest door trutters, er is altijd gezegd geweest dat het met een GSM was. Overal en op officiele media is dat ons voorgehouden (voorgelogen in feite omdat er nooit dergelijke gesprekken zijn gevoerd). GSM's en geen airphone's zouden gebruikt zijn.
Tja, vanwaar zou je een airphone halen op een vliegtuig nietwaar?
De Truthers hebben misschien wel steeds gesproken over GSM's maar -newsflash!- de Truthers hebben hun kop zo diep in hun achterste dat je hun oren niet meer kan zien. Heel die truth-beweging en hun vaak onnozele argumenten zijn trouwens al lang dood en begraven.
Heb jij de laatste jaren onder een steen gewoond of zo?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2015, 19:58   #22436
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad is dat het laatste stukje oogverblinding dat die truuters uitvinden. Nu ze heel krampachtig met hun leugens in een hoekje geduwd worden, vinden ze de zotste dingen uit. Ons is altijd voorgehouden dat er met GSM's gebeld werd, en als nu na 10-tallen jaren eindelijk bewezen is en vooral door iedereen aangenomen word dat daar iets mis is in zo'n bewering, dat men kan GSM'en op zo'n hoogte kan bellen, maar ook bij zo'n snelheid (bij meer dan 250km/h blijkt dat onmogelijk), word ineens de "airphone" uitgevonden.

Het begint echt potsierlijk belachelijk te worden.
Die gesprekken en hun afkomst zijn al gereleased in 2005 meen ik , tijdens bij een rechtzaak.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2015, 20:15   #22437
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen, helemaal niet. Naar bed zonder eten en als straf de hele draad doorlezen, dan ga je zien dat vanaf het begin er werd gesproken van airphones.
Dat jij niet kan lezen is je eigen probleem, schuif dat niet af op anderen. wees een man, of probeer toch eens.
Mensen zoals jullie trutters beginnen rare dingen te doen als ze zien dat ze het pleit beginnen te verliezen. Kijk, het simpel: ik ga deze hele draad niet doorzoeken, en zelfs moest je bewering kloppen dan is het in elk geval dat niet wat door media pers, enz. ons voorgehouden is, nl. dat er GSM's gebruikt werden. Misschien kunnen jullie op een bepaald ogenblik ingezien hebben dat je door de mand ging vallen (als er onderzocht zou worden dat men in feite geen GSM gesprek kan voeren in een vliegtuig), en hebben jullie je eigen verhaal "bijgewerkt" en beginnen spreken zijn over airphone's. Later werd dan inderdaad bewezen dat zoiets onmogelijk was en kijk jullie hadden de term airphone's al een tijdje gebruikt (terwijl dat dus voordien nooit was). Nu dachten jullie dat wij zo dom zouden zijn om niet na te gaan dat jullie het vroeger altijd over GSM gesprekken hadden. Mis dus want enkel een trutter kan zo naief zijn.

Citaat:
De Truthers hebben misschien wel steeds gesproken over GSM's maar -newsflash!- de Truthers hebben hun kop zo diep in hun achterste dat je hun oren niet meer kan zien. Heel die truth-beweging en hun vaak onnozele argumenten zijn trouwens al lang dood en begraven.
Heb jij de laatste jaren onder een steen gewoond of zo?
Wat probeer je hier nu mee te zeggen ? Jij en je vriendjes zijn toch de truthers hier ? Mensen die de officiele versies geloven dus, en die mocht Bush jr. ooit zeggen dat het wel een complot was, hem zelfs niet zouden geloven. Nu probeer je ineens van kamp te verwisselen, op een manier waarvan je denkt "dat valt niet op" in het heet van de discussie. Heb je je van de truhters gedistancieerd en zit ge nu ergens wat betreft het 9/11 gebeuren in een twilight zone ?
Oud 23 januari 2015, 22:28   #22438
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Sorry profeet , maar er is ons helemaal niet voorgehouden dat het om gsm's ging.
ja Er waren ook stukjes gesprek vanaf gsm bij. Dat is wat complotters hebben opgepikt en mee aan de haal zijn gegaan.

Details of 37 phone calls made from flight 93, from the Zacarias Moussaoui trial

Deze gegevens bestaan al heel lang .
Oud 23 januari 2015, 22:34   #22439
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Wat probeer je hier nu mee te zeggen ? Jij en je vriendjes zijn toch de truthers hier ? Mensen die de officiele versies geloven dus,
Wie niet in de officiële versie gelooft hoeft nog geen complottheorie aanhanger te zijn.
De waarheid komt van al die mensen die er bij betrokken waren!! Hun verhalen zijn heel duidelijk en laten geen twijfel. Complotters hebben veel misbruik van hen gemaakt door quotes uit hun context te halen en alleen te laten horen wat hen goed uitkomt.

Geef mij een 5 tal rechtstreeks betrokkenen/getuigen die zeggen dat er door de US overheid explosieven geplaatst waren, en dat de US government dus de 9/11 dader is.

Citaat:
en die mocht Bush jr. ooit zeggen dat het wel een complot was, hem zelfs niet zouden geloven. Nu probeer je ineens van kamp te verwisselen, op een manier waarvan je denkt "dat valt niet op" in het heet van de discussie. Heb je je van de truhters gedistancieerd en zit ge nu ergens wat betreft het 9/11 gebeuren in een twilight zone ?
Complottheoristen zoals u helpen de US government om de ware motieven achter de aanslagen te verhullen.
Zelfs als de US government achter de 9/11 aanslagen zat, dan zou dat naar hun maarstaven een kleinere misdaad zijn. Over hun grote misdaden hoor ik u niet.

Laatst gewijzigd door atmosphere : 23 januari 2015 om 22:42.
Oud 23 januari 2015, 22:49   #22440
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mensen zoals jullie trutters beginnen rare dingen te doen als ze zien dat ze het pleit beginnen te verliezen. Kijk, het simpel: ik ga deze hele draad niet doorzoeken, en zelfs moest je bewering kloppen dan is het in elk geval dat niet wat door media pers, enz. ons voorgehouden is, nl. dat er GSM's gebruikt werden. Misschien kunnen jullie op een bepaald ogenblik ingezien hebben dat je door de mand ging vallen (als er onderzocht zou worden dat men in feite geen GSM gesprek kan voeren in een vliegtuig), en hebben jullie je eigen verhaal "bijgewerkt" en beginnen spreken zijn over airphone's. Later werd dan inderdaad bewezen dat zoiets onmogelijk was en kijk jullie hadden de term airphone's al een tijdje gebruikt (terwijl dat dus voordien nooit was). Nu dachten jullie dat wij zo dom zouden zijn om niet na te gaan dat jullie het vroeger altijd over GSM gesprekken hadden. Mis dus want enkel een trutter kan zo naief zijn.

neen, de gegevens en beschrijvingen waren van meet af aan duidelijk. dat in de pulp-sites of 'media' die jij onnadenkend slikt enkel gesproken werd over gsm's is jouw probleem. in de media en bronnen van normale mensen ging het over airphones. punt. projecteer uw abnormaliteit niet op de andere forumgangers.

Citaat:
Wat probeer je hier nu mee te zeggen ? Jij en je vriendjes zijn toch de truthers hier ? Mensen die de officiele versies geloven dus, en die mocht Bush jr. ooit zeggen dat het wel een complot was, hem zelfs niet zouden geloven. Nu probeer je ineens van kamp te verwisselen, op een manier waarvan je denkt "dat valt niet op" in het heet van de discussie. Heb je je van de truhters gedistancieerd en zit ge nu ergens wat betreft het 9/11 gebeuren in een twilight zone ?
Truthers zijn de complotbelievers die zich verenigen in clubjes zoals Architics and engineers for 911 truth bvb of Pilots for 911 truth. vanwege deze benaming, worden 911 complotwacko's ook wel truthers genoemd, zie je, vanwege het woordje truth dat ze altijd in hun clubnaam gebruiken.

misschien zou je best buiten dit soort draden houden als de basics van de basics nog een mysterie voor je zijn?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be