![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoge waarde is op een liquideringslijst is niet het enige dat mag spelen. Een gewone burger die tal van bedreigingen krijgt, gaat geen uitgebreide politiebescherming krijgen omdat zijn "maatschappelijke rol" te klein is en men het dus niet de moeite vindt om er zoveel staatsmiddelen aan te spenderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat ze indertijd Pim Fortuyn niet beter beschermd hebben. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 14 februari 2015 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Juist ja, de terreur dreiging komt van de tegenstanders van de Vlaamse Onafhankelijkheid. En ik maar denken dat het IS en de extremistische moslims waren die de bedreiging zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat zal niets aan de politieke toestand van dit land veranderen. Als Bart De Wever nu wegvalt daarentegen ,zijn de politieke gevolgen niet te overzien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor Bart De Wever komt de dreiging van de Belgicisten. Voor de Joodse scholkinderen in Antwerpen ,komt de dreiging inderdaad van IS. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Wever kan door iedere NVA'er met een lidkaart vervangen worden mij dunkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lijkt me logisch dat de belangrijkste Vlaamse politicus aller tijden bescherming krijgt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen kan tijdens een officieel bezoek wel zeggen ; " Komt U hier vaak? "of "Ken ik U ergens van ?" en daarna minzaam luisteren en handjes schudden . Op dit moment zie ik geen enkele N-VA er met lidkaart die De Wever zou kunnen vervangen zonder dat er enorme verandering op de politieke toestand van dit land zouden plaatsgrijpen. Wat De Wever al gepresteerd heeft en nu nog in petto heeft ,zie ik op dit moment niemand hem al na doen . Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 14 februari 2015 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als hij dan ergens eens naar toe gaat in één van "zijn" gemeentes, dan moeten ze daar nog eens een keer alle lokale flikken optrommelen ... En gij denkt dus dat ik ga stoppen met dien Taaie onverkozene te bekritiseren? Dan kent gij mij niet goed man. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hypocriet tov de (ambtenaren)pensioenen: ik mag van de vette ruif genieten maar iedereen die na mij komt niet, die moet maar langer werken voor minder. Hypocriet tov veiligheid van prominente personenen (mijn held mag politiebegeleiding hebben maar de koning niet). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed zo. Maar heb je nu ook een verklaring van de teloorgang van de linkse hoek in Vlaanderen? De teloorgang, gezinnebeeld door het bleitende Onderlijveke en de Standvastige Zeiler ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Wat de beveiliging van BDW betreft: om te gieren. Barnumachtige stunt van Jambon voor zijn baas.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens is de NVA gewoon de nauwelijks kiesdrempel NVA +25 % van het VB. Dus nog steeds een gore bende racisten en nationalisten die nu gewoon even proberen "netjes" te spelen om aan de macht te mogen zijn. Maar het beeste blijft wat het is. |
|
![]() |
![]() |