![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rechter kreeg toen een blozend gezicht van schaamte toen Verbeke hem vroeg of men dan niet meer mocht praten.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 6 februari 2015 om 14:37. |
||
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeggen dat Marokkanen blijkbaar genetisch voorbestemd zijn om crimineel te zijn is niet voor vervolging vatbaar , "meer of minder Marokkanen " dan weer wel. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liever een land van onduidelijkheden, dan een land van kelders en kinderen.
|
![]() |
![]() |
#144 |
Minister-President
|
![]() Het recht om vrije meningsuiting? Check. Als je een afwijkende mening hebt ben je een gevaarlijke sympathisant van de vijand, heb ik me hier in deze draad laten vertellen.
> Serieus bij de haren getrokken, mocht er hier geen vrije meningsuiting bestaan dan zou dit forum niet eens bestaan of geleid worden door "geleerden" Het recht op vrijheid van godsdienst? Check. Kopvoddentaksen zijn er misschien nog niet, maar laten we nou niet doen alsof de gemiddelde deelnemer aan deze discussie voor compleet gelijke kansen onafhankelijk van religie is. > Vooral niet denken aan de Jezidi's, de christenen en de gematigde moslims die daar de benen nemen of die hun hoofd wordt genomen ... dat zie je hier niet gelukkig en zo mag dat blijven ook Het recht op zelfbeschikking omvat onder andere het recht om niet zonder aanklacht of proces vastgehouden of veroordeeld te worden. Ongeacht of dat nou het geval was in Jordanië, Israël mag bijvoorbeeld wel mensen onbeperkte tijd vastzetten als ze een keer terrorisme roepen, en de VS heeft ook nog zo'n gevangenisje staan in Cuba. > In Noord-Korea ook niet maar het gaat hier over ISIS die hun wetten overal willen opleggen, ik wacht nog steeds op Kim Jung Un hier het reilen en zeilen gaat beslechten. Meer zelfs ik heb nog niet eens een poging gezien laat staan een tekst die dit zou afdwingen .. bij ISIS moet je zoeken om er GEEN te vinden. Dus zelfbeschikking onder ISIS no way ! En over het recht op privacy zullen we maar niet beginnen. >Nee inderdaad wij moeten een deel van onze privacy opgeven om ons te beschermen tegen die afval. Maar vooruit, gelijkheid tussen de sexen lijkt nog niet te lijden. Oké, er zijn wat bijeffecten van de machocultuur waarbinnen dit soort maatregelen passen, er zijn bijvoorbeeld minder vrouwelijke filmmakers actief in Hollywood dan eind jaren negentig, maar dat is wel vergezocht om iemand aan te rekenen. Kan je evengoed de Inwits erbij betrekken, totaal naast de kwestie dus. Maar, en dat is waar ik heen wil, dat gebeurd terwijl het helemaal niet nodig is om deze rechten af te breken. Mensen zaaien angst om deze maatregelen te kunnen nemen, maar het effect is marginaal. Als Europa wel zijn best doet om vrijheid en mensenrechten te behouden worden we echt niet opeens wel onder de voet gelopen door IS. En dat is het punt, we zijn geen keuze aan het maken tussen de nachtmerrie van IS of een semi-acceptabele politiestaat, we moeten een keuze maken tussen een semi-acceptabele politiestaat met IS als vijand of een vrije staat waarin onze rechten gewaarborgd worden met IS als vijand. >Daar dwingt dat regime ons toe, we kunnen ons nu eenmaal niet laten afslachten als makke schapen. Het lijkt mij duidelijk wat voor onszelf de prettigste keuze is. En als bonus wordt het voor radicaliserende moslimjongeren ook nog eens veel makkelijker om te kiezen als een van de opties niet "een normaal gesproken semi-acceptabele politiestaat die mij moet hebben" is. En degenen die wel gaan hoef je echt niet dood te knuffelen hoor, dat betoogt niemand hier. Moordenaars moet je gewoon bestraffen. Maar dan wel nadat je hebt vastgesteld dat het moordenaars zijn graag. Daar kan ik me nog in vinden dus ze kunnen perfect uitgeleverd worden, er is daar toch immers inspraak volgens u.
... het enige zachte is dons ... “You can ignore reality, but you can’t ignore the consequences of ignoring reality.” - Ayn Rand Laatst gewijzigd door Bierke : 6 februari 2015 om 14:47. |
![]() |
![]() |
#145 |
Minister-President
|
![]() Nog iets lager zakken
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jij bent zo lekker bitchy af en toe, weet je zeker dat je geen bolle kut hebt in plaats van ballen? |
|
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
WIJ zetten onze normen niet bij het huisvuil. Dat doen ZIJ. WIJ stellen NIEMAND terecht zonder enige vorm van proces. Dat doen ZIJ. Wij voeren al l�*ng geen doodvonissen meer uit. Dat doen ZIJ. "Wij" steken niet vor ons plezier mensen levend in brand. Dat doen zij wél. De barbaren van het ergste en onbarmhartigste soort dat er bestaat. Het soort dat jij uit pure lafheid zou laten betijen. "Ja, weet je, liever een mini-mini beetje behouden van waar we voor staan dan helemaal niets. Ook al eindigen we vroeg of laat met nog minder dan niets. Wat je metafoor betreft. Die trekt inderdaad op geen orgel. Een gewelddadige inbreker die mij aanvalt probeer ik zelfs niet bij zijn arm te pakken. Ik schiet zo'n smeerlap (en niet de onschuldige kat van de buren ![]() Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. De tijd dat de mensen werd geleerd om hun belagers hun andere wang toe te keren is voorbij. Oog om oog.Tand om tand. Zoals de islam het de muzelratten heeft geleerd. Of zijn wij zoals de Joden die zich "vrijwillig" naar de gaskamers lieten leiden? ![]() Het komt bij jou altijd op hetzelfde neer: moslimcrapuul van de richel, het soort dat onze zonen en kleinzonen half of helemaal dood slaat, dat onze dochters verkracht, dat ons "bedankt" voor onze gastvrijheid en de geboden mogelijkheden door onze leefwereld op stelten te zetten, d�*t soort zouden we met voorzichtigheid moeten behandelen? Als we ons niet laten doen staan ze ons immers niet met vijf maar met zijn tienen ergens op te wachten om ons, met harde hand, te laten voelen wie de baas is. Of bedoelde jij iets anders? ![]() Ik wéét dat Islamitische Staat niet op een mensenleven meer of minder kijkt. Niet op de levens van anderen, maar ook niet op die van hun eigen volk. Mij kan het geen éne moer schelen dat dit crapuul inspiratie put uit het "martelaarschap". Fout woord trouwens voor de meest ordinaire moordenaars en verkrachters die er bestaan. Levenslang op water en brood achter de tralies met die vuiligheid. En nog liever vandaag dan morgen de collaborateurs van Islamitische staat het land uit. Moordenaars en verkrachters verdienen niet beter dan dat ze met hetzelfde geweld worden aangepakt dat zij op onschuldigen plegen. Voor mij zijn martelaars mensen die geen vlieg kwaad doen. Wat jij martelaars noemt zijn ordinaire massamoordenaars, wreedaardig ongedierte dat levende wezens voor de lol in de fik steekt. Dat doet een méns zelfs niet met dier. Moslimcrapuul doet dat dus wél. NIETS, maar dan ook NIETS kan hun barbaarsheid goedpraten.
![]() |
#153 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 6 februari 2015 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#155 |
|
![]() Oeps, dubbel.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 6 februari 2015 om 15:20. |
![]() |
![]() |
#156 | |
|
![]() Citaat:
Het gaat mij er helemaal niet om om IS niet hard aan te pakken, het gaat mij er wel om om IS effectief aan te pakken, en niet onszelf alleen maar in de voet te schieten uit een blind gevoel van woede, wraak en paniek. En soms lijkt de aanpak van tegenstanders van IS meer op het tweede. De aanpak van IS zelf trouwens ook, maar ik heb er eerlijk gezegd geen problemen mee als die jongens zichzelf beschadigen door slecht georganiseerd te zijn.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 6 februari 2015 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In die optiek gezien moeten ze maar behandeld worden zoals zij anderen behandelen, de rest is prietpraat om ze uit de wind te zetten! |
|
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door andev : 6 februari 2015 om 15:33. |
|
![]() |
![]() |
#160 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
daar zitten redelijk veel mensen zonder enig vorm van proces.