![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is toch normaal dat er een verbod komt om te lachen.
Mijn moeder had ook een heilige schrik van auto's en als er ene van verre kwam aangereden trok ze me steevast de gracht in. Ze hebben daar in Brussel schrik dat die mannekes hier actiever zouden worden. En daarom mag er niet meer gelachen worden. In de koran staat niet dat men mag lachen. Al die lachers vallen trouwens op tussen de meeste inwijkelingen. Binnenkort sieren borden de straatkanten met daarop : "lachen verboden - boete 100 euro" Als het zover komt dan draag ik ook een burka. Dan ziet niemand nog dat ik aan het lachen ben. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als ik hem was zou ik opnieuw beginnen en de mens weglaten. Als hij nog nog even geduld heeft tot onze soort zichzelf heeft uitgeroeid, kan hij op zijn onbestaand gat blijven rusten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Niets belet u om gekleed in een soepjurk en met een lont in je tulband en een fake baard mee carnaval te lopen he. Maak er misschien eens een forummeeting van.
Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 8 februari 2015 om 21:07. |
![]() |
![]() |