![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Burgemeester
|
![]() Bron : http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/op...chts/1.2221812
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() tl;dr
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
voor de poco's en dat steekt natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik mis moslims die gematigd maar warm, vriendelijk en verdraagzaam, vredelievend en samenhorig, respectvol en democratisch, rechtvaardig enz. enz. zijn.
Anderzijds heb ik zo weinig contacten met de burgemeester van mijn gemeente, dat ik vooral van die functie iets anders verwacht dan wat ik verwacht van gezinsleden, familie, vrienden en buren. Zo iets meer van manager van het publieke domein en belastingscenten, regulator van het samenleven (gij zult niet vandalisme plegen, gij zult niet sluikstorten, ik bouw voor jou veilige straten op vlak van lokaal verkeer ... bla bla ...) Of wat ging dat wijf telkens doen op 't schoon verdiep, als ze eens goesting had ... vroeger, maar nu niet meer ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De burgervader die voor iedereen zorgt en knuffelt, prachtige dromen. Maar de meeste dromen zijn bedrog. Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 29 januari 2015 om 09:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. Laatst gewijzigd door vlijmscherp : 29 januari 2015 om 09:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zo ken ik er nochtans genoeg hoor.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanwaar die obsessie ? Krijgt Kristien Hemmerechts in jouw ogen niet voldoende aandacht in de media zodat jij jezelf geroepen voelt om nog wat extra promotie voor haar op dit forum te maken ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je stelt dat je dat soort moslims mist. Heb je dat soort moslims ooit gekend ? Iets dat je nooit gekend hebt kan je niet missen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
Tevens ben ik een Antwerpenaar, net als zij, waardoor ik hier allicht iets meer belang aan hecht dan mensen van buiten Antwerpen. Overigens is dit de eerste keer dat ik iets van deze schrijfster op dit forum post... Ik denk dat u de definitie van het woord 'obsessie' eens moet opzoeken vooraleer het te gebruiken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zucht. En de andere steden waar de para's (overdreven) worden ingezet dan?
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarschijnlijk te dom om patatten te schillen, en dan maar wat braken uit verveling.
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand leest haar boeken, ze moet wel.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN