![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Europees Commissaris
|
![]() Het komt inderdaad enorm hypocriet over.
Ik snap niet goed waarom iemand, die zeker niet achteraan de rij stond toen het verstand werd uitgedeeld, zo'n uitlatingen kan doen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het heeft weinig tot niets met intelligentie te maken. Kan zijn dat hij een pure hedonist is (die zich niet laat beperken door ethische bezwaren).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Persoonlijke mening:
Niets tot zeer weinig komt zo ridicuul over als een gwailo/ang mo van overrijpe leeftijd en gewicht, waggelend met een lokale duidelijk erg jonge 'lady' aan zijn pinkie. Geen kwaad woord mbt dat grietje (of ladyboy - oops, oh surprise ![]() Thailand heeft hier geen alleenrecht op maar is wel het prototype voor. Het is een der redenen waarom ik er erg weinig kom, niet tegenstaande dat we een familiestulpje bezitten op een 70 km van de grens en dus dikwijls erg veel tijd in de de regio doorbrengen. Anderzijds zijn er echt wel fijne plekken te bezoeken maar ik beperk me tot een "raincheck". Een te hypocriete gemeenschap, zoals ik het aanvoel. Aan deze kant van de grens voel ik me in een minder stresserende omgeving, even mooie landschappen en met zeker even lekker eten (zonder sandwichen). Ik zal aan jullie denken eind deze week [:doigtdhonneur:] But then again, I digress...
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de temperatuur is in Cambodia net hetzelfde .....Pnomm penn of Bangkok ....geen verschil.....Nu 40 graden ?? Momenteel Februari 26 graden in de schaduw Pattaya is heel groot...en er is veel meer dan alleen het circus ..het volstaat even de grote baan aan de andere kant te gaan en je zit in een totaal andere wereld De russen zijn verdwenen als sneeuw voor de zon....de Roebel is gehalveerd in waarde. En ja .....alles gaat vervelen.....maar er zijn volgens mij heel wat plaatsen waar je je sneller gaat vervelen dan in Pattaya. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 februari 2015 om 07:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was niet de bedoeling. Hint: minder sandwichjes eten... ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 2 februari 2015 om 07:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen ik in Brazilë relaties had met vrouwen zouden die het heel abnormaal hebben gevonden dat je als man niet met hun naar bed zou willen zijn gegaan..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() a la bonheur.
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kent niets van Joden. Elkaar beledigen en er soms eens flink over gaan hoort bij het Joods zijn. En veel Israeli zijn inderdaad klootzakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hypocrisie hoort bij de mensheid, ik ken niemand die niet hypocriet is. Het belangrijkste is dat iemand goede intenties heeft. Dat die niet altijd naar de letter worden toegepast is menselijk. Zolang het niet gaat over schandalige zaken. (en een 18-jarige die eens naar een Thais bordeel gaat valt bij mij niet onder de noemer schandalig ...)
Laatst gewijzigd door tomm : 2 februari 2015 om 13:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je walgt van het sekstoerisme, maar maakt er zelf gebruik van? waar zijn je goede intenties dan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik walg er niet van, het is een realiteit. Maar ik zeg dat het beter is voor een land als dat aan banden gelegd wordt. Uiteraard zal het oudste beroep ter wereld altijd blijven bestaan, en ik vind het goed dat het bestaat, maar het moet streng gereglementeerd worden, zoa
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probleem is dat in Thailand alles in handen is van een select groepjes maffiosi, en ook dat veel buitenlanders enkel daarvoor naar Thailand gaan, en dat er kinderprostitutie bestaat, dat is niet gezond. Maar een 18-jarige die dingen wil ontdekken, (ondertussen toch ook alweer 18 jaar geleden) dat lijkt mij geen misdaad. Laatst gewijzigd door tomm : 2 februari 2015 om 13:46. |
|
![]() |
![]() |