![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#881 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#882 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
klopt. een a-kabouter, een a-elf, een a-trol, een a-geest, een a-zombie
pfff. veel a-'s dus. Gelukkig gelooft JVDB overal in. alhoewel, ik denk dat hij toch gelooft dat zombies euh.... dus niet... bestaan.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#883 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#884 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#885 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
http://www.skepsis.nl/zombies.html Als zelfs de skeppers er over praten
Orwell's 1984 was een waarschuwing! GEEN HANDLEIDING! Atheïsme is geen geloofssysteem. Het vertelt niet hoe en wat je moet denken. Het is het resultaat van denken! Laatst gewijzigd door microwezen : 13 februari 2015 om 15:51. |
|
|
|
|
|
|
#886 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#887 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Semantische spelletjes dus. Laat ons dan meteen atheïsten gelovigen gaan noemen en de katholieken ongelovigen, zij geloven immers niet in de afwezigheid van een god. Dit zal me vooral goed uitkomen als IS voor mijn deur staat |
|
|
|
|
|
|
#888 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
oops.... zo zie je maar.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#889 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 13 februari 2015 om 18:21. |
|
|
|
|
|
|
#890 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#891 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alleen wil dit niet iedereen gezegd hebben. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 13 februari 2015 om 18:43. |
|
|
|
|
|
|
#892 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Zo ontgoocheld in het Katholicisme dat ge moslim aan't worden zijt? Een simpele ja/nee vraag. Uw antwoord was ... een vraag. |
|
|
|
|
|
|
#893 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Simpel voorbeeld: Op deze laatste pagina's heb ik enkele keren in discussie getreden, en is gebleken dat mijn definitie van 'geloof' niet vast omlijnd is. En hoewel ik nog steeds overtuigd ben van mijn argumenten zelf; moet ik toegeven dat ik een fout heb gemaakt door niet direct concreet te omschrijven wat geloven zelf inhoudt. Het durven toegeven van fouten is misschien wel 1 van de belangrijkste stappen naar het bereiken van wijsheid; maar het blijft moeilijk voor mij. (niet omdat ik mezelf als onfeilbaar acht, maar eerder uit gekrenkte trots) |
|
|
|
|
|
|
#894 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#895 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#896 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U zit nog steeds in dezelfde cirkelredenering gevangen, waarbij u uitgaat dat geloof ook een bepaald Godsbesef of -beeld inhoudt.
|
|
|
|
|
|
#897 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Inderdaad. En dat hoeft niet. Want de term 'geloof' impliceert op zichzelf geenzins een religieuze connotatie. Alhoewel, het moet worden gezegd, vaak is dit wel zo.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 13 februari 2015 om 20:35. |
|
|
|
|
|
#898 | |
|
|
Citaat:
Is er leven na de dood? Bestaat er een hogere intelligentie. Is Jezus de zoon van die 'intelligentie'. Heeft Mohammed bezoek gehad van de engel Gabriel? |
|
|
|
|
|
|
#899 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het geloof dat ik beleef, staat netjes beschreven in de geloofsbelijdenis van Nicea. Daar vindt u alles.
|
|
|
|
|
|
#900 | |
|
|
Citaat:
Het antwoord is ja of nee. Een 'denktrant van de islam' is een betekenisloos begrip. De islam heeft geen denktrant. Alleen al omdat er geen paus is in de islam en een officiele leer. Elke moslim denkt dat hij/zij het enige ware geloof heeft. Bovendien zijn uw uitlatingen over Mohammed en de islam zo kritiekloos dat ik denk dat u aan het morfen bent tussen Katholicisme en islam. |
|
|
|
|