Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 februari 2015, 02:31   #101
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Wat een walgelijk hypocriet gelul.
Het komt inderdaad enorm hypocriet over.
Ik snap niet goed waarom iemand, die zeker niet achteraan de rij stond toen het verstand werd uitgedeeld, zo'n uitlatingen kan doen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2015, 02:34   #102
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Het komt inderdaad enorm hypocriet over.
Ik snap niet goed waarom iemand, die zeker niet achteraan de rij stond toen het verstand werd uitgedeeld, zo'n uitlatingen kan doen.
Het heeft weinig tot niets met intelligentie te maken. Kan zijn dat hij een pure hedonist is (die zich niet laat beperken door ethische bezwaren).
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2015, 06:21   #103
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Persoonlijke mening:
Niets tot zeer weinig komt zo ridicuul over als een gwailo/ang mo van overrijpe leeftijd en gewicht, waggelend met een lokale duidelijk erg jonge 'lady' aan zijn pinkie.
Geen kwaad woord mbt dat grietje (of ladyboy - oops, oh surprise ) maar wat een afgang voor die domme bleekscheet!
Thailand heeft hier geen alleenrecht op maar is wel het prototype voor.

Het is een der redenen waarom ik er erg weinig kom, niet tegenstaande dat we een familiestulpje bezitten op een 70 km van de grens en dus dikwijls erg veel tijd in de de regio doorbrengen.

Anderzijds zijn er echt wel fijne plekken te bezoeken maar ik beperk me tot een "raincheck".
Een te hypocriete gemeenschap, zoals ik het aanvoel.
Aan deze kant van de grens voel ik me in een minder stresserende omgeving, even mooie landschappen en met zeker even lekker eten (zonder sandwichen).
Ik zal aan jullie denken eind deze week [:doigtdhonneur:]

But then again, I digress...
Oud 2 februari 2015, 07:24   #104
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Hola ik werk hoor. Las Vegas, Hamburg is Thailand niet hé, het klimaat is anders, de cultuur, de prijzen ook...
Ik vind Cambodia en Laos beter dan Thailand, mensen zijn vriendelijker, het is stukken goedkoper(of nog goedkoper, als je vergelijkt met België), meer mensen spreken Engels of Frans, minder opgefokt.
Ze missen wel een wereldstad als Bangkok, daar moet ik altijd een paar dagen naartoe, om mij wereldburger te voelen, voor de fantastische restaurants, de gebouwen, de sfeer. Pattaya ook een paar dagen, het is eigenlijk een groot circus, een gigantische freakshow vol blote vrouwen en hoeren (meestal thais, maar ook Russische, Oesbeekse en zelfs Keniaanse), ladyboys, gigantische discotheken waar je per roltrap naartoe moet, een eigen Arabische wijk vol ladyboys, reusachtige shoppingcentra, en meer van dat. Dat allemaal bij een temperatuur van 40 graden in de schaduw in februari. En de voertaal is tegenwoordig Russisch.
Maar na een paar dagen heb ik het wel gezien, dan wordt het vervelend.
Cambodia stukken goedkoper ? Een kamer in een simpel guesthouse is er doorgaans even duur of zeker niet goedkoper dan in Thailand.....Een kamer die je in Thailand 500 bht betaalt..betaal je in Cambodia makkelijk 15 US dollar......en daar komt nog eens bij dat je sterk afhankelijk bent van de koers van de dollar die nu helemaal niet gunstig is...1.13 ipv 1.40 zes maanden geleden.....Een ontbijt 3 dollar in Cambodia....hetzelfde ontbijtje vindt je in Pattaya makkelijk voor 80 bht.Bier is dan weer goedkoper in Cambodia.Maar anderzijds heb je in Cambodia ook heel wat minder voorzieningen en luxe...Best is ook om er niet ziek te worden want dan je wel zorgen dat je snel in Thailand bent...In vergelijking met Bangkok is Cambodia uiteraard wel goedkoper...Bangkok is invgl met de rest van Thailand duur.

En de temperatuur is in Cambodia net hetzelfde .....Pnomm penn of Bangkok ....geen verschil.....Nu 40 graden ?? Momenteel Februari 26 graden in de schaduw

Pattaya is heel groot...en er is veel meer dan alleen het circus ..het volstaat even de grote baan aan de andere kant te gaan en je zit in een totaal andere wereld

De russen zijn verdwenen als sneeuw voor de zon....de Roebel is gehalveerd in waarde.

En ja .....alles gaat vervelen.....maar er zijn volgens mij heel wat plaatsen waar je je sneller gaat vervelen dan in Pattaya.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 februari 2015 om 07:33.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2015, 07:35   #105
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Persoonlijke mening:
Niets tot zeer weinig komt zo ridicuul over als een gwailo/ang mo van overrijpe leeftijd en gewicht, waggelend met een lokale duidelijk erg jonge 'lady' aan zijn pinkie.
Geen kwaad woord mbt dat grietje (of ladyboy - oops, oh surprise ) maar wat een afgang voor die domme bleekscheet!
Thailand heeft hier geen alleenrecht op maar is wel het prototype voor.

Het is een der redenen waarom ik er erg weinig kom, niet tegenstaande dat we een familiestulpje bezitten op een 70 km van de grens en dus dikwijls erg veel tijd in de de regio doorbrengen.

Anderzijds zijn er echt wel fijne plekken te bezoeken maar ik beperk me tot een "raincheck".
Een te hypocriete gemeenschap, zoals ik het aanvoel.
Aan deze kant van de grens voel ik me in een minder stresserende omgeving, even mooie landschappen en met zeker even lekker eten (zonder sandwichen).
Ik zal aan jullie denken eind deze week [:doigtdhonneur:]

But then again, I digress...
Misschien denkt die wel hetzelfde over jou als hij jou daar al of niet alleen ziet rondlopen.
Oud 2 februari 2015, 07:42   #106
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oh dat wist ik niet, maar goed: het is allebei immoreel goedkoop.
In België is het niet duurder.
Oud 2 februari 2015, 07:47   #107
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Misschien denkt die wel hetzelfde over jou als hij jou daar al of niet alleen ziet rondlopen.
Mijn excuses indien mijn omschrijving van het prototypetje U te persoonlijk lijkt.
Dat was niet de bedoeling.
Hint: minder sandwichjes eten...

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 2 februari 2015 om 07:47.
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2015, 07:48   #108
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat denk ik niet. Ik heb een vriendin, maar een collega houdt mij goed op de hoogte. Een cocktail in Cambodia kost 1 of hoogtens 2 $ (in Cambodia gebruikt iedereen de $) in Thailand minstens het dubbele. Een meisje kost 20$ in Cambodia voor een nacht, in Thailand minstens 35 euro.
En voor mensen die daar geshockeerd op zouden reageren: seks in die landen betekend niet zoveel, net zomin als in Afrika. In Afrika begrijpen ze zelfs het concept sekstoerisme niet. In tegendeel, daar zijn het de vrouwen die betalen voor de mannen (tenzij de man blank is natuurlijk...). Een Afrikaan die geen volledige armoezaaier is heeft altijd een of meerdere vrouwen, en een of meerdere maitresses.

Er is ook een duistere kant, veel meisjes worden op jonge leeftijd misbruikt, en gendergelijkheid hebben ze nog nooit van gehoord.
Het is inderdaad zo dat bijvoorbeeld in exotische landen seks er nu éénmaal meer bijhoort.Er wordt doorgaans minder zwaarwichtig over gedaan....het hoort nu éénmaal bij het leven.Je eet drinkt vrijt en slaapt.
Toen ik in Brazilë relaties had met vrouwen zouden die het heel abnormaal hebben gevonden dat je als man niet met hun naar bed zou willen zijn gegaan.....
Oud 2 februari 2015, 07:51   #109
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mijn excuses indien mijn omschrijving van het prototypetje U te persoonlijk lijkt.
Dat was niet de bedoeling.
Hint: minder sandwichjes eten...
Ik had dat cliché antwoordje dan ook verwacht....Maar geen probleem want ik lijk er helemaal niet op ( slank door het Thaise eten)
Oud 2 februari 2015, 07:51   #110
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Standaard

a la bonheur.
Oud 2 februari 2015, 07:57   #111
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
a la bonheur.
Geen probleem hoor.....en niemand houdt je tegen om uw Vlaamse madamme mee te nemen volgende week......iedereen tevree.
Oud 2 februari 2015, 13:30   #112
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat een walgelijk hypocriet gelul.
Zegt de internettroll die waarschijnlijk nog nooit buiten West-Europa geweest is...
tomm is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2015, 13:31   #113
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neem die term toch gewoon terug en toon dat je beseft wanneer je er over gaat...
Iemand die op een dergelijke wijze generaliseert kan ik niet langer serieus nemen.
Je kent niets van Joden. Elkaar beledigen en er soms eens flink over gaan hoort bij het Joods zijn. En veel Israeli zijn inderdaad klootzakken.
Oud 2 februari 2015, 13:37   #114
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neem het nu niet persoonlijk, maar wat je hierboven doet is eigenlijk niet meer of minder dan een lans breken voor hypocrisie.
Hypocrisie hoort bij de mensheid, ik ken niemand die niet hypocriet is. Het belangrijkste is dat iemand goede intenties heeft. Dat die niet altijd naar de letter worden toegepast is menselijk. Zolang het niet gaat over schandalige zaken. (en een 18-jarige die eens naar een Thais bordeel gaat valt bij mij niet onder de noemer schandalig ...)

Laatst gewijzigd door tomm : 2 februari 2015 om 13:41.
Oud 2 februari 2015, 13:38   #115
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zegt de internettroll die waarschijnlijk nog nooit buiten West-Europa geweest is...
Ik ben vaak genoeg buiten West-Europa geweest, maar in hoeverre is dat relevant?

Ik zeg gewoon dat jij hypocriet aan het lullen bent.
Oud 2 februari 2015, 13:39   #116
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hypocrisie hoort bij de mensheid, ik ken niemand die niet hypocriet is. Het belangrijkste is dat iemand goede intenties heeft. Dat die niet altijd naar de letter worden toegepast is menselijk. Zolang het niet gaat over schandalige zaken. (en een 18-jarige die eens naar een Thais bordeel gaat valt bij mij niet onder de noemer schandalig...)
Welke goede intenties heb jij dan?

Je walgt van het sekstoerisme, maar maakt er zelf gebruik van? waar zijn je goede intenties dan?
Oud 2 februari 2015, 13:41   #117
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben vaak genoeg buiten West-Europa geweest, maar in hoeverre is dat relevant?

Ik zeg gewoon dat jij hypocriet aan het lullen bent.
Waarom?
Oud 2 februari 2015, 13:43   #118
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waarom?
Omdat je gebruik maakt van iets wat je eigenlijk afkeurt, onder het mom van : "je moet alles eens geprobeerd hebben"...

Geef dan gewoon toe dat je geen fuck geeft over het lot van die meiden.
Oud 2 februari 2015, 13:43   #119
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Je walgt van het sekstoerisme, maar maakt er zelf gebruik van? waar zijn je goede intenties dan?
Ik walg er niet van, het is een realiteit. Maar ik zeg dat het beter is voor een land als dat aan banden gelegd wordt. Uiteraard zal het oudste beroep ter wereld altijd blijven bestaan, en ik vind het goed dat het bestaat, maar het moet streng gereglementeerd worden, zoa
Oud 2 februari 2015, 13:43   #120
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik walg er niet van, het is een realiteit. Maar ik zeg dat het beter is voor een land als dat aan banden gelegd wordt. Uiteraard zal het oudste beroep ter wereld altijd blijven bestaan, en ik vind het goed dat het bestaat, maar het moet streng gereglementeerd worden, zoals in Nederland.
Probleem is dat in Thailand alles in handen is van een select groepjes maffiosi, en ook dat veel buitenlanders enkel daarvoor naar Thailand gaan, en dat er kinderprostitutie bestaat, dat is niet gezond.
Maar een 18-jarige die dingen wil ontdekken, (ondertussen toch ook alweer 18 jaar geleden) dat lijkt mij geen misdaad.

Laatst gewijzigd door tomm : 2 februari 2015 om 13:46.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be