![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#23041 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Heerlijk om dat zacht naweeënd aroma van jonge, christelijke negerslaven te proeven.
|
|
|
|
#23042 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Wapper : 7 februari 2015 om 11:53. |
|
|
|
|
|
|
#23043 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Moet ik me schuldig voelen en weer Zuid-of Midden-Amerikaanse koffie drinken, zodat de Ethiopische koffieplanteurs op hun kin kunnen kloppen?Ter info: de koffie smaakt niet naar slaven, maar heeft een licht zurig aroma, heel natuurlijk wegens niet te lang en niet te agressief gebrand. Ik betaal er een heel correcte prijs voor, zowat het dubbele van de Douwe Egberts-rommel die jullie slurpen, en waarvan jullie je waarschijnlijk nooit afvragen of de origine wel ethisch genoeg is om hem zonder schuldgevoelens te kunnen naar binnen gieten.
|
|
|
|
|
#23044 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
|
|
|
|
|
#23045 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
We worden dagelijks bij de neus genomen. |
|
|
|
|
|
|
#23046 |
|
Minister-President
|
Balletjes in tomatensaus met een Orval van 3 jaar oud. Ik moet dringend eens vaker mijn kasten opentrekken, er staan ook zaken in die niet noodzakelijk zolang bewaren als die Orval...
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
|
|
|
|
|
#23047 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Oh, je dacht dat ik ironisch was?
|
|
|
|
#23048 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik vergeet ook nooit de koffie van achter mijnen oek.
|
|
|
|
|
#23049 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Twee rum cola's.
Een halve fles cava. En nu een decaatje-sojaschuim voor het slapen.
|
|
|
|
#23050 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#23051 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik weet het, maar ik glijd af naar enkele alcoholloze maanden en probeer er nog even van te genieten.
|
|
|
|
#23052 |
|
Minister-President
|
Een heerlijk glaasje brandy, Carlos III.
|
|
|
#23053 |
|
Europees Commissaris
|
Dan toch nog een eenzame katholiek die vast?
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
|
|
|
|
#23054 |
|
Minister-President
|
Chimay Dorée met kaasblokjes.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
|
|
|
|
|
#23055 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
freeeeeeeet
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#23056 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#23057 |
|
Minister-President
|
![]()
|
|
|
#23058 |
|
Minister-President
|
Op steen gebakken stokbrood met peperbrie. En ijsthee met honing.
|
|
|
|
|
#23059 |
|
Minister-President
|
Macaroni met ham, camembert, broccoli en prei.
|
|
|
#23060 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Djudedju...
We leren het nooit hier in vlaanderen... TV kok Jeroen Meus heeft een top tien van echt typisch vlaamse gerechten gemaakt. Mooi ! We mogen en moeten daar fier op zijn. Maar weer slaagt men erin van één volstrekt infect gerecht ertussen te moffelen dat alleen maar voortspruit uit de erbarmelijke culinaire volkscultuur van aantwaarpe. De afstootwekkende gewoonte om eten te camoufleren met fruit erbij om er een gerecht van te maken dat eetbaar is voor kinderen in de kakkebroek leeftijd en senioren die terug in de kakkebroek fase zijn is blijkbaar al zo mainstream geworden dat zelfs in een bevraging van 14.000 kijkers die a priori interesse hebben in koken deze barbarij opduikt. Hierbij de top tien, ik laat jullie het genoegen om zelf de aberratie te ondekken. Hou voor alle veiligheid een kotsemmertje bij de hand. 1. Stoofvlees-friet 2. Witloof met hesp in de oven 3. Steak-friet met sla en bearnaisesaus 4. Vol-au-vent 5. Balletjes met krieken & balletjes in tomatensaus 6. Asperges op z'n Vlaams 7. Konijn 8. Kalfstong in madeirasaus 9. Zeetong '?* la meunière' 10. Steak tartaar http://www.hln.be/hln/nl/39/Lekker-E...assieker.dhtml PS : voor diegenen die na het ontdekken van de aberratie nood hebben aan een gesprek, of zwarte gedachten zouden krijgen is er nog steeds de zelfmoordlijn op 1813. |
|
|
|